וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר: אלברז יחמיץ שלושה משחקים

הצ'יליאני עבר ניתוח אפנדציט. מלמיליאן חושב התקפה: בן שושן, עזריאל ותמוז יפתחו בחוד בקופסה (20:00, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מכבי נתניה:

את הופעת הבכורה שלו כשחקן מכבי נתניה ערך ראובן עטר בקופסא מול בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של עונת 2002/3. עטר אמנם בישל את השער של נתניה לכפיר צ'וקול, אך גם בית"ר מצאה את הרשת מרגליו של משה ביטון והקבוצות נפרדו בתוצאה 1:1. בנתניה ישמחו לסגור על תיקו בהתחשב בסטטיסטיקה שלהם במשחקי הפתיחה בשני העשורים האחרונים. מאז 1988 ניצחה הקבוצה רק פעם אחת במחזור הפתיחה, נגד מכבי חיפה ב-2006, תחת הדרכתו של אלי גוטמן.

בית"ר ירושלים:

שני מפגשי הליגה בעונה שעברה הסתיימו בשלישיות. במשחק הראשון ניצחה נתניה 0:3 משערים של שניר גואטה, שלו מנשה ורביד גזל, בשני ניצחה בית"ר 1:3, כשברק יצחקי מככב עם שלושער ואלמוג כהן רק מצמק. היום אף אחד מחמשת השחקנים שכבשו בשני המשחקים הללו כבר לא משחק באף אחת מהקבוצות. בית"ר מגיעה למשחק מחר עם שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. למעשה הניצחון האחרון של הקבוצה מהבירה הושג אי שם באפריל, נגד מ.ס אשדוד.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מלמיליאן בונה מאוד על קו היכולת ההתקפית של כריסטיאן אלברז העונה, ומשראה כי הצ'ילאני הולך לאיבוד באגף שמאל, הוא ביצע באימון המסכם שינוי והעביר את ליאור ראובן לעמדת המגן השמאלי, כשאלברז חוזר לתפקידו המקורי. אולם תכניות לחוד ומציאות לחוד. בבוקר יום שבת אושפז אלברז בבית החולים שערי צדק בירושלים, וכמה שעות לאחר מכן עבר ניתוח אפנדציט. השחקן הגיע ב-06:00 לבית החולים "שערי צדק" עקב כאבים חזקים בבטן. כמה שעות לאחר מכן הוא כבר עבר ניתוח אפנדציט, והתבקש להישאר שלושה ימים בבית החולים. אלברז יוכל לחזור לפעילות רק בעוד שבועיים עד שלושה, מה שאומר שפרט למשחק נגד נתניה, הוא יחמיץ גם את שני מחזורי הליגה הבאים.

בהתקפה מלמיליאן מתלבט עדיין האם לעלות עם קובי מויאל, כאשר כרגע הנטייה היא להשאיר את הקשר הצעיר על הספסל ולעלות בהרכב התקפי את דריו פרננדז ועידן טל בקישור האחורי, חן עזריאל ובן שושן באגפים, וטוטו תמוז יצטרף להרכב יחד עם סרג' איילי.

מלמיליאן אמר לשחקנים: "בכושר שלנו היום אנחנו לא יכולים לנסות ולשחק טקטי, אלא צריכים ללכת עם היתרון שלנו על נתניה בהתקפה ולשלוט באמצע. נעשה את זה והמשחק יהיה שלנו". תומר בן יוסף ימלא את החלל בעמדת הבלם לאחר שלא שיחק בשלושת משחקי גביע הטוטו עקב הרחקה ומחלה. אבי ריקן עדיין פצוע וייעדר, כמו סטיבן כהן המורחק עקב חוזה כפול בעונה שעברה כששיחק בהפועל רעננה.

מכבי נתניה:

"חשוב שנפתח את העונה ברגל ימין", אמר ראובן עטר לשחקניו באימון המסכם לקראת המשחק. השחקנים התלוננו על החום הכבד וטענו כי האימון היה מתיש, "אבל כל הקבוצות סובלות" הגדיר זאת היטב שחקן בקבוצה. עטר לא תרגל הרכב, אבל על פי האימונים השבוע נראה שחן עזרא ופיראס מוגרבי יחזרו להרכב, שצפוי להיות זהה לזה שניצח את הפועל תל אביב לפני שבועיים, עם עומר פרץ וגאגה צ'קטיאני על הספסל. עד שיגיע בלם זר למבחנים, עומרי בן הרוש ימשיך לתפקד לצד ליאוניד קרופניק במרכז ההגנה.

יעמוד למבחן

מכבי נתניה: קובי דג'אני

אחרי עזיבת אלמוג כהן ורביד גזל, קובי דג'אני פותח עונה כמנוע של מכבי נתניה בקישור האחורי במשחק בית לא קל במיוחד, מול קישור לא רע בכלל ועם לא מעט ילדים לא ממש מנוסים מסביבו. זו ההזדמנות שלו לפתוח עונה עם הרבה סימני שאלה ברגל ימין בצורה שתיתן לו המון ביטחון להמשך.

בית"ר ירושלים: חן עזריאל

הקשר-חלוץ הצעיר הוא אחת ההבטחות הגדולות ביותר שיצאו בשנים האחרונות ממחלקת הנוער של בית"ר. ממוצע של 20 שערים לעונה בקבוצת הנוער, השתייכות לנבחרת הצעירה וסופרלטיבים עד אין קץ כמו זה של מוטי איווניר לפיו "הוא מזכיר לי את תיירי הנרי וחייב להגיע הכי רחוק שאפשר", מחייבים את עזריאל לעשות הרבה יותר ממה שנראה ממנו עד היום ולהיות שחקן הרבה יותר משפיע עם רקורד שערים ובישולים יציב. מלמיליאן מאוהב בילד וזאת ההזדמנות שלו להוכיח כי הוא ראוי להיות שחקן הרכב דומיננטי בהתקפת בית"ר בשנים הקרובות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמואל קוזוקין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, ליאור ראובן, עידן טל, דריו פרננדז, חן עזריאל, עמית בן שושן, סרג' איילי, טוטו תמוז.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס; אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי; מאור אסור, דלה ימפולסקי, קובי דג'אני, חן עזרא; אחמד סבע, פיראס מוגרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully