וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול

ליאון פרנק

23.8.2010 / 15:50

פליקס הרננדז מנקנק את היאנקיז, ג'יי ברוס והרדס לא נכנעים, ת'ומה מפציץ, סן דייגו בורחת ובאטלנטה גדל מגיש חדש וטוב

AL מזרח

מאזן הבית:

ניו יורק יאנקיז – 47-77
טמפה ביי – 48-76
בוסטון – 54-71
טורונטו – 59-64
בולטימור - 81-44

היאנקיז עדיין במקום הראשון עם חמישה ניצחונות השבוע, הרייז ממשיכים להיאחז במקום השני ולנשוף בעורפם עם חמישה ניצחונות משלהם. בוסטון עם ארבעה ניצחונות השבוע, ולא מצליחה להתרומם בקרב שלה על הוויילד קארד. הרד סוקס רחוקים מהרייז 5.5 משחקים. טורונטו הפסידה ארבע פעמים, והאוריולס, למרות באק שוואלטר, עדיין נמצאת בתחתית למרות שלושה W.

תותח כבד: רובינסון קאנו צמח העונה למימדים מרהיבים של סופרסטאר. ב-16 המשחקים האחרונים שלו, רובי חבט ב-33.3% הצלחה, כאשר במסגרתם רשם ארבעה הומרים, שלושה מהם ברצף של שלושה משחקים השבוע (אחד בכל משחק בין שלישי לחמישי), כשהוא מוסיף 15 הכנסות ריצה ועשר ריצות. הוא שני בקבוצה בהומרים (25), שלישי בריצות (84) והכנסות ריצה (86) ורביעי במייג'ורס באחוזי חבטה (32.2%).

הפצצת השבוע: הבלו ג'ייז היו נחושים להמשיך להוביל את טבלת ההומרים לקבוצה בליגה, ומול הרד סוקס ביום שישי הוציאו את תכניתם לפועל באופן מושלם. באאוטינג הגרוע ביותר שלו העונה, ג'ון לסטר לא שרד שני אינינגים, כשהעניק שמונה חבטות שתורגמו על ידי הציפורים הכחולות לתשע ריצות חובה. לייל אוברביי עשה את עיקר הנזק, כששתיים מהחבטות של לסטר היו הומרים שלו בני שלוש ריצות כל אחד. וזה לא נגמר שם: אל אוברביי הצטרפו ג'ון מקדונלד וכמובן חוזה באוטיסטה, שממשיך להוביל את המייג'ורס בדינגרים עם ה-38 שלו העונה, בניצחון המונומנטלי 2:16. אוברביי סיים ערב מצוין עם ארבע מחמש בצלחת, שלוש ריצות ובעיקר שיא קריירה למשחק שבע ריביז, בנוסף לשני ההומרים האמורים.

הקרב על הגבעה: ביום שני בטמפה ביי חיכו לאוהדי הרייז קרקר ג'קס טעימים במיוחד: על התלולית נפגשו דייויד פרייס, אחד מהמועמדים הבולטים העונה לקטוף את הסיי יאנג, ומנגד נעמד קליף לי ואיתו הסיירים האורחים. פרייס מילא את החלק שלו בדו קרב, ובסיום שישה אינינגים העניק שתי ריצות וחמש חבטות, תוך כדי נפנוף שמונה חובטים. לי נשאר במשחק, והיה נראה כי את הכותרות הוא היה משיג – באינינג השמיני טקסס הובילה 2:4, ולי כבר שרף תשעה חובטים. אולם אז הגיע בי.ג'יי. אפטון, שהרגיש כבר פעמיים את נחת זרועו של לי, והחליט לשנות את מהלך המשחק: בלופר של הסנטרפילדר לשדה הימני שנפל בין שני ריינג'רס העניק לו דאבל, וזה הצית קאמבק של ארבע ריצות של הרייז באינינג. עד סוף המערכה לי אמנם השיג סטרייקאאוט נוסף בטרם יצא מהמשחק, אך הרייז כבר הובילו 4:6. פרייס לא השיג את הניצחון, שלבסוף הלך ללאנס קורמייר, ולי רשם את הפסדו השישי. לי לא מצליח לשבור את נאחס הרייז השורר עליו העונה – בשלושה משחקים הוא 3:0 עם ERA של 4.56.

המספר הנוסף: גם היאנקיז והטייגרס הכינו קרב הגשה מעניין, כשביום שלישי סי.סי. סבאת'יה נעמד מול ג'סטין ורלאנדר. ורלאנדר אמנם היה סביר באאוטינג שלו עם חמש חבטות וחמש פסילות בחמישה אינינגים, אך גם הרע לנמרים עם שלוש ריצות חובה. סבאת'יה סיכם יום איכותי יותר, כשבשבעה אינינגים הרשה חמש חבטות ושתי ריצות בהיותו מקנח עם תשעה סטרייקאאוטים. הומרים של מי אם לא רובי קאנו וגרנדרסון גיבו את CC בהתקפה וסווישר הכניס שתי ריצות הביתה, כך שהאס של הפסים ליקט את הניצחון, 2:6. הניצחון היה ה-16 של סבאת'יה, וכבר אז הוביל את האמריקן ליג עם 16. הלילה, סבאת'יה הוסיף W נוסף לרזומה: אחרי שהיאנקיז והמארינרס פיצלו את שני המשחקים הראשונים בסדרה, CC הרשים בהופעה נוספת כשבשש מערכות נתן ל-M's לחבוט רק שלוש פעמים, ולהיכשל חזור ושנה במטרה להעלות ריצות ללוח, כל זאת בזמן פסילת שמונה חובטים. הניצחון על האפס על סיאטל, 0:10, העניק כאמור לסבאת'יה את הניצחון ה-17 העונה, ופשפוש זריז במאזן שלו מציין כי ב-20 ההופעות האחרונות שלו בבית הוא בלתי מנוצח, עם רקורד של 0:15.

מלצר השבוע: "אין כאן 'מה-אם'. אני אחד מהבחורים האלה – אין לי יכולות נו-היט. זה רק שילוב של לצאת לשם, לשמור על הכדור למטה ולהמשיך משם". קשה למצוא אמירות יותר שטותיות מאשר אלה של שון מרקום שהרגע קראתם – לבחור יכולות איתנות לנו-היטר, פשוט היה לו חוסר מזל משווע. מול האייז ביום שני הוא עמד על סף נו היטר, אבל בהגשה הראשונה שלו לקונור ג'קסון בשביעי ללא אאוטים, ג'קסון הימר נכון וריסק לו את הכדור. כשמרקום הסתובב והביט על הכדור, הפנים שלו אמרו הכל: הוא ידע שזה בחוץ. ההומר שהעניק לג'קסון הרס לו את הנו-נו, אבל לא ניתן לזה להרוס לו את התואר שלנו עבורו השבוע: מרקום הגיש נפלא, ובמסגרת 102 הגשות (72 מהם סטרייקים), האס של הג'ייז רשם הולכה בודדת וחמישה K במשחק שלם של חבטה בודדת – ההומר, כאמור – אל עבר ניצחונו ה-11, בקטגוריה בה הוא מוביל את הקבוצה.

AL מרכז

מאזן הבית:

מינסוטה – 52-72
שיקגו ווייט סוקס – 57-67
דטרויט – 63-61
קנזס סיטי – 71-53
קליבלנד – 74-50

שני ניצחונות בלבד של הווייט סוקס לעומת שני הפסדים בלבד של התאומים השבוע הגדילו את יתרון מינסוטה על שחקניו של אוזי גיין בראשות הטבלה לחמישה משחקים. למרות ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים, הטייגרס גמרו את ההלל על העונה שלהם בהיותם 11 משחקים מחוץ למרוץ – אלא אם כן הם מכינים לנו משהו מיוחד. קנזס סיטי וקליבלנד ממשיכות במאבק הבריחה מתואר הגרועה הקבוצה הגרועה בבית.

הפצצת השבוע: אחרי שהצליחו לנצח את הטווינס העונה רק ארבע פעמים לעומת עשרה הפסדים, בצד הדרומי של שיקגו החליטו לעשות לזה סוף ביום חמישי בניצחון הענק 0:11. פול קונרקו הוביל את התקפת הגרביים הלבנים עם יום אדיר, כשהיה חמש מחמש בצלחת, בהם הפגיז בירייה מחוץ לפארק ה-31 שלו העונה, בנוסף לארבע הכנסות ריצה ושלוש ריצות. בארבעת המשחקים הראשונים שלו השבוע, בכלל קורנרקו הפגין התפוצצות יוצאת דופן: שלושה דינגרים היו שחקן הבסיס הראשון יחד עם שבע הכנסות ריצה ב-47% חבטה.

מלצר השבוע: בפעם האחרונה שארמנדו גאלאראגה התמודד מול האינדיאנים, ג'ם ג'ויס שדד לו במו-קולו משחק מושלם, כשקרא לאי פסילת ג'ייסון דונלד בבסיס הראשון למה שהיה אמור להיות האאוט האחרון במשחק. ביום שישי גלאראגה לא בזבז הרבה זמן, ובמשך חמישה אינינגים גאלאראגה הנהיג פרפקטו נוסף, אך בחמישי, עם שני אאוטים, ג'ייסון ניקס ירה טיל לעבר השדה השמאלי, והכדור ניתז מקצה הכפפה של דון קלי – עניין של מילימטרים והכדור היה נתפס. אולם המגיש החמישי של הנמרים לא בכה על חלב שנשפך והמשיך במלאכה. בסיום, השורה שלו כללה שלוש חבטות בלבד בשבעה אינינגים ללא ריצות תוך תעתוע שמונה חובטים, בניצחונו הרביעי העונה, 0:6. בכלל העונה, גלאראגה יצר הגמוניה מושלמת מול קליבלנד: ב-16 אינינגים מולם העונה, הוא לא הרשה להם ריצה לרפואה וסיפק רק ארבע חבטות.

קיפול פקלאות: בפיגור ריצה 6:5 באינינג העשירי עם שחקן על הבסיסים, ג'ים ת'ומה הרים את כל טארגט פילד בהנפת זרוע יחידה. ישנן חבטות שיודעים מיד היכן זה הולך, וזו הייתה אחת מהן: החובט המחליף של התאומים נראה כילד כאשר חבט להומראן בן שתי ריצות כדי לנצח את המשחק – הווק-אוף הראשון בתולדות המגרש החדש של הטווינס. הוא זרק את הקסדה שלו כל כך גבוה, ששופט ההום-פלייט היה צריך לברוח אחורנית מפאת נפילת הקסדה על ראשו שלו. כך או אחרת, תומה העניק למינסוטה ניצחון חשוב על הווייט סוקס במאבק הצמוד על ראשות הבית, ובמקביל את ניצחון הקבוצה השמיני ברציפות בבית (למחרת הם רשמו את ניצחונם התשיעי לפני ששיקגו קטעו להם אותו במשחק האחרון בסדרה ביניהן). 581 דינגרים בקריירה בת 20 שנים יש לינוקא, שבסוף החודש יפתח עשור חמישי לחייו, ולא חסרים לו כל כך הרבה כדי להצטרף לליגת ה-600.

AL מערב

מאזן הבית:

טקסס – 54-69
ל.א. איינגלס – 63-62
אוקלנד – 62-61
סיאטל – 75-49

גם שבוע קשה בדמות ארבעה הפסדים לא הזיז לריינג'רס באחיזה שלהם בראשות הבית – הם עדיין מובילים בשמונה משחקים על לוס אנג'לס ואוקלנד. הבית הזה עד כדי כך סגור. ארבעה הפסדים לאיינג'לס, ארבעה ניצחונות לאייז ושבוע מאוזן למארינרס – עם כל הכבוד, כל זה לא מעניין אף אחד.

דפק הופעה: עונה מוזרה עוברת על דאלאס בריידן. אחרי פתיחה מצוינת של 1:3 שנמשכה בריב מתוקשר עם איי-רוד, הגיע הפרפקטו מול הרייז, רק כדי שידשדש בתשעה משחקים רצופים ללא ניצחון, שכללו ארבע אי הכרעות וחמישה הפסדים. לאחרונה נראה כי הוא חוזר לפורמה, כשבששת משחקיו האחרונים הוא עם רקורד של 2:4 ו-ERA של 2.92. מול הג'ייז ביום שלישי, בריידן הגיש שבעה אינינגים עם שלוש חבטות וחמישה K, והכי חשוב – ריצה בודדת. בניצחון 2:6, בריידן השווה את מאזן ניצחונותיו עם זה של הפסדיו, 8:8, לפני שהפסיד הלילה פעם נוספת לטמפה ביי.

המספר הנוסף: 50% חבטה, ובמילים אחרות, שבע מ- 14 בצלחת, עם שתי הפגזות מעבר לחומות קמדן יארדס ושבע הכנסות ריצה. חתיכת סדרה נותן ג'וש המילטון מול ה-O's בבולטימור, ראיה נוספת מדוע הוא אחד המועמדים המובילים לקחת את ה-MVP של האמריקן ליג העונה. הוא מוביל את כל המייג'ורס באחוזי חבטה עם 35.7% ובחבטות עם 168, כאשר הוא – בכל המייג'ורס, כן? - שביעי בהומרים עם 28 והכנסות ריצה עם 88 ושישי בריצות עם 86.

מלצר השבוע: לא בכדי קוראים לוונצואליאני של סיאטל מלך. קינג פליקס הרננדז נעמד על התלולית מול היאנקיז ביום שישי, והמשיך את מגמת השליטה בפסים העונה. בשמונה אינינגים, הרננדז הגיש לארבע חבטות בלבד ללא ריצות, אך בעיקר עסק בשריפת 11 חובטי היאנקיז בשאטאאוט אדיר של 0:6. העונה המפציצים מהברונקס מפציצים בעיקר את האוויר מול הרננדז, כשהאס של סיאטל מציג שורה סטטיסטית נפלאה מולם: רקורד של 0:3, בהם ריצת חובה אחת ב-26 אינינגים, ובעיקר – שוב – 31 K. הוא שני בכל המייג'ורס בסטרייקאאוטים עם 183, שני לג'רד וויבר מהמלאכים, ושביעי ב-ERA עם 2.51.

NL מזרח

מאזן הבית:

אטלנטה – 51-73
פילדלפיה – 53-70
פלורידה – 61-62
ניו יורק מטס – 62-62
וושינגטון – 71-53

הברייבס עדיין מכתיבים את הקצב בבית עם יתרון של 2.5 משחקים על פילי, שמצידם מובילים את הוויילד קארד בשני משחקים על סט. לואיס. המארלינס ניצחו באמצע השבוע חמישה ברציפות והמטס רשמו ארבעה בסך הכל השבוע, אבל כדי שלמישהו מהקבוצות הללו יהיה על מה לדבר, הן חייבות לתת פוש רציני בזמן קצר. אני הייתי מהמר על המטס, שהרי הם היו בצד השני של המשוואה הזו שנתיים ברציפות, למי ששכח את 2007 ו-2008. במחשבה שנייה, לא הייתי מהמר על המטס.

דפק הופעה: לא אצל כולם בפלורידה העונה גמורה. ריקי נולאסקו, חרף מעמד הדגים בטבלה, מעוניין להמשיך עם העונה היפה שהוא מציג. מול פיטסבורג ביום שלישי, נולאסקו פירק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, הרשה רק חמש חבטות ואף לו ריצה אחת בסך של תשעה אינינגים. אך ההפתעה האמיתית של נולאסקו הייתה כשחבט שתיים משלוש בקופסא והכניס שני רצים הביתה בניצחון 0:6. נולאסקן שיפר בניצחון את מאזנו ל-8:14.

נקלט בראדאר: בהופעה השנייה בלבד שלו במקצוענים, מייק מיינור מוכיח להנהלת אטלנטה כי צדקה כאשר בחרה בו בבחירה השביעית של הדראפט אשתקד. מיינור זכה בניצחונו הראשון מול וושינגטון, כשהאמיצים גברו על הנאטס 2:10. מיינור, שמשלים את החלל שהותיר כריס מדלן הפצוע במרפקו הימני (שייתכן וייאלץ לעבור ניתוח טומי ג'ון שיגמור לו את העונה), אפשר חמש חבטות ושתי ריצות עם חמש פסילות בשישה אינינגים, ובכך עונה לאט לאט לכל המבקרים (והיו רבים כאלה) שביקרו את הברייבס בבחירתם במגיש הצעיר כה מוקדם בדראפט.

מלצר השבוע: הרבה זמן רוי האלאדיי לא כיכב כאן. מול וושינגטון בסיטיזנס בנק פארק ביום שישי, האלאדיי אמנם הרשה שמונה חבטות בשבעה אינינגים, אך הוא לא אפשר ריצות חובה בזמן פסילת חמישה נאטס. ניצחונו ה-16 העונה של האס היה השישי ברציפות, כשבמהלך המשחקים הללו העמיד ERA של 1.36 הוא הרשה ריצת חובה אחת או פחות בתשע מתוך 15 ההופעות שלו בבית העונה.

קיפול פקלאות: בפיגור של 3:1 לדודג'רס ביום שני, הכדור נחבט אל מלקי קבררה באאוטפילד. השדה השמאלי תפס את הכדור, ושיגר ירייה לבריאן מק'קאן שפסל את ריאן ת'ריו, והוא זה שמנע מהדודג'רס להוסיף עוד ריצה ללוח. תפקיד הגיבור עבור קבררה לא נגמר: בתשיעי ועדיין בפיגור, הפעם רק בריצה, הדומיניקני נעמד בצלחת ובחבטת סינגל הכניס פנימה שתי ריצות שגמרו את המשחק בניצחון האמיצים על לוס אנג'לס 3:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

NL מרכז

מאזן הבית:

סינסינטי – 52-72
סט. לואיס – 54-67
מילווקי – 65-59
יוסטון – 69-54
שיקגו קאבס – 74-51
פיטסבורג – 83-41

הרדס הפסידו רק פעם אחת השבוע, ובתווך רשמו לעצמם שמונה ניצחונות חוץ ברצף, ויצרו אחלה דרך להמשך קביעת המדיניות בבית המרכז. בשלושה משחקים וחצי הם מובילים על הקארדס, שמצידם הפסידו שלושה השבוע ומפגרים גם בוויילד קארד כאמור אחרי הפיליז. במילווקי הרשימו לרגע עם ארבעה W רצופים באמצע השבוע, האסטרוס מזמן לא במרתף, והקאבס חתמו פרק עגום נוסף, כשעידן לו פינלה נגמר הלילה והם עדיין לא ידעו לתת לו כבוד אחרון ומינימלי. הם כולה ניצחו פעם אחת השבוע, יום לפני הודעת הפרישה שלו, ולהתחיל ברצף ניצחונות חדש – אתם יודעים, של שניים – היה יותר מדי עבורם. מה? שאלתם על הפיראטים? אפרט יותר כשיתחילו להפסיק חמישה ברציפות באמצע השבוע.

קאמבק קידס: עם מחצית האינינג השמיני כבר גמור, והתוצאה כבר 7:3, ניתן היה לחשוב שהכל גמור לרדס מול אריזונה בחוץ. אך לא עם הרדס של העונה: ארבע ריצות בתחתית השמיני ועוד ארבע נוספות בתשיעי סיכמו קאמבק אדיר לאדומים ולניצחון 7:11, שבתומו העלה אותם ליתרון של שני משחקים על הקרדינלס. ג'יי ברוס היה ארבע מחמש הופעות עם הומר, טריפל ושני ריביז. אליו הצטרף רמון הרננדז עם שלוש מארבע עם דאבל, הכנסת ריצה ושתי ריצות, וג'ימי אדמונדס הישן והטוב, שרק חבר לקבוצה בתחילת החודש, הוסיף שתי חבטות משלו מחמש בצלחת, עם דינגר ודאבל.

הפצצת השבוע: 13 משחקים, חמישה דינגרים, 41.5% חבטה בקופסא. זוהי השורה הסטטיסטית שבה מתפאר קייסי מגאהי ממילווקי. הבסיס השלישי של הברו-קרו ניצח מעל מקהלת קבוצתו בניצחון החוץ על הקארדס בביתם ביום שלישי, כששיגר את ההומר ה-19 שלו העונה יחד עם שני ריביז. מגאהי נמצא רביעי ב-NL בהכנסות ריצה עם 82.

חבר, אתה תחסר: לו פינלה תלה את הנעליים, החולצה, ואת הכובע באופן מיידי. טרם המשחק של קבוצתו הקאבס מול הברייבס, פינלה גילה כי בניגוד להצהרותיו הקודמות בהן היה נחוש לסיים את העונה, הוא החליט לגמור עניין מיד עם תום המשחק. אימו החולה זקוקה לסיעוד, הסביר ואמר כי "המשפחה חשובה. היא באה במקום הראשון". המנג'ר הוותיק בן ה-66, שלמעלה מחצי מאה שיחק את המשחק ולמעשה המשחק היה כל חייו, החליט כי לאור כל הנסיבות, זוהי הדרך המכובדת ביותר לסכם קריירה אדירה. "מצבה של אימי לא השתפר מאז שהגעתי הנה. היו לה כמה סיבוכים, ובמקום להמשיך לנסוע הביתה, ואז לחזור הנה, זה כבר לא היה הוגן לקבוצה, לא היה הוגן כלפי השחקנים. אז הדבר הנכון ביותר לעשות זה לרדת מהבמה, לנסוע הביתה, ולטפל באימי.

"נהניתי כאן", המשיך. "בארבע שנים נפלאות הכרתי חברים רבים והייתה לי הצלחה מסוימת כאן. העונה הזאת הייתה קצת סוג של מאבק". המאזן המלא של פינלה לאורך קריירת אימון של 23 שנה היה 1,713-1,835, ועם הגורים היה 293-316. מאזן הניצחונות שלו מיקם אותו רביעי אחרי טוני לה-רוסה, בובי קוקס וג'ו טורה בין מאמנים פעילים. לעומתו, שחקניו לא העניקו לו יציאה מכובדת מהמשחק, כשבמשחקו האחרון הפסידו באופן מחפיר ומעורר רחמים 16:5 לאטלנטה של חברו הטוב קוקס, שחיבקו בטקס לפני המשחק, כשהייווארד ועומאר אינפנטה רושמים שני הומרים כל אחד. שלוש פעמים היה מנג'ר העונה בקריירה, חמש פעמים הגיע לוורלד סירייס וקטף את הטבעת כאלוף שלוש פעמים – כל זאת אחרי 18 שנה כשחקן, עם ממוצע קריירה של 29.1% חבטה.

הקרב על הגבעה: הציפורים האדומות כבר היו בעיצומו של רצף של חמישה הפסדים, כאשר הציבו את כריס קרפנטר לפתוח את סדרה מול הג'איינטס האורחים. הבעיה היתה שהג'י-מן מיקמו את טים לינסקאם מולו, כמכשול לרצונם ליישם את הרצף. אולם התברר כי הבעיה המרכזית הייתה זו של אס האורחים, שלא הצליח לשלוט בהגשות שלו: ב-5.1 אינינגים, לינסקאם העניק שש חבטות שתורגמו לארבע ריצות ורק ארבע פסילות. לעומתו, קרפנטר דייק כמעט עם כל הגשה, ובסיומם של 7.1 אינינגים הרשה חמש חבטות עם ריצה אחת בלבד (4 K גם) בדרכו לניצחון 1:5, וה-14 שלו העונה.

המספר הנוסף: ביתרון 2:3 בתחתית התשיעי, עם הבסיסים מלאים ושניים פסולים, לטרבור הופמן – מוביל השמירות בקריירה בהיסטוריית הליגה - היה הרבה מה להפסיד: גם את המשחק עצמו, וגם את השמירה ה-598 בקריירה. אולם בהגשה שלו ברנדון ריאן תפס רק אוויר, והברוורס רשמו ניצחון שני רצוף על סט. לואיס בסדרה. בכך הופמן הרס גם לאדם ויינרייט את הרקורד המושלם העונה בבית, שהביא להפסדו הראשון העונה בבוש סטדיום, וגם מנע ממנו להיות הראשון בליגה להגיע ל-18 ניצחונות.

NL מערב

מאזן הבית:

סן דייגו – 49-74
סן פרנסיסקו – 56-69
קולורדו – 60-63
ל.א. דודג'רס – 62-63
אריזונה – 76-49

חמישה ניצחונות ושישה משחקי יתרון יש לפאדרס על סן פרנסיסקו, שמפגרים כמו הקארדס בשני משחקים מהפיליז בוויילד קארד. הרוקיז אמנם הפסידו ארבע פעמים השבוע, אבל לרוב הם צצים בישורת האחרונה של העונה לתת פוש לפלייאוף, והם במרחק שבעה משחקים מהוויילד קארד, אז לכו תדעו. עם נדנדת ניצחון-הפסד וסך הכל ארבעה L השבוע, הדודג'רס נראים כאילו ויתרו על העונה, ועל הדי-בקס עדיף לא להרחיב.

דפק הופעה: ג'ון גארלנד היה השליט הבלעדי בריגלי פילד ביום שלישי. מספר 2 של הכמרים טלטל את הקאבס ימינה ושמאלה, כאשר העניק ארבע חבטות בלבד ללא ריצות בשבעה אינינגים בניצחון הפאדרס 0:1 על שיקגו, בדרך לניצחונו ה-12 העונה.

המספר הנוסף: הית' בל נמצא בפורמה מטורפת. באותו ניצחון דחוק של הפאדרס על הקאביז בריגלי, הקלוזר של סן דייגו הרשה חבטה אחת והגיש שני סטרייקאאוטים בשמירה ה-36 שלו העונה (מתוך 39 ניסיונות), וה-23 שלו ברציפות. אמנם היה לו מזל – הפסילה האחרונה שלו הושגה כאשר ריאן לודוויק תפס את הכדור של בלייק דוויט בתוך עשביית החומה בריגלי – אך הסטטיסטיקה סופרת בסוף רק מספרים. מאז הוסיף סוגר המשחקים של סן דייגו עוד שמירה אחת.

שק חבטות: הדודג'רס פשוט פירקו את ג'וליס צ'אסין מקולורדו ביום שלישי – הם אפילו לא השאירו שאריות לנשרים מעל. חמש היה מספר "המזל" של שאסין במשחק, כשבחמישה אינינגים העניק חינם אין כסף חמש ריצות בחמש חבטות, תוך הולכת חמישה חובטים. K אחד היה חסר לו להשלים 'גראנד סלאם' אישי משלו במסגרת המספר, כשפסל ארבעה חובטים בלבד. מן הסתם, הרוקיז הפסידו באותו ערב, 0:6.

סינקר השבוע: הרוטציה הפותחת של הג'איינטס נראו השבוע כמו בית מעץ אחרי טורנדו - לא טוב, וזה במילים עדינות: 9:0 היה הרקורד של מגישי סן פרנסיסקו במשחקי השבוע, עד שהגיע ג'ונתן סאנצ'ז עם הופעה יוצאת מהכלל של שתי חבטות וריצה (שבעה סטרייקאאוטים) בשמונה אינינגים מול הפיליז ביום חמישי. הג'איינטס נמצאים כבר במרחק של שישה משחקים, ואין ספק שהצלילה לה אחראים מגישיה היוותה גורם בכיר בעניין.

מלצר השבוע: במשחק הניצחון 0:2 על הרוקיז בלוס אנג'לס, טד לילי שרף את כל הליין-אפ של קולורדו. אפילו מיגל אוליבו לא יכול היה לגעת בכדורים, והיה עד כדי כך מתוסכל, שהכה בקרקע עם המחבט, זרק אותו הצידה והחל בוויכוח סוער עם השופט. לילי השלים את משחקו השלם הראשון מאז 2004, כשבתשע מערכות אפשר שתי חבטות בלבד ללא ריצות, ובעיקר בעט בישבנם של 11 חובטים ב-K. מאז חבר לדודג'רס ב-31 ליולי, לילי עם ארבעה ניצחונות רצופים בארבעה משחקים עם 1.28 ERA ו-26 פסילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully