וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת האולטרסאונד של שכטר תקינה

בזמן שאלי גוטמן עסוק ב"כיבוי שריפות", מצבו של חלוץ הפועל ת"א מעודד. מקורבים לגוטמן: "הוא מרגיש שמעמדו לא בטוח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב קיבלו היום (ראשון) בשורות טובות לשם שינוי, כשבדיקת האולטרסאונד שעבר איתי שכטר בעקבות הפציעה במשחק ההפסד להפועל חיפה, יצאה תקינה. ביומיים הקרובים תתבהר התמונה בכל הקשור לכשירותו של שכטר.

בהפועל תל אביב מנסים להרגיע את הרוחות אחרי התגובות הסוערות בתוך המועדון בתום ההפסד אמש (שבת) להפועל חיפה. כזכור, בתום ההפסד השתולל המאמן אלי גוטמן בחדר ההלבשה בעקבות הפציעה של איתי שכטר, כעס על עצמו על שהכניס את החלוץ למשחק והתלונן על כך שמשחק הקבוצה נגד חיפה לא נדחה בגלל ההתכוננות להתמודדות עם רד בול זלצבורג.

אנשים בהפועל תל אביב סיפרו שהם מתקשים להבין את התגובות של גוטמן, אבל מקורבים למאמן ניסו להסביר היום: "אלי השתולל בצורה כזו מכיוון שחרף כל ההצלחות שלו, הוא עדיין לא מרגיש בטוח במעמדו בקבוצה. זאת מכיוון שגבי קצרה ואלי טביב מפזרים רמזים על כך שהם מחפשים לו מחליף במידה שהוא ייכשל".

בתוך כך, היום הודיע המגן דני בונדר שהוא לא יגיע לאימון בגלל שהוא חש ברע. כזכור, בונדר ביקש להתחלף אמש במחצית המשחק בגלל שהרגיש לא טוב וספג ביקורות קשות מהמאמן בחדר ההלבשה. בונדר עצמו לא הגיע היום לאימון בהוראת רופא, בגלל חשש להתייבשות, וגם קיבל שיחת טלפון מהמאמן, שהתנצל אם נפגע מדבריו. עוד לפני כן אמר המגן: "גוטמן לא קילל והדברים שיצאו מחדר ההלבשה רחוקים מהאמת. נדבר בארבע עיניים והכל יהיה בסדר כמו תמיד".

סוכנו של בונדר, גלעד קצב, הגיב גם הוא על האירועים: "העניינים התלהטו קצת אתמול וזה קורה לפעמים אחרי משחקים. לא צריך לעשות מזה כזה עניין. דני התייבש אתמול וקיבל אישור מהקבוצה לא להגיע לאימון. מחר הוא ישוב להתאמן כרגיל ואת מה שהוא צריך לסגור, הוא יסגור בשקט".

נציגי אופ"א הגיעו היום לבלומפילד כדי לבחון שוב אם האצטדיון יכול לארח משחקים גם בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשטרה אישרה היום את פתיחתו של שער 10 לטובת אוהדי הקבוצה במשחק נגד רד בול זלצבורג. לפיכך תמכור הקבוצה 1,000 כרטיסים נוספים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully