וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא מבין את ההתפרצות של גוטמן"

בהפועל ת"א עדיין לא נרגעו מהתגובות להפסד בחיפה ולפציעה של שכטר, שבעצמו אמר: "לא הייתי צריך לבקש להיכנס למשחק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בהפועל תל אביב ינסו להעביר את היממה שאחרי ההפסד להפועל חיפה כדי להרגיע את הרוחות הסוערות במועדון ולהגיע מרוכזים ככל הניתן למשחק הגומלין מול רד בול זלצבורג על ההעפלה לליגת האלופות ביום שלישי. בקבוצה התקשו להסביר את ההתפרצות של אלי גוטמן לאחר הפציעה של איתי שכטר במהלך המשחק, ובחדר ההלבשה אפשר היה לחוש את אי נוחות וההלם מההשתוללות של המאמן בסיום.

כזכור, הכניס גוטמן את שכטר כמחליף בדקה ה-60, ולאחר רבע שעה בלבד מתח החלוץ את השריר האחורי. כשהתברר ששכטר לא יוכל להמשיך, החל גוטמן לצעוק על הקווים: "אני טיפש, ידעתי שאסור לשתף אותו" וסימן בתנועות ידיים לעבר נציג הבעלים גבי קצרה על כך שהיו צריכים לנסות מאמצים גדולים לדחות את המשחק.

המאמן סירב להירגע גם בחדר ההלבשה, שם החל למלמל: "ביקשתי מהנהלה שידחו את המשחק, ידעתי שזה מה שיקרה", גוטמן העצבני התפרץ גם על דני בונדר הפצוע, לפני שהבעלים אלי טביב התערב ואמר לו: "אלי תירגע", וזה ענה לו: "אני ארגע שארגע", ויצא החוצה בסערה מחדר ההלבשה.

כאמור, בהפועל לא ידעו איך להגיב להתנהגותו של המאמן, אך נראה שגם אם מחרתיים הקבוצה תעפיל לליגת האלופות והשבת הסוערת הזו תישכח, האירועים אתמול לימדו על היחסים הטעונים בתוך המועדון, וחשפו סימני אזהרה שיכולים להתברר כגורליים בהמשך העונה. עם זאת, בהנהלת האדומים מודעים לנאמנות של המאמן לקבוצה, ולוואלה! ספורט נודע כי הקיץ סירב גוטמן להצעה לאמן את פורטסמות האנגלית.

אחד השחקנים התייחס לנעשה אתמול לאחר המשחק: "אף אחד לא מבין את התפרצות של אלי. במקום להרגיע הוא הכניס את הקבוצה לעצבים. מה שסימל אותנו בעונה שעברה היה הביחד של הקבוצה, ואם ככה זה נראה אחרי הפסד ראשון, אז אף אחד לא רוצה לחשוב מה יהיה בהמשך אם נפסיד עוד משחקים. אף אחד גם לא מבין למה לא עלינו בהרכב החזק שלנו. בשנה שעברה היה עלינו הרבה יותר עומס ושיחקנו מצוין בכל משחק. שידרו לנו שהמשחק לא ממש חשוב וככה זה נראה על המגרש".

הבעלים טביב והראל אמורים הערב להגיע לאימון הקבוצה בכדי להרגיע את גוטמן והשחקנים לקראת המשחק ביום שלישי. שכטר, שאמר אמש בסיום המשחק: "לא הייתי צריך לבקש לשחק, הייתי צריך להקשיב לאלי", יעבור היום בדיקת אולטראסאונד שתקבע מה היא חומרת הפציעה.

היום תערוך הפועל אימון קל ומחר תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת הגומלין מול זלצבורג. במידה ושכטר אכן לא יוכל לשחק, לגוטמן צפויים כאבי ראש באשר להרכב שיעמיד, כאשר גם מהראן לאלה הפצוע ויוסי שבחון המוצהב לא יוכלו לעמוד לרשותו. מי שיחליף את שבחון יהיה ככל הנראה רומן רוקי, כשבמקומו של שכטר עשוי גוטמן להציב את ויקטור מרעי, או לבחור לשלב את ביבאן פרנסמן או עמרי קנדה בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully