וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקס ריאן: "שדאנג'י לא ישפוט אותי"

19.8.2010 / 10:42

דאנג'י ביקר את מאמן הג'טס על קללות בתוכנית ריאליטי, ריאן לא נשאר חייב. פארב: "אני חייב למינסוטה עוד ניסיון לסופרבול"

רקס ריאן, מאמן ניו יורק ג'טס, ידוע בעשיית כותרות ולא ממש נוצר את פיו. ריאן והג'טס הם השנה כוכבי סדרת הריאליטי "Hard Knocks" של HBO, המתעדת מאז 2001 את מחנות האימונים של הקבוצות השונות. כידוע, הארסנל שלו כולל הרבה מלים עם האות F, ומי שיצא נגד התופעה הוא טוני דאנג'י, מאמן העבר של אינדיאנפוליס קולטס וטמפה ביי, שביקר את ריאן. "אני לא רוצה לראות את עצמי בסביבה כזו שבה מנבלים את הפה כל כך הרבה", אמר דאנג'י, "אם הייתי במועדון, לא הייתי שוכר מאמן כזה".

ריאן הוסיף: "תמיד ראיתי בעצמי אדם טוב. אדם לא הופך להיות פחות טוב אם הוא מקלל ולא הופך להיות יותר טוב אם הוא לא מקלל. אשאר צמוד לעקרונות שלי". אביו של רקס, המאמן האגדי באדי ריאן, הוסיף: "זה בכלל לא עניינו של דאנג'י".

מאמן הג'טס לא נשאר חייב. "אני מעריך את טוני דאנג'י, אבל הוא לא היה צריך לשפוט אותי. בשבילי, זו אכזבה גדולה". הליינבקר בארט סקוט הוסיף: "אם אתה לא רוצה לראות ברני מק, לך לראות ביל קוסבי. אתה לא יכול להגיד 'לא הייתי שוכר את זה, כן הייתי שוכר את ההוא'. למה אתה מתערב בעסק של מישהו אחר? תתעסק בעניינים שלך".

ברט פארב חזר למינסוטה וכולם ציפו, כמובן, למוצא פיו של הקוורטרבק, ששוכנע על ידי שחקני הווייקינגס להמשיך עוד עונה. "הייתה לנו בעונה שעברה תחושה שאנחנו הקבוצה המיועדת", אמר פארב, "היינו כל כך קרובים לסופרבול. אני חייב לארגון עוד ניסיון אחד".

טוני דאנג'י מבקר את רקס ריאן על הקללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully