וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "פלייאוף אמצעי יהיה טוב"

הדס גרינברג

22.8.2010 / 13:30

קשר עירוני קרית שמונה מרוצה מהיכולת האישית והקבוצתית, חולם על זימון לנבחרת ומודה: "אחרי הניצחון, הציפיות עלו"

שחקני עירוני קרית שמונה התכנסו הבוקר (ראשון) לאימון שחרור לאחר הניצחון 0:2 על בני סכנין אתמול. האווירה בקבוצה הייתה חיובית ומחויכת, והקשר עדי אלישע סיפר: "הייתה אווירה ממש טובה היום בבוקר בקבוצה. אין ספק שלהתחיל את העונה ברגל ימין זה טוב מאוד, וחשוב גם להמשך כי זה ייתן הרבה ביטחון. היה קצת לחץ לפני המשחק, לפני פתיחת העונה של חוסר ידע אייך נעמוד מול קבוצות בליגת העל. שיחקנו הרבה יותר טוב מסכנין. התוצאה אפילו משקרת, כי הגענו להרבה מצבים והחמצנו המון. בקלות יכולנו להשיג תוצאה הרבה יותר גבוהה".

אחד הדברים הבולטים בסגל הקבוצה העונה הוא הקרדיט שממשיך לתת רן בן שמעון לשחקני הבית הצעירים, שהחלו את דרכם בעונה שעברה בליגה הלאומית. אלישע בן ה-20 נחשב לבאנקר של בן שמעון, שמאוד מאמין בקשר האחורי עוד מהעונה שעברה, כאשר לצידו ישנם שחקני בית נוספים כגון דני עמוס, אלרואי כהן, אדריאן רוצ'ט, וויאם עמאשה, שלומי אביסידריס, שיר צדק ועוד.

"יש שילוב טוב בין צעירים לוותיקים אצלנו בקבוצה", מעיד אלישע, "זה שילוב שהתחיל כבר בעונה שעברה, כשהצוות המקצועי התחיל להריץ הרבה שחקנים צעירים. עם ההצלחות והעובדה שהם הראו יכולת טובה ויכולת להשתלב במגרש הקרדיט המשיך, וזה כמובן לצד הוותיקים שנתנו לנו את מהידע והניסיון שיש להם. זה משהו שעזר לנו להיות יותר בשלים לליגת העל. אנחנו מגובשים כי המשכנו עם אותו הבסיס מעונה שעברה ואנחנו מכירים טוב אחד את השני, יש פרגון ואתמול אפשר היה לראות אותו במשחק ההתקפה".

בעקבות הניצחון הציפיות מקרית שמונה בהחלט מתחילות לעלות והקשר הצעיר אמר: "במשחקי גביע הטוטו לא ידעו מה אנחנו שווים בדיוק ואחרי אתמול ברור שיעלו הציפיות. אבל אני מקווה שנוכיח את עצמנו ושלאט לאט נשתפר ונמשיך לעשות תוצאות טובות. פלייאוף אמצעי יהיה טוב, אם נסיים שם אני אומר שאני מרוצה. מבחינה אישית אני מקווה לשחק כמה שיותר ולהוכיח שאני ראוי לשחק בהרכב, במיוחד אחרי כל הקרדיט שרן והצוות המקצועי נתנו לי בעונה שעברה, ואם יגיע גם הזימון לנבחרת - מה טוב"

שחקני הקבוצה יזכו מחר ליום חופש וישובו לאימונים ביום שלישי, אז יחלו את ההכנות למשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully