וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל הסטילרס אף פעם לא שקט

22.8.2010 / 10:14

רות'לסברגר חזר לשחק בניצחון על הג'איינטס, האקים ניקס מניו יורק ואייק טיילור מהסטילרס הורחקו. פציעות לאורלכר ופרימן

בן רות'לסברגר חזר לשחק הלילה (בין שבת לראשון) בניצחון פיטסבורג על ניו יורק ג'איינטס 17:24, אבל מבחינת הסטילרס היו במשחק שני סיפורים מעניינים. האחד הוא שביירון לפטוויץ' ודני דיקסון מסרו יחד לשלושה טאצ'דאונים ונתנו למייק טומלין סיבה להאמין שיצלח את פתיחת העונה בלי הקוורטרבק הפרובלמטי שלו. השני הוא הקטטה בין האקים ניקס מהג'איינטס ואייק טיילור מהסטילרס, שהורחקו כבר במהלך ההתקפה הראשון של ניו יורק במשחק. "הוא ניסה להרביץ, ניסיתי להגן על עצמי", תירץ ניקס.

טרה תומאס, התאקל של סן דייגו שנכנס שלוש פעמים לפרובול, פורש. תומאס בן ה-35, שבילה את רוב הקריירה בפילדלפיה ובעונה שעברה שיחק בג'קסונוויל, חתם ביוני כדי לשמש אופציה למקרה שמרקוס מקניל לא ישחק העונה, אולם נאלץ לעבור ניתוח בברכו והחליט לתלות את הקסדה: "יכולתי לשחק עוד עונה, אבל יש לי יותר מדי כבוד למשחק מכדי לעשות זאת", אמר תומאס.

פציעות: בריאן אורלכר, הליינבקר הוותיק של שיקגו, סובל מפציעה ברגלו, אולם המאמן לאבי סמית' חושב כי "הפציעה לא רצינית". ג'וש פרימן, הקוורטרבק של טמפה ביי, לא ישחק עוד בטרום העונה לאחר שנפצע בבוהן היד הזורקת. איי ג'יי פילי, הקוורטרבק של סט. לואיס, נפצע גם הוא בבוהן, מצבו עדיין לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully