וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינאלה של פינלה

23.8.2010 / 0:10

מאמן שיקגו קאבס, שתכנן לפרוש בתום העונה, הקדים את עזיבתו ונפרד מהמועדון. סטיבן שטרסבורג שוב נפצע

לאחר פגרת האולסטאר, כשחרב הפיטורים על צווארו, מצא מאמן שיקגו קאבס לו פינלה את המוצא החכם והמכובד והודיע על פרישה בתום העונה. פינלה בן ה-66 הוביל את הקאבס לעונה איומה שהסתיימה אי שם באמצע יולי, והחליט שהגיע הזמן לפרוש באוקטובר.

ובכן, הטיסה שלו הוקדמה. לפני המפגש עם אטלנטה ביום ראשון, הודיע פינלה כי זה יהיה המשחק האחרון אותו ידריך. זאת, משום שהוא צריך לסעוד את אמו החולה. "אמא שלי צריכה אותי ואני הולך אליה", אמר פינלה, בעל רזומה של 22 עונות אימון (כולל עונה של 116 ניצחונות בסיאטל, שיא MLB) במייג'ורס. "לפני כן, כשאמרתי שאפרוש בתום העונה, חלק מההחלטה נבע מכך שאני רוצה לבלות יותר זמן עם משפחתי. לצערי, הזמן הזה הגיע מוקדם יותר".

הקאבס אירחו במשחק הסיום של פינלה את אטלנטה ברייבס עם שחקנה החדש דרק לי, שהגיע בשבוע שעבר מ... שיקגו. לי רשם חבטה ושלוש הכנסות רצים, עומאר אינפנטה וג'ייסון הייווארד ירו לשני הומרים כל אחד והברייבס גרמו לפרידה של פינלה להיראות עצובה עוד יותר, עם ניצחון מוחץ 5:16, ששיקף את שתי העונות האחרונות של הקאבס.

בעניין אחר, סטיבן שטרסבורג, הרוקי הכוכב של וושינגטון, נפצע שוב וצפוי לעבור בדיקת MRI בזרוע יד ימין. שטרסבורג כבר נפצע מוקדם יותר העונה, ובקבוצה אמרו שיוציאו הודעה רק כשיתבררו תוצאות הבדיקה.

הדודג'רס אולי לא עוברים עונה משכנעת, אבל יכולים לשאוב השראה מהאיש שלעולם לא מפסיק לנצח. וין סקאלי, השדר הנצחי של לוס אנג'לס, הודיע כי יישאר גם ב-2011. "המשחק הזה בדם שלי", אמר סקאלי בן ה-83, שזכה לשדר את הדודג'רס עוד כשהיו בברוקלין, ב-1950.

  • עוד באותו נושא:
  • לו פינלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully