וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ניצחנו בצדק, אני לא מופתע"

22.8.2010 / 22:30

מכבי חיפה חגגה את הניצחון על מכבי ת"א, אלישע לוי: "לרגע לא חששתי למעמדי". גדיר: "הייתה אווירה על הפנים, אך יצאנו מזה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה חגגו אמש (ראשון) ניצחון גדול וחשוב מוראלית על מכבי תל אביב, היריבה הגדולה והקבוצה המדוברת של הקיץ, והשמחה בחדר ההלבשה הירוק היתה רבה. יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק, חיבק את יניב קטן, והודה לו על הניצחון. אחריו נכנס אלישע לוי, שעבר משחקן לשחקן, לחד את ידיהם, ואמר להם: "כל הכבוד, זה היה ניצחון גדול".

אלישע לוי: "למי שהיו סימני שאלה, הוכחנו שהבסיס טוב"

"אנחנו יודעים מזמן שיש לנו סגל מצוין שיכול להתמודד על כל התארים", אמר מוחמד גדיר, המצטיין במשחק. "הוכחנו שסגל צעיר יכול לספק את הסחורה על המגרש. עבר עלינו חודש הכי קשה שיש, הייתה אווירה על הפנים, הפסדנו את המשחק האחרון ואני שמח שיצאנו מזה. אנחנו מסתכלים קדימה".

גם אלישע לוי נראה מחויך בסיום: "זה המבחן הראשון עבורנו מול קבוצה טובה. מול קהל דוחף של תל אביב ראיתם היום מכבי חיפה טובה שבאה לנצח מהרגע הראשון, שלטנו במגרש, שיחקנו בשקט - מלבד הפתיחה, שמכבי פתחה טוב, וניצחנו בצדק. למרות כל מה שדובר עלינו ראינו היום שחקנים צעירים טובים, ראינו שיש לנו עומק, ולמי שהיו סימני שאלה - הוכחנו שהבסיס טוב. אנחנו עוד נתחזק כשצריך, ואני מרוצה. זו לא היתה הפתעה בשבילי שניצחנו. לא חושב שיש מקום לשאול לגבי המעמד שלי בקבוצה, לרגע לא חששתי למעמדי".

שי מימון הוסיף: "באיזשהו מקום הרגשנו שאנחנו חייבים לקהל, בפעם האחרונה ששיחקנו בבלומפילד זה לא הסתיים בצורה טובה. אחרי שהכישלון באירופה הדהד בנו אני שמח שעשניו את העבודה על הצד הטוב ביותר. הניצחון הראשון חשוב מבחינה מוראלית, עד כמה זה ייתן דחיפה - את זה נראה בשבוע הבא". לגבי היכולת הטובה שהפגין, ושהפגינה הגנת חיפה כולה, אמר הבלם הצעיר: "אני שמח שנתתי משחק טוב, לא מתבייש לומר את זה. אני וקאנוטו שיחקנו היטב ביחד, ההגנה הזאת משחקת בפעם הראשונה בליגה ביחד ואני מקווה שנמשיך לשחק טוב". לבסוף, התייחס מימון לפציעתו של ברק יצחקי: "אני מאחל לו החלמה מהירה, הוא שחקן מצוין וכישרון גדול, ואני מקווה שיחזור אלינו מהר מאוד".

הקשר גוסטבו בוקולי ספג מכה ברגלו אך ככל הנראה מדובר במכה קלה, והשחקן צפוי ליטול חלק כבר באימון הקרוב של הקבוצה.

אזולאי חתם ל-5 שנים במכבי חיפה

החלוץ שלומי אזולאי חתם הערב (ראשון) על חוזה לחמש שנים באמצעות סוכנו דודו דהאן, וכעת ניתן לבשר כי העסקה הושלמה באופן רשמי. הפערים שהקשו על החתימה גושרו לאחר שיחה בין בעלי הפועל כפר סבא, הראל רייכמן, לבין השחקן ועירוני טבריה שבה גדל. כזכור, טבריה דרשה 25 אחוז מכרטיסו של השחקן והושגה פשרה, לפיה מכבי חיפה תקבל 100 אחוז מכרטיסו של השחקן, בעוד כפר סבא תזכה ל-15 אחוזים ממכירה עתידית של החלוץ לחו"ל. טבריה תקבל פיצוי מכפר סבא, שיוסכם בקרוב בין שני הצדדים. בסך הכל מכבי חיפה שילמה כמיליון שקלים עבור אזולאי שאישר את הידיעה ואמר: "חתמתי באופן רשמי ואני שמח להצטרף למכבי חיפה".

אזולאי בן ה-20 גדל בעירוני טבריה ועבר לפני שנתיים להפועל כפר סבא. בעונה שעברה כבש 15 שערי ליגה והוביל את הקבוצה למקום השלישי בליגה הלאומית ולהופעה במשחק המבחן מול הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully