וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - זלצבורג: איתי שכטר מחוץ לסגל

החלוץ נרשם בהרכב ואז נגרע בגלל פציעה. כללי אופ"א לא מתירים להורידו לספסל. מרעי יחליפו (21:45, ספ’5 ו-5 HD)

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי יממה וחצי סוערת למדי בעקבות ההפסד להפועל חיפה, בהפועל תל אביב הצליחו להתפנות אמש להכנות למשחק הגומלין נגד רד בול זלצבורג שייערך הערב בבלומפילד (21:45, ספורט 5-5 HD). איתי שכטר הפצוע לא נכלל בסופו של דבר בסגל. בתחילת הערב כבר פורסם ששכטר עבר מבחן כשירות והוא אף הוצב בהרכב הרשמי, אך בסופו של דבר הוחלט כי מי שיפתח בהרכב האדומים יהיה ויקטור מרעי. אופ"א לא מתירה להשאיר על הספסל שחקן שנגרע מההרכב עקב פציעה, ולכן שכטר מחוץ לסגל ומי שהוקפץ מהיציע הוא רועי גורדנה.

כזכור, במשחק הראשון באוסטריה ניצחו האדומים 2:3, כך שניצחון, תיקו ואפילו הפסד מינימלי (1:0 או 2:1) ייתן לה את הכרטיס המיוחל להופעה היסטורית בליגת האלופות.

מסתבר שחגיגת השער הססגונית של איתי שכטר באוסטריה גרמה להנהלת הפועל תל אביב להיות יצירתית, כאשר לא פחות מ-10,000 כיפות חולקו הערב בבלומפילד לאוהדי הקבוצה.

נציגי אופ"א סיירו אמש באצטדיון ויצפו הערב במשחק, כאשר לאחר מכן יודיעו על החלטתם האם האצטדיון עומד בתקן ויוכל לארח משחקים בשלב הבתים. בתוך כך, שוקלת הפועל תל אביב לרכוש את חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, בעקבות פציעתו של מהראן לאלה. בקבוצה מתכוונים להיכנס בימים הקרובים למשא ומתן עם בית"ר ירושלים על השחקן, אך יעשו זאת רק לאחר המשחק מול זלצבורג.

זהבי: "רוצים לשמוע את המנון ליגת האלופות עוד כמה פעמים"

"אנחנו לא מסתפקים בהשתתפות במפעל. אנחנו מגיעים למשחק מחר מבלי שברקע נמצאת תוצאת המשחק באוסטריה", אמר אלי גוטמן במסיבת העיתונאים. "נתייחס למשחק הזה באופן ספציפי. אנחנו צריכים עוד 90 דקות של ריכוז, מחויבות, משמעת טקטית וכמובן את היכולת האישית של השחקנים. אין לי ספק שהם יביאו את זה מחר למגרש".

מי שייעדר הוא יוסי שבחון. גוטמן התייחס לאפשרות לפיה ישנה מערך בגלל החסרונות: "אנחנו חושבים על הכל כדי למצוא פיתרון. יש כל מיני מחשבות שעוברות בראש. בכל מקרה, מחר הקבוצה תהיה מוכנה וכל מי שיעלה למגרש יידע את התפקיד שלו גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית".

גוטמן ביקש לא להתייחס ליום שבת ("כל מה שהיה בשבת שייך להיסטוריה. אנחנו לא מתייחסים לזה יותר"), וגם ערן זהבי השמיע דברים דומים, כשאמר: "דברים כאלו קורים בכדורגל. אנחנו כבר חושבים קדימה".

גוטמן נשאל אם הוא לחוץ בגלל העובדה שלמשחק מחר תהיה חשיבות כספית מכרעת, וענה: "אני לחלוטין לא מודאג. כבר לפני המשחק בזלצבורג אמרתי לשחקנים שאחרי שעברנו את אקטובה, הקבוצה מאוזנת מבחינה כלכלית. עכשיו אפשר להביא את השקט הנפשי, היכולת וחדוות המשחק, ביחד עם המשמעת הטקטית והמחויבות - זה מה שצריך".

זהבי, שזכה למחמאות מגוטמן במהלך מסיבת העיתונאים, הוסיף: "אני מקווה שנעשה את העבודה כמו שצריך ונעפיל לשלב הבא. אנחנו מדברים על זה מתחילת העונה, זו הייתה המטרה שלנו. כשאתה כל כך קרוב כבר יש דיבורים על להיות יותר גדולים וההתרגשות יותר גדולה. אנחנו כבר בשלב בו שמענו את ההמנון וראינו את הדגל של ליגת האלופות ואנחנו רוצים לשמוע אותו עוד כמה פעמים".

מרעי צפוי לפתוח

הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול זלצבורג, באימון עצמו גוטמן תירגל את ויקטור מרעי במקום איתי שכטר הפצוע ואת רומן רוקי במקום יוסי שבחון שייעדר עקב צהובים. אף על פי שתירגל את מרעי בהרכב, גוטמן מתלבט עדיין האם להרכיבו. קיימת אפשרות ששכטר, שאמר היום באימון: "אני אעשה את כל המאמצים כדי לשחק", יעלה בסופו של דבר בהרכב, אך ככל הנראה יפתח את המשחק על הספסל ואם הפועל תיקלע לפיגור ישותף החלוץ במהלך המשחק.

בתוך כך, המשטרה מסרה כי היא מבקשת מאוהדי הפועל תל אביב להקדים ולאסוף את הכרטיסים למשחק מהקופות בבלומפילד, על מנת שלא יווצר עומס. הקופות מחוץ לאצטדיון ייפתחו בשעה 9:00 בבוקר.

הרכב משוער הפועל ת"א: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, רומן רוקי, גילי ורמוט, ערן זהבי, בן סהר, ויקטור מרעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"מקווה שנעשה את העבודה טוב יותר מבמשחק הראשון"

ברד בול זלצבורג עדיין מאמינים שניתן להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה האוסטרית שהרגישה את עצמה פייבוריטית מול האדומים, עתה יודעת שיש לה לא מעט עבודה כדי לשמור על החלום בחיים, ובראש ובראשונה, היא תזדקק לנצח בהפרש של שני שערים לפחות. הקבוצה, שהגיעה ללא הקפטן פרנץ שימר והכישרון הגדול יאקוב יאנטשר (שניהם מוצהבים), ערכה אמש את מסיבת העיתונאים, ובעיקר התמקדה ביכולות שלה מאשר ביכולות היריבה שלה.

מאמן רד בול, הוב סטיבנס אמר שהוא מכבד את היריבה, אך שכרגע, הוא צריך לפתור דברים בקבוצה שלו עצמו: סטיבנס פתח את דבריו: "כנראה שדברי לא הובנו לפני המשחק באוסטריה. יש לי את כל הכבוד לכדורגל הישראלי. זו עובדה, גם מכבי חיפה אשתקד וגם הפועל תל אביב השנה עשו לנו חיים קשים".

סטיבנס נשאל האם זלצבורג אנדרדוג: "ברור שהייתי רוצה לבוא עם תוצאה יותר טובה ולהיות יותר נינוח, אבל תמיד יש לחץ ואנחנו נצטרך לעשות את המקסימום מחר על המגרש". על העובדה שמשחקה של זצלבורג נדחה, בזמן שהפועל שיחקה, אמר סטיבנס: "זה לא יתרון מפני שבכדורגל צריך קצב וזה לא יכול לשמש לטובת הפועל מחר.

דויד מנדס דה סילבה, שהיה מורחק במשחק באוסטריה, התייחס קודם למזג האוויר החם, ונשאל האם יצליחו השחקנים להסתגל לכך: "מאוד חם פה, אבל אנחנו לא חושבים על מזוג האוויר. אנחנו צריכים לנצח בהפרש של שני שערים וזה הדבר הכי חשוב. ראיתי את המשחק הקודם וראיתי שלא שיחקנו טוב. אנחנו יודעים את זה, ודיברנו על זה. אנחנו יודעים עכשיו איך הם תוקפים במתפרצות, שהם קבוצה טובה, ושאנחנו חייבים להיות טובים כדי לנצח אותם". השחקן נשאל האם לדעתו זה אפשרי לעבור את הישראלים ואמר: "משחקים 90 דקות, וחשוב אם נבקיע שער מהיר, וזה מה שננסה לעשות. זה בהחלט אפשרי עבורנו להבקיע פעמיים".

הרכב משוער רד בול זלצבורג: גרהארד טרמל, כריסטיאן שווגלר, רביו אפולאבי, איברהים סקאגיה, דושאן שבנטו, ניקולה פוקריבאץ', דויד מנדס דה סילבה, כריסטוף לייטגב, גונזאלו זראטה, אלאן, רומן ואלנר (חואקין בוגוסיאן).

עדכון ראשון: 23/8/10, 17:01
עדכון אחרון: 24/8, 21:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully