וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים שכחו מה קרה במינסק. הטראומה מאחורינו"

23.8.2010 / 9:15

במכבי חיפה חגגו את הניצחון בבלומפילד. גדיר: "החמצתי, אבל חשוב שאני מגיע למצבים". ההנהלה תיפגש עם סוכנו של משומר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"הניצחון אתמול הוריד את מפלס הלחץ במועדון. אף אחד לא הימר שנגיע לבלומפילד וננצח. כל הקבוצה שיחקה טוב ופתאום ראינו גם תיאום בהגנה. לרגע אחד, נדמה היה שאף אחד לא זוכר מה קרה במינסק והטראומה כבר מאחורינו. עכשיו אפשר להתרכז במאבק האמיתי שלנו בליגה". כך אמרו הבוקר (שני) במכבי חיפה לאחר הניצחון אמש על מכבי תל אביב בבלומפילד, ניצחון שלדברי שחקנים בקבוצה ישפר את רמת הביטחון לקראת המשך דרכה של הקבוצה בליגה. שחקן בקבוצה הוסיף: "הרבה הספידו אותנו בקיץ, במיוחד אחרי ההדחה מאירופה, אבל אנחנו קבוצה חדשה. ברור שיש עוד על מה לעבוד. קאנוטו נתן משחק סביר אתמול ואפשר להיות רגועים בינתיים".

הקשר עידן ורד זכה ללא מעט שבחים מהשחקנים, בעיקר מאייל גולסה שחיבק ועודד אותו לאחר המשחק. "הכרטיס הצהוב שקיבל כמה שניות אחרי שנכנס מראה עד כמה הוא רוצה לחזור לשחק כדורגל, כמה הוא רעב לכדור", נאמר עליו. מוחמד גדיר זכה לשבחים על שער הניצחון ואמר לחבריו בחדר ההלבשה: "החמצתי הרבה, אבל מה שחשוב זה שאני מגיע למצבים. בפעם הבאה אבקיע יותר". תומר חמד נראה מעט מאוכזב בסיום המשחק משום שלא שותף, אבל במועדון הבהירו כי הוא יראה עוד דקות רבות העונה. גוסטבו בוקולי שקיבל מכה יבשה בקרסול יחזור לאימונים רגילים.

מכבי חיפה תיפגש בימים הקרובים עם סוכנו של אייל משומר, חנן שפגט, ככל הנראה במטרה להציע לו להאריך את חוזהו בקבוצה. בימים האחרונים נעשו גישושים סביב עתידו של השחקן והפגישה נועדה על מנת לדון בכך. משומר שפותח את העונה החמישית במכבי חיפה, לא שיחק אתמול בשל כוויה ברגלו. גם שי מימון עשוי לקבל הצעה דומה, אבל עד כה נקבעה פגישה רק עם סוכנו של המגן. שחקנים בקבוצה התבטאו בנוגע לראיון עם משומר שפורסם אתמול, בו ביקר את האוהדים על התנהלותם. שחקן בקבוצה אמר: "אפשר להבין אותו, מה שהקהל עושה לו חריג, לא נתקלנו בשנאה כזאת, אולי מלבד הקומץ שמחה נגד חזרת אריק בנאדו, וגם זה קרה לזמן מוגבל".

אזולאי: "מאושר להיות חלק"

כפי שפורסם אמש, החלוץ שלומי אזולאי חתם על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה, כשהפועל כפר סבא תקבל 15 אחוז ממכירתו העתידית. במכבי חיפה אישרו את הידיעה ואמרו כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול להצליח. אזולאי אמר אתמול: "אני מאושר להיות חלק ממכבי חיפה ומקווה כבר להתחיל להתאמן".

אזולאי אמור להצטרף לאימונים השבוע. בעקבות החתמתו, לוי יוותר כרגע על החתמת חלוץ זר ויתמקד בהבאת בלם. ביממה האחרונה לא נרשמו התפתחויות בגזרת אושרי רואש, מפני שהבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שינה את דעתו לגבי השחקן בעקבות ניצחונה של הקבוצה על הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully