וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "נתניה לא תעשה לנו חיים קלים"

19.8.2010 / 13:24

קשר בית"ר ירושלים מתרגש מפתיחת העונה בשבת. מלמיליאן זעם על שחקניו: "כדי להצליח, חייבים לתת את התחת כאן"

אימון בית"ר ירושלים הבוקר (חמישי) בבית וגן לא היה שקט. המאמן אורי מלמיליאן לא אהב את העובדה כי מספר שחקנים עלו לאימון מעבר לשעה שנקבעה (11:00) ובעקבות זאת הורה לשחקני הקבוצה לרדת מהדשא ולחזור לחדר ההלבשה, כשרק לאחר יותר מ-20 דקות הוא החזיר אותם לדשא ושוחח איתם.

מלמיליאן דיבר עם השחקנים על מחוייבות ועל הרצון שלו לראות אותם רצים יותר ומחפים יותר כצוות אחד על השני במגרש, כאשר בשיחה מצומצמת עם מספר שחקנים אמר: "אין, תבינו, אם רוצים להגיע למשהו חייבים לתת את התחת כאן ולעבוד קשה מאוד. אם נעשה את זה, אנחנו לא פחות טובים מהפועל תל אביב עם כל הצ'מפיונס והכסף הגדול". גם השחקנים הסכימו עם דבריו של מלמיליאן ואחד מהם אמר: "אורי מביא משהו אחר, בשנים האחרונות האיחורים האלה היו דברים קבועים ולא היו עושים מזה רעש. אולי זה גם חלק מהשינוי שצריך להרים אותנו".

לגבי המשחק בנתניה, מלמיליאן המשיך לתרגל את ההרכב שרץ בשבועות האחרונים, כאשר תומר בן יוסף צפוי לחזור לעמדת הבלם, כריסטיאן אלברז להמשיך את תפקודו כמגן שמאלי וחן עזריאל ישחק באגף ימין במקום אבירם ברוכיאן, שעדיין לא כשיר לפתוח.

בכל מקרה, סרג' איילי צפוי לפתוח בחוד ההתקפה, אך מלמיליאן עדיין שוקל את האפשרות לפתוח עם טוטו תמוז יחד איתו על אף הכושר הגופני הלקוי שלו. מי שבוודאות יפתח בהרכב יהיה עמית בן שושן, שבהתאם להחלטה לגבי טוטו תמוז יחליט מלמיליאן האם יוצב באגף שמאל או בהתקפת הקבוצה.

"תמיד יש התרגשות לפני משחק פתיחת עונה ולא משנה אם זאת העונה הראשונה שלך או העונה העשירית שלך", אמר עידן טל לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים. "אנחנו נצטרך לעשות את המקסימום על מנת לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול נתניה, המשחקים שפותחים את העונה יכולים לתת תנופה חיובית להמשך הדרך, למרות שמולנו תתייצב קבוצה צעירה מאוד שלא תעשה לנו חיים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully