וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "הופתעתי מעד כמה היינו חלשים"

21.8.2010 / 22:45

מאמן בית"ר מתוסכל אחרי התבוסה לנתניה. ברוכיאן לשחקנים: "זה נראה כמו שנה שעברה". עטר: "אני זורם עם השחקנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לבית"ר ירושלים הפנימו היום (שבת) שהקבוצה לא הגיעה מוכנה לליגה. הקבוצה פתחה את העונה עם הפסד משפיל 4:1 למכבי נתניה, ואם רק לפני כמה שבועות דובר על הקבוצה כמי שעשויה להשתלב בחלק העליון של הטבלה, נראה שהמצב בבירה נראה רע מאוד. אורי מלמיליאן, במשחק הליגה הראשון שלו בקבוצה, ראה את הצעירים של ראובן עטר חוגגים פעם אחר פעם מול אריאל הרוש האומלל. זה התחיל עם אחמד סבע (35), המשיך עם חן עזרא (40), מאור אסור (65) והסתיים עם דלה ימפוסקי (78). את השער היחיד לבית"ר כבש עמית בן שושן. המאמן הלאומי, לואיס פרננדז, נכנס לחדרי ההלבשה בסיום, שוחח עם מלמיליאן ולחץ את ידי השחקנים. לאחר מכן, החמיא לעטר על משחקה של נתניה.

מלמיליאן: "אנחנו צריכים להיות שפויים"

אורי מלמיליאן נראה המום לאחר המשחק, ואמר לאנשי בית"ר ירושלים: "לא רציתי להאמין שזה המצב, אבל בשבוע האחרון הרגשתי כך ולכן עשיתי מה שעשיתי באימון ביום חמישי". את דבריו הוא מכוון לאקט שנקט באימון יום חמישי, כשהחזיר את השחקנים לחדר ההלבשה אחרי שכמה מהם איחרו לאימון.

בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים הייתה דממה גדולה אחרי המשחק. אבירם ברוכיאן נראה מאוכזב מאוד, לא מעט בשביל הדוד אורי שפתח עם תבוסה את הופעת הבכורה כמאמן בית"ר. ברוכיאן אמר לשחקנים: "אסור לנו להיראות ככה, זה נראה כמו שנה שעברה. אנחנו צריכים להביא את כל מה שעשינו ודיברנו עליו, להיות קבוצה מלוכדת ולוחמת שקבוצות יהיה להן קשה לשחק נגדנו וכבר השבוע להוכיח שמה שהיה היום היה מקרי". בהנהלת המועדון דווקא חוששים שהמשחק אתמול לא היה מקרי וגורם במועדון אמר כי "אין בעיה עם ההפסד והתוצאה כי זה משחק ראשון ויש גם את שיטת הקיזוז והכל. הפחד הכי גדול הוא שזה מזכיר את התקופה של העונה שעברה עם יצחק שום שבעקבותיה הקהל לא היה מסוגל לראות את הקבוצה ונשאר בבית. במקום שבשבוע הבא טדי יהיה מלא נגד מכבי, עכשיו צריך לקוות שיבואו עשרת אלפים. למועדון כמו בית"ר אסור להיראות כל כך בושה וחרפה".

לתקשורת אמר מלמיליאן: "ידעתי שייקחו לנו שבועיים או שלושה כדי להיכנס לכושר, אבל הופתעתי עד כמה היינו חלשים. נתניה הייתה טובה כי נתנו לה להיות טובה. הם רצו יותר על המגרש ורצו יותר לנצח. הם היו יותר חדים ויותר אגרסיביים, כך מנצחים בכדורגל. אני אופטימי, ברור לי שהמצב שלנו לא טוב כרגע ונצטרך להתעשת".

מלמיליאן הוסיף עוד כי "זו קבלת פנים שלא צפיתי. אנו צריכים להיות שפויים, להסתכל ולראות מה לא היה טוב. ידעתי שתהיה התחלה קשה אבל אני מאמין שיהיה בסדר. חלק מהמשחק זה טעויות אבל הכי קל זה לבוא ולהאשים. היו טעויות ואנחנו נבוא ונתקן אותן, צריך לבוא ולעבוד. נתניה הגיעו כאלמוניים, באו ועבדו והגיע להם לנצח. המשחק הזה לא ישנה את קו המחשבה שלי, ניכנס לכושר תוך משחק או שניים, בכדורגל צריך לרוץ, לא לעמוד. נתניה רצו ואנחנו עמדנו".

דריו פרננדז: "אמרתי כבר שאנחנו חלשים ועדיין לא טובים. זה לא כדורגל. אנחנו צריכים להתבייש ולהביא את כל הכבוד שלנו בשבוע הבא מול מכבי תל אביב".

מספר שחקנים בקבוצה הביעו ביקורת על היכולת של דריו פרננדז, ואחד מהם אמר: "כמו כולם כאן, הוא עדיין לא התחיל את העונה. הוא הדינמו שלנו באמצע אבל היום היה נראה שהוא עדיין לא חזר אלינו מיוון. אנחנו באמת התחברנו לקבוצה מאוחר ואנחנו מקווים שזה רק עניין של מספר משחקים עד שנתאושש, כי אחרת אוי ואבוי לכולנו. מכבי ת"א? נשמע מצחיק לדבר על זה, אבל בכל מקרה צריך לתת את הדם ולשחק אפילו מכוער העיקר לא להפסיד את המשחק הזה. אנחנו בית"ר ירושלים ולא ניתן לקבוצות לדרוך עלינו".

בכל מקרה, בקבוצה מודעים לבעיית המגינים הקשה של הקבוצה, היות ובמשחק הבא נגד מכבי תל אביב הם ייאלצו להתמודד ללא כריסטיאן אלברז שעבר ניתוח אפנדציט וללא אבי ריקן הפצוע, כאשר היום נתברר מעל לכל ספק שעידן טל לא יכול לתפקד כמגן שמאלי ונראה כי אלי דסה הצעיר צפוי לזכות להופעת בכורה בהרכב כבר ביום ראשון הקרוב.

סבע: "ראובן בנה קבוצה חזקה ולוחמת"

בצד הנתייתי הייתה סיבה למסיבה כשגם ראשי הקבוצה התקשו להאמין שהמשחק הראשון בליגת העל יכול להסתיים בתוצאה כזו. "יש לי קבוצה טובה של חבר'ה צעירים וחרוצים מאוד", אמר ראובן עטר בסיום. "עשינו הכנה טובה וזה בא לידי ביטוי היום. אני זורם איתם, אני אומר להם מה שצריך לעשות והיום זה הוציא תוצאה כזו גבוהה. התפקיד שלי זה להכין אותם פסיכולוגית כדי שזה לא ייקח זמן עד שהם יביאו את היכולות שלהם. הם יישארו כמו שהם, שיהנו ממה שיש להם, ולא צריך לעצור אותם, שימשיכו ליהנות ושיאמינו".

המצטיין במשחק, מאור אסור, שבישל את שני השערים הראשונים וכבש את השער השלישי, אמר: "אני שמח שניצחנו את המשחק הראשון, עשינו הכנה טובה, התאמנו לפני כולם ועשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר. זו פתיחה מצויינת, כל שחקן צעיר חולם לשחק אצל ראובן וזו ברכה. אני שמח אבל למרות זאת זה רק המשחק הראשון וצריך להמשיך הלאה".

אחמד סבע, שכבש את השער הראשון, אמר: "היינו מצוינים כמו שהיינו מתחילת העונה. יש הרבה שחקנים צעירים ושחקנים אלמונים, אך ראובן בנה קבוצה חזקה ולוחמת, וזה שווה הרבה יותר מהכסף הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully