וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה בן לולו יתחיל להתאמן בבית"ר ירושלים

החלוץ בן ה-22 ינסה להרשים את מלמיליאן ועשוי להצטרף לקבוצה. סטיבן כהן: "נגד מכבי ת"א ניראה אחרת לגמרי"

חלוץ מ.ס אשדוד, משה בן לולו, יתחיל להתאמן בימים הקרובים בבית,ר ירושלים ואם ירשים את אורי מלמיליאן, הוא יוחתם בקבוצה מהבירה. המאמן הוא זה שלמעשה ביקש לזמן את בן לולו, אותו הוא מכיר היטב מהליגה הלאומית. העלויות הזולות שלו יחסית, עשויות לסלול את דרכו לבית"ר.

החלוץ בן ה-22 היה אחד מהשחקנים הבולטים של אשדוד בשנתון שלו בנוער, אבל עדיין לא השתלב בקבוצת הבוגרים שלה ובשנים האחרונות הושאל להכח עמידר רמת גן, בני לוד ועירוני רמת השרון, במדיה כבש שמונה שערי ליגה וארבעה נוספים בגביע בעונה החולפת. בקיץ האחרון הוזכר שמו כמועמד למספר קבוצות בליגת העל והוא אף התאמן עם בני יהודה.

הרכש האחרון של בית"ר ירושלים עד כה, סטיבן כהן, הפסיד את המשחק הראשון בגלל השעיה בגין החוזה הכפול שהיה לו בהפועל רעננה. כהן אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "זה היה ונגמר. אני קיבלתי את העונש שלי ואחזור לשחק נגד מכבי תל אביב".

כהן סיפר על הבחירה בבית"ר: "בשבילי זו הקבוצה הכי גדולה בישראל. מהתקופה הקצרה שלי בישראל למדתי שיש כאן אנשים טובים, קהל ענק ואני מקווה שתהיה שנה טובה. עוד כילד אהדתי את בית"ר, אני חושב שכל יהודי שאוהב כדורגל מכיר את הקבוצה. יש לבית"ר שם גדול גם מחוץ לישראל".

על הלחץ במועדון אמר כהן: "מי שמפחד מלחץ, שלא ישחק כדורגל. זה חלק מהמשחק, במיוחד אם אתה רוצה להגיע לטופ. שחקן כדורגל צריך לדעת שברגעי לחץ אסור לקרוס. היה לנו משחק רע מאוד בנתניה, אבל לא צריך למהר ולהסיק מסקנות. מוקדם לדבר על היכולת שלנו. בלי קשר לחזרה שלי, אני בטוח שהקבוצה תיראה אחרת לגמרי מול מכבי תל אביב. אני מאמין שאנחנו הולכים לעונה טובה בצמרת וצריכים את הקהל איתנו".

דיירי עמותת "אגודת עמי", הסובלים מפיגור שכלי, התארחו היום באימון הקבוצה בבית וגן, כדי לצפות באימון לקראת משחק של בית"ר ירושלים. הדייירים זכו ליחס אישי ומיוחד מצד השחקנים שהעניקו להם חליפות אימון של בית"ר, הצטלמו איתם וענו על שאלותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully