וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני סכנין: הרצף יישבר?

הקבוצה של רן בן שמעון הפסידה לסכנין בכל ששת המפגשים האחרונים בין השתיים. בשבת (20:00) היא תנסה לשנות כיוון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

עירוני קרית שמונה:

אם יש משהו שצריך לעודד את קרית שמונה עם חזרתה לליגת העל זה שאת שתי העונות היחידות שלה בליגה הבכירה היא פתחה עם ניצחון ותיקו. לעומת זאת, בפעם הקודמת שהקבוצה פגשה את סכנין, היה זה משחק החזרה של רן בן שמעון לקבוצה באפריל 2009 ואז זה הסתיים בהפסד 2:0, כשדני עמוס מגדיל לעשות עם שער עצמי. אגב, בין הכובשים באותו משחק אגב היה גם יאיא פטי, שעדיין משחק בסכנין.

בני סכנין:

סכנין מאוד אוהבת לשחק נגד היריבה הצפונית שלה והיא גברה עליה בכל ששת המפגשים האחרונים בכל המסגרות. בכלל, ב-11 המשחקים בהם נפגשו שתי הקבוצות מאז 2006, הפסידה נציגת המגזר רק פעם אחת לקרית שמונה, לעומת שמונה ניצחונות. נתון מעניין נוסף: מאז ה-0:0 נגד הפועל פתח תקוה באמצע ינואר האחרון, לא הסתיים אף משחק ליגה של סכנין בתיקו, כלומר 17 משחקי הליגה האחרונים שלה הוכרעו.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה

את האימון המסכם פתח הבוקר (שישי) רן בן שמעון עם אסיפה בה הקרין לשחקניו וידאו של בני סכנין. במהלך הקרנת הוידאו שם בן שמעון דגשים על אחמד קסום והזהיר מפני התנועות המסוכנות שלו לעומק. בנוסף, הזהיר המאמן את שחקניו מהכדורים הנייחים של נסטיה צ'ה. "לא סופרים אותנו, לכן תנצחו מחר, כדי שיתחילו לקחת אותנו בחשבון", אמר לשחקנים. במהלך האימון לא תרגל בן שמעון הרכב, אלא נתן לשחקנים לשחק כדוריד וקט-רגל, כהרגלו יממה לפני משחק.

בני סכנין

אחרי שבוע ראשון בקבוצה, המאמן חיים לוי לא מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה לעומת זה שעלה בשבוע שעבר בגביע הטוטו. כריסטיאן דנלאקי, שעבר אתמול בבקרה, יעלה בחוד לצידו של אחמד קאסום, גם דריו זאהורה שחתם השבוע יעמוד לרשותו של המאמן, אך יפתח על הספסל. חיים בנון שלא קיבל קרדיט אצל יובל נעים המפוטר, יפתח גם מחר. מי שייעדרו הם לירן כהן ויניב לוזון הפצועים. לוי אמר לשחקניו באסיפה: "חשוב לחזור עם ניצחון כבר בתחילת הליגה. יש לנו קבוצה מצוינת ואני מקווה מחר שתראו את זה על המגרש".

יעמוד למבחן

עירוני קרית שמונה: עדי אלישע

אחרי ירידת הקבוצה ליגה לפני קצת יותר משנה, הוחלט לתת לאלישע הכשרוני את ההזדמנות בהרכב ומאז הוא שם. רק בן 20 וכבר נחשב לבאנקר אצל רן בן שמעון בקישור האחורי, כשבשנה שעברה גם תרם שלושה שערים. האם יעמוד גם במבחן ליגת העל? מחר נתחיל לקבל מושג.

בני סכנין: נסטייה צ'ה

כשהסלובני הוותיק הגיע בשנה שעברה, הוא היה השחקן המרכזי שהפך את סכנין מקבוצת שנלחמת על חייה, לקבוצת מרכז טבלה שהתברגה לפלייאוף האמצעי. כמה חודשים עברו, סכנין שוב נמצאת במצב לא טוב, עם מאמן חדש ותחת חוסר ודאות כלכלית וצ'ה שוב יהיה זה שצריך לקחת מנהיגות, להראות יציבות ולעזור לקבוצה להשיג נקודות נגד קבוצות כמו קרית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה :גיא חיימוב (דני עמוס), ברק בכר (וויליאם נג'ובו), יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (אלרואי כהן), אופיר חמו, וויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חלאד חלאיילה, נסטייה צ'ה, חמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנאלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully