וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקניו: "סכנין זו קבוצה אגרסיבית"

הדס גרינברג

18.8.2010 / 15:13

מאמן עירוני קרית שמונה מנסה לדרבן את שחקניו לפני תחילת העונה. מנכ"ל הקבוצה: "אנחנו מופתעים לטובה מהקהל שלנו"

בעירוני קרית שמונה ממשיכים את ההכנות לקראת המחזור הראשון בו תארח הקבוצה את בני סכנין (שבת, 20:00). המשחק יתקיים בשעה הזו בשל צום הרמדאן וכיבוד שחקניה של סכנין. במהלך אימון הבוקר של קרית שמונה, התייחס המאמן רן בן שמעון למשחק הקרוב ואמר להם: "סכנין זו קבוצה אגרסיבית שלוחצת קדימה כל הזמן, אבל אנחנו נדע איך להתמודד איתם. מבחינתנו חשוב שנפתח את העונה טוב".

אחד הדברים שנכון לעכשיו מעודדים את הקבוצה זו כמות הקהל שהגיעה למשחקי גביע הטוטו הביתיים בהם אירחה הקבוצה את מכבי חיפה, הפועל חיפה והפועל עכו. בכל אחד מהמשחקים הגיעו לא פחות מ-500 אוהדים כאשר מבחינת מנויים נרכשו עד כה למעלה מ-1,000. כזכור, בקבוצה יצאו במבצעי מנויים במחירים נמוכים במיוחד.

"אפשר וצריך להגיד שאנחנו מופתעים לטובה מהקהל שלנו", אמר מנכ"ל הקבוצה, יוסי אדרי, שהוסיף: "רק במשחק האחרון מול הפועל עכו בגביע הטוטו הגיעו כ-1,500 איש וזה יפה מאוד. אנחנו מקווים כי התופעה הזו תמשיך ותעצים ושהשנה לקרית שמונה יהיה גב חזק מהקהל שלה הן במשחקי בית והן במשחקי החוץ".

גם אחד משחקניה הוותיקים של הקבוצה, ברק בכר, התייחס לחשיבות האוהדים ואמר: "אני כבר מספר שנים טובות בקרית שמונה ולפחות בתחושה נראה כי משהו שונה קורה השנה עם הקהל. אני מאוד אוהב את זה וגם החבר'ה בחדר ההלבשה מדברים ומרגישים את הדחיפה. כל שנותר לנו זה לקוות שזה ימשיך ויגדל. אנו מקווים שניתן לקהל שלנו הרבה סיבות לשמוח השנה. לא יהיה קל לנצח אותנו בבית". בלי קשר, כל שחקני הקבוצה צפויים לעמוד לרשותו של בן שמעון בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully