וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקווה לעונה מוצלחת ומלאה בתארים"

22.8.2010 / 21:43

הפועל ירושלים פתחה את אימוניה בסגל חסר, ומשה מזרחי נזכר בימים היפים ומשדר רעב. גוברים הסיכויים כי חכמון יישאר

מגד גוזני

צילום: גדעון צנטנר

עריכה: יותם בן דוד


בסגל חסר, וללא המאמן עודד קטש השוהה בלטביה עם נבחרת ישראל, פתחה הערב (ראשון) הפועל ירושלים את אימוניה לקראת העונה הקרובה. את אימון הבכורה העביר דרור כהן, מאמנה של מ.כ הבקעה בעונה שעברה, וכיום יד ימינו של קטש. "ישר כשנכנסים לאולם במלחה מרגישים שמדובר במועדון גדול. היציע, הפרקט המחודש", אמר עוזר המאמן. כהן התייחס לקאדר המצומצם, המונה שישה שחקני סגל ושישה שחקנים משלימים. "יש שלושה שחקנים בנבחרת ובנוסף שחקנים שלא הגיעו לארץ. אבל אני מאוד נהניתי מהאימון ואני מקווה שכך גם השחקנים". כהן התייחס גם לכושרם של השחקנים ואמר: "כרגע השחקנים מורידים חלודה מהקיץ. רואים שיש חלודה, אבל זה דבר טבעי לשלב הזה. לכן התחלנו להתאמן מוקדם. זו מטרת האימונים".

משה מזרחי, אשר לו זו הקדנציה השנייה בקבוצה הירושלמית, נזכר בכמה מהימים היותר מוצלחים בקריירה שלו ואמר: "הלוואי שנשחזר את הקדנציה הקודמת שלי כאן. קודם כל צריך להתרכז בזירה הישראלית. אני מקווה לעונה מוצלחת ומלאה בתארים. חיכיתי לשחק שוב תחת קטש וזה חיבור טוב. אני כבר בן 30 ואין מה לדבר איתי על לחצים, מבחינתי זה מקום טוב מאוד לסיים בו את הקריירה. התרגשתי כשסולומון חתם, גם בשביל הקהל. הוא פשוט פנומן", סיכם מזרחי.

בין המתאמנים היה גם ליאור חכמון. אף כי הנהלת הפועל ירושלים הודיעה לשחקן כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה. המאמן קטש מעוניין בהישארותו במלחה, וההערכה בצוות המקצועי היא כי חכמון אכן ימשיך בירושלים בסיומה של הסאגה.
ג'ייסון ריץ' ו-וויל סולומון יגיעו בהמשך לישראל, כשהאחרון צפוי לנחות בארץ בתחילת ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully