וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקנים: "צריך להחזיר את האליפות"

20.8.2010 / 15:11

יו"ר מכבי חיפה דירבן את שחקניו באימון הבוקר: "מאמין בכל אחד מכם". רפאלוב לא תורגל בהרכב, משומר לא התאמן

"צריך לשים את כל מה שקרה בצד, יש לנו עכשיו עונה חדשה וצריך להחזיר את האליפות לחיפה. אני מאמין בכל אחד מהשחקנים שיושבים כאן". כך אמר הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, באימון הקבוצה שנערך הבוקר (שישי). בחיפה מדווחים כי הבעלים הגיע לדרבן את שחקניו, אבל נראה כי הגעתו נבעה גם מההדחה מאירופה והביקורת שספג המועדון בשל נטישת השחקנים המרכזיים, בהם שלומי ארבייטמן, בירם כיאל, דקל קינן וז'ורז'ה טשיירה. אלישע לוי לא שוחח עם השחקנים והוא יעשה זאת באימון הבוקר מחר. המאמן הודיע לשחקניו כי האימון ייערך מוקדם מהרגיל (09:30) בשל עומס החום הכבד. באימון אתמול שוחח המאמן עם שחקניו כשאמר להם: "המשחק נגד מכבי תל אביב יכול להוציא אותנו לדרך חדשה".

בהמשך, לוי תירגל את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון בבלומפילד. במרכז ההגנה ישחקו איגנסיו קאנוטו ושי מימון. המגן אייל משומר לא התאמן היום בשל כוויה ברגלו ובכל מקרה נראה שעלי עוסמאן יפתח בהרכב, כשפיטר מסיללה יפתח באגף השמאלי. בקישור האחורי תירגל המאמן את ג'ון קולמה ואדריאן סילבה. מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי, יניב קטן, אייל גולסה ומוחמד גדיר תורגלו אף הם בהרכב. העובדה שגדיר פתח במשחק האחרון בגביע הטוטו מלמדת כנראה על הנטיה של המאמן לשחק עם חמישה קשרים, כשגדיר ישחק בכנף ובכך לוותר על תומר חמד כחלוץ נוסף.

ליאור רפאלוב ערך אימון מלא ולא תורגל בהרכב, כששחקנים בקבוצה הביעו פליאה לנוכח ההחלטה הזאת. "אלישע משנה בדרך כלל הרכבים לפני משחקים גדולים", אמר שחקן בקבוצה. "יכול להיות שכבר מחר נראה אותו בחזרה בהרכב". רפאלוב חזר השבוע בהדרגה לאימונים לאחר פציעה בשריר הירך האחורי וייתכן שאחת ההתלבטויות של לוי היא האם לאפשר לו מנוחה ולשלב אותו במהלך המשחק.

שני הנבחנים פאבל מוסליל ורודריגו דה קוסטה לא אמורים לחתום, אלא אם כן יחול שינוי במעמדו של מסיללה. ביום ראשון אמורות להתחדש השיחות בנוגע לאושרי רואש. בנוגע לבלם גל כהן שהוזכר כמועמד, איש מאנשי הקבוצה לא שוחח עם סוכניו או עם הנהלת הפועל פתח תקוה, שבכל מקרה לא מוכנה לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully