וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "ידענו שעכו תילחם לחזור למשחק"

הדס גרינברג

21.8.2010 / 21:44

מאמן אשדוד היה מרוצה מהניצחון 1:2 על הפועל עכו. אלי כהן עודד את שחקניו: "מרוצה שנלחמתם ונתתם את הכל במשחק"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן-דוד

בהפועל עכו מאוכזבים הערב (שבת) לאחר ההפסד 2:1 למ.ס. אשדוד. בקרב השחקנים והצוות המקצועי האכזבה הגדולה נבעה בעיקר מאי ניצול המצבים שאליהם הגיעה הקבוצה במהלך המשחק, כאשר פעמיים ניצבו ג'קו ערפאת ומוחמד כליבאת מול שער ריק, אך החמיצו. במשחק עצמו עלו דימיטאר מקרייב (3) ועידן שריקי (14) ליתרון מהיר, אבל רועי דיין הצליח רק לצמק (69).

שמעון הרוש: "ברוב המשחק נראינו טוב יותר מאשדוד"

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, אמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב מהתוצאה אבל מעודד מהיכולת. אחרי השער השני של אשדוד הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו הפועל עכו. אשדוד רק העיפה כדורים. הגענו למצבים רבים, אבל לא השכלנו להבקיע". בסיום המשחק חיזק המאמן את שחקניו ואמר להם: "למרות ההפסד אני מרוצה שנלחמתם עד הסוף ונתתם את הכל".

שמעון הרוש, שבישל את השער לדיין, אמר: "אנחנו מאוכזבים מההפסד כי לא לקחנו נקודות חשובות בפתיחת העונה אבל אנחנו מרוצים שהגעו למצבים ושברוב המשחק נראינו טוב יותר מאשדוד. היו לנו שישה או שבעה מצבים וחבל שלא ניצלנו אותם. אנחנו מקווים שבמחזור הבא נשיג את הנקודות נגד הפועל פתח תקוה".

מאמן מ.ס. אשדוד, ג'ון גרגורי, ניסה להסביר מה קרה לקבוצתו במחצית השנייה: "במחצית הראשונה שיחקנו מצוין ואילו במחצית השנייה היינו קצת אבודים. יש לנו קבוצה צעירה, שמושתתת ברובה על שחקנים מקומיים וחסר לנו מעט ניסיון. ידענו שעכו תילחם ותחזור למשחק ואני גאה בשחקנים שהצליחו לשמור על היתרון ולסיים בניצחון. אני בהחלט שמח לפתוח כך את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully