וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - הפועל פ"ת: זמן להתעורר

אחרי הופעות לא מרשימות בגביע הטוטו ותחת הרושם ששתיהן לא מוכנות, ינסו השתיים לפתוח היטב בליגה (שבת, 16:45)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

הפועל אשקלון:

גם את העונה הקודמת שלה בליגת העל פתחה אשקלון במשחק ביתי באיצטדיון סלה, אז מול הפועל ירושלים שנהנתה משער עצמי של ג'ון דה וולף וניצחה 1:2. גם במפגשיה עם הפועל פתח תקוה סבלה אשקלון משער עצמי, כשבסיבוב הראשון הפסידה עקב שער עצמי ביזארי של אקס פתח תקוה, עוזי אוחיון, שניסה להרחיק כדור מקו הרוחב של המגרש על סף הרחבה והצליח איכשהו לשלוח אותו לחיבור של אסי רחמים.

הפועל פתח תקוה:

להפועל פתח תקוה יש טראומה קלה מהאצטדיון באשקלון. בפעם האחרונה שהיא התארחה שם בליגת העל, בעונת 1997/8, היא ספגה שלושער מרגלי שגיא עיני, במשחק שהסתיים בתוצאה 3:1. פתח שדורגה במקום החמישי, הציגה את אחד המשחקים החלשים שלה באותה עונה. מה זה אומר לגבי המשחק הקרוב? לא הרבה, לפחות בהנחה שמלבד המשחק הזה, בחמשת המפגשים האחרים שנערכו בין הקבוצות, פתח תקוה לא הפסידה מעולם.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

באופן מפתיע משהו, גיא עזורי בחר לערוך את האימון המסכם שלו באולם ספורט. הסיבה: החום הכבד. השחקנים ערכו אימון ריצה ושחרור והמאמן אמר לשחקנים: "לא החלטתי לגבי ההרכב, אחליט בשעות הקרובות. יש לנו סגל טוב, נבוא מוכנים". על פניו, עושה רושם שלעזורי אין יותר מדי ברירות בנוגע ל-11. זוראב מנטשאשווילי החלים מפציעה והמאמן בונה עליו במרכז הקישור, דרקו לובריץ' יעמוד למבחן ראשון בליגת העל. ההתלבטות היחידה שלו: מי ישחק לצד ערן לוי בחוד, חנן פדידה או אריק גאוו.

הפועל פתח תקוה:

אחרי הסערה בחדר ההלבשה באמצע השבוע, הלחץ העיקרי בהפועל פתח תקוה נובע מחסרונו של הבלם גל כהן (אמור לחזור בשבוע הבא), אותו יחליף הבלם הצעיר עדי מחפוד. המאמן אלי מחפוד אמנם ביקר את עמנואל מתיאס ועמירן שקלים, אבל בהיעדר תחליף ראוי אחר, שניהם ימשיכו לפתוח בעמדות המגנים גם הפעם. תאמינו או לא, מחפוד השתמש באימון אתמול בנשק חדש – תזונאי ספורט, שהזהיר את השחקנים: "לפני משחק קמים בשעה שמונה, אוכלים חטיף אנרגיה ויוצאים לריצה קלה". הדברים של המאמן שוב חזרו על עצמם: "עדיף להזהיר אתכם עכשיו מאשר לפתוח את העונה עם הפסד", הוא אמר להם. השוער וויליאם אמאמו נלקח לשיחת עידוד לאחר שביתו ורכבו בגאנה נשרפו. בקבוצה מקווים שהם לא יצטרכו לכבות שריפות נוספות אחרי המשחק הזה.

יעמוד למבחן

הפועל אשקלון: זוראב מנטשאשווילי

הקשר הגאורגי הביא עמו הרבה ניסיון מהפועל תל אביב ולפחות בתחילת העונה יצטרך להנהיג קבוצה חסרת ניסיון. במשחק גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים הוא לקח את העניינים לידיים והיה אחד מהשחקנים הבולטים של הקבוצה מהדרום. מחר היא תצטרך אותו בכושר דומה.

הפועל פתח תקוה: ישראל זגורי

רגע לפני שהעונה החלה בהפועל פתח תקוה קיבלו את טופס השחרור של הקשר הכי מדובר הקיץ. מחפוד רדף אחרי הקשר הצעיר של מכבי חיפה שנה שלמה ובשיחות עם סוכניו הבהיר: "זה שחקן המפתח שלי בעונה הבאה". עבור זגורי מדובר במבחן כפול. הוא צריך להוכיח גם למכבי חיפה שחוסר ההערכה של אלישע לוי כלפיו לא היה מוצדק.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטפן אאורלו; קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול; מחמוד עבאס, זוראב מנטשאשווילי, שניר גואטה, שי פטלק; אריק גאוו (חנן פדידה), ערן לוי.

הפועל פתח תקוה: וויליאם אמאמו; עמנואל מתיאס, דן אדו, עדי מחפוד, עמירן שקלים; ג'ונתן אסוס, ישראל זגורי, גיא דיין, ג'וניור ויסה; אוהד קדוסי, דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully