וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לשחקני מכבי פ"ת: "איך ספגתם בדקה ה-90?"

23.8.2010 / 22:08

יו"ר ההתאחדות לא שמר על ממלכתיות ביציע וזעם גם על השופט, במשחק בו ניצחה הפועל ב"ש. קלינגר: "נעשה צדק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

זה הלך קשה, אבל בסופו של דבר ניר קלינגר זכה בשלוש נקודות במשחק החזרה שלו לליגת העל אחרי ארבע העונות שהעביר בקפריסין. המאמן נטל על עצמו את המשימה להחזיר את הפועל באר שבע לצמרת הכדורגל הישראלי, ולפחות מהפתיחה הוא יכול להיות מרוצה. שחקני באר שבע פגשו שלוש פעמים את הקורות במשחק החוץ באצטדיון וינטר מול מכבי פתח תקוה האנמית, עד שבתוספת הזמן ליאור אסולין נגח פנימה מקרוב וקבע 0:1.

בסיום המשחק רתח יו"ר ההתאחדות אבי לוזון שישב ביציע על ההפסד של פתח תקוה ונצפה כשהוא צועק אל עבר כר הדשא. עוד לפני כן, צעק לוזון מספר דברים מהיציע. הכל התחיל בפתיחת המחצית השנייה, כשלוזון צעק למגמאדוב: "תנו את הכדור לדני (פרדה)". מאוחר יותר הוא צעק על רביבו שהגביה קרן: "אם היו נותנים לו, הוא היה מעביר עכשיו את הזמן עד הדקה ה-90".

נראה שרוב הטענות של לוזון היו בשל הרחקתו של סרסור, אז צעק: "אתם תראו שפרננדש הגיע אל עבר סרסור והוא רק הדף אותו". מאוחר יותר צעק על תבריזי: "איך עם כל הניסיון שלך הרחקת אותו?". לוזון המשיך ואמר: "מהדקה ה-50 אנחנו מחכים ללכת הביתה". בסיום צעק לוזון לעבר השחקנים, שירדו לחדר ההלבשה: "איך קיבלתם שער בדקה 90"? בסיום המשחק התעמתו מספר שחקנים של פתח תקוה עם אסולין שניסה לענות להם, אבל אנשי באר שבע הרחיקו אותו מהם.

אסולין: "הכי מתוק שזה קורה בדקה האחרונה"

ניר קלינגר, כמו שאר אנשי הפועל באר שבע, יכול היה לנשום לרווחה בסיום: "זה לא היה פשוט. אנחנו מהדקה הראשונה רק פוגעים בקורות ומחמיצים ולא היה חסר הרבה שנפסיד. אבל אני שמח שנעשה צדק, כי שיחקנו יותר טוב, שלטנו במשחק ושיחקנו בלי פחד. זה עדיין לא מספיק ורחוק ממה שאני רוצה. עדיין חסר לקבוצה שחקן קישור. אם הקבוצה תשחק לא טוב, אז תהיה ביקורת וזה יגיע לנו. היום הקבוצה שיחקה בשביל הקהל, רצה, נלחמה ומגיע לאוהדים לחגוג".

כובש שער הניצחון, ליאור אסולין: "הגיע לנו לנצח כי היו לנו הרבה החמצות, אבל הכי מתוק שזה בדקה האחרונה. העיקר זה הניצחון. אני מקווה שנמשיך כך. לא הייתי בטוח שאחזור לשחק אחרי הפציעה הקשה שעברתי. אני שמח שהצלחתי לחזור. אם נמשיך כך יהיה טוב".

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד, שספג קללות מקהל קבוצתו שקרא לו להתפטר, אמר: "אין לי כעס על אף אחד. אני כועס רק על הצורה בה נראינו היום. היינו רעים מאוד היום והגיע לנו להפסיד. לא צריך שום חיזוק, יש לנו קבוצה טובה ובטוח שלא נציג יכולת כזו בעתיד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully