וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצלחה של הפועל ת"א לא צובטת בלב"

19.8.2010 / 18:30

אלישע לוי הודה: "עכשיו הגלגל מסתובב". לקראת מכבי ת"א ביום ראשון: "משחק שיוכל להוציא אותנו לדרך חדשה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: דורון שטיין

מכבי חיפה קיימה הערב (חמישי) אימון לקראת משחקה במחזור הפתיחה של ליגת העל, ביום ראשון הקרוב בבלומפילד מול מכבי תל אביב. לאימון הגיע החלוץ שלומי אזולאי יחד עם סוכנו דודו דהאן, וזאת על מנת לקדם את מעברו לחיפה. כזכור השחקן סיכם את תנאיו במועדון לפני שלושה ימים וסוכמו פרטי העברתו מכפר סבא (מיליון שקלים עבור 85 אחוזים מכרטיסו), אך הפרט הטכני היחיד שמפריד בינו לבין המדים הירוקים הוא דרישתה של עירוני טבריה להעביר 25 אחוזים מהעסקה אליה. בחיפה טוענים כי הנושא ייפתר תוך ימים אחדים.

עוד לפני האימון, המאמן אלישע לוי חילק לשחקניו הוראות טקטיות, כשלפני זה הוא אמר להם: "המשחק נגד מכבי תל אביב יכול להוציא אותנו לדרך חדשה". בכרמל סבורים שניצחון ביום ראשון בבולמפילד ישכיח במידה מסויימת את טראומת מינסק.

לוי התייחס לניצחונה של הפועל תל אביב אתמול על זלצבורג: "הם שיחקו טוב, צריך לתת להם את המחמאות. זה לא צובט את הלב שהם מצליחים באירופה. אנחנו הצלחנו בעונה שעברה, ועכשיו הגלגל מסתובב. אנחנו שמחים בחלקנו. מכבי חיפה מסתכלת רק על עצמה, לא על אחרות".

לקראת המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב מקבל אלישע לוי בחזרה את שי מימון וליאור רפאלוב שהתאוששו מפציעות. השניים צפויים לפתוח בהרכב בבלומפילד, כשהמאמן מצפה למשחק מסקרן. "משחק מול מכבי תל אביב הוא תמיד אטרקטיבי", אמר לוי, "במיוחד אחרי הקיץ האחרון".

שני הנבחנים פאבל מוסליל הרוסי ורודריגו דה קוסטה הברזילאי ממשיכים להיבחן, אך הסיכויים שיחתמו נמוכים. במקביל ממשיכה הקבוצה בחיפושים אחר בלם, כשעד כה נערכה שיחה אחת עם גלעד קצב, סוכנו של אושרי רואש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully