וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון היקר

יובל קליין

18.8.2010 / 11:11

יובל קליין חובט לסייקל, מתפעל מג'ון גארלנד שעושה קסמים בפאדרס וכמו סן פרנסיסקו, לא ממש מבין מה עובר על לינסקאם

סינגל: דניאל הדסון

המגיש הצעיר בן ה-23 הראה המון פוטנציאל ברגעים הקטנים בהם שימש כמחליף ברוטציה של הווייט-סוקס. קני וויליאמס, ה-GM של הווייט סוקס, החליט להעביר את הפרוספקט כדי לקבל מגיש מוכן כמו אדווין ג'קסון במקום ג'ייק פיבי הפצוע. בתוכנית הריאליטי של ערוץ MLB, הראו איך וויליאמס קיבל את ההחלטה, כשהוא מציין עד כמה הילד מוכשר אבל לא בשל מספיק למלא את החור ברוטציה כרגע.

בינתיים, במקומו החדש באריזונה, הדסון מרגיש בנוח. מחוץ לזרקורים בקבוצה שכבר גמרה את העונה ביוני, הוא מנסה להוכיח לוויליאמס שהוא טעה. 10 סטרייקאאוטים הלילה בשבעה אינינגים נתנו לוויליאמס אינדיקציה על ההמשך. הדסון הימני לא הצליח לנצח את המשחק בעיקר בגלל ההתקפה החלשה. הדסון רשם הפסד ראשון במדים החדשים אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל סופסוף יש לנו על מה להסתכל במשחקים של אריזונה.

דאבל: ג'ימי רולינס

בפילי נערכת סדרה מעניינת בין הפיליז לג'איינטס. שתי הקבוצות צמודות כרגע בתמונת הוויילד-קארד. פילדלפיה התחילו את המשחק עם התפתחויות מצוינות, כשצ'ייס אטלי חזר להרכב. אטלי התקשה לחזור לעניינים כשחבט 0 מ-5, ומי שמבין את מצבו הכי טוב הוא ג'ימי רולינס שכבר סבל השנה פעמיים מפציעה.

לרולינס לקח קצת זמן, אבל השבוע הוא מצא את הזון שלו. ביום ראשון מול המטס הוא גנב שני בסיסים שאחד מהם הביא לריצה, והלילה מול מאט קיין, סינגל שלו בחמישי הכניס שני רצים, השווה את המשחק ושינה את המומנטום כדי להעניק ניצחון חשוב לחניכיו של צ'רלי מנואל. הם רחוקים 2.5 משחקים מאטלנטה.

טריפל: מקס שרצר

למרות מאזן שלילי, מקס שרצר עובר עונה מצוינת. המגיש הימני שהגיע לדטרויט בפגרה האחרונה, גם הוא כחלק מהטרייד של אדווין ג'קסון, עלה על התלולית ביאנקי סטדיום והשאיר את הפסים על אפס אחרי 6 אינינגים. הטייגרס ניצחו את המשחק ושרצר שיפר את המאזן שלו ל-8:9. זו לא הייתה הופעת האיכות היחידה של שרצר השנה, הוא כבר רשם 14 סטרייקאאוטים מול אוקלנד במאי ולקח נו-היטר לשישי במשחק מול מאט גארזה (שהצליח להחזיק את הנו-נו שלו עד הסוף) והרייז.

הטייגרס איבדו מהמומנטום שלהם מאז האולסטאר והם רחוקים שבעה משחקים מהווייט-סוקס שבמקום השני ו-11 ממינסוטה. הם כבר מדברים על שחרור ברנדון אינג' (שאולי יחליף את צ'יפר ג'ונס שסיים את העונה באטלנטה). מה שבטוח, כדאי להם להשאיר את שרזר בן ה-26, שנראה כמו הימור נכון לעתיד.

הומראן: ג'ון גארלנד

בייסבול פאדרס, זה מה שהיה הלילה בריגלי פילד. סן דייגו ניצחה 0:1 קטן שמשאיר אותה במקום הראשון של הנשיונל ליג. המנג'ר באד בלאק הוא גרסת הבייסבול למה שהיה אלי גוטמן לפני הפועל תל אביב. במשחקים של הפאדרס רואים הרבה הגנה ופיצ'ינג, לא הרבה ריצות אבל יש ניצחונות.

ג'ון גארלנד השאיר את הקאבס על אפס עם שלושה סטרייקאאוטים בלבד, מה שאומר שרוב האאוטים היו עבודת הגנה נהדרת. את הריצה של הפאדרס הביא צ'ייס הדלי עם סינגל בראשון. ורק לחשוב על האוהדים המסכנים אתמול בריגלי - לא רק שהם אוהדים את הקאבס, הם גם היו צריכים לראות הפסד 1:0 מסינגל בראשון.

גארלנד רשם ניצחון מספר 12 והוא מוביל את סן דייגו בניצחונות. שלשום הפאדרס רשמו את הניצחון ה-70 שלהם העונה, ובכל פעם שקבוצה מה-NL מערב הגיעה ראשונה ל-70 ניצחונות בנשיונל ליג, היא הגיעה לפלייאוף אבל עפה בסיבוב הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

השקית החומה: טים לינסקאם

נדיר לקרוא משהו שלילי על הרוטציה של סן פרנסיסקו ועל לינסקאם בפרט, אבל התקופה האחרונה של "הפריק" לא משאירה ברירה אלא לתת לו את התואר הזה. בששת המשחקים האחרונים הוא רשם ERA של 6.15 ומאזן של 3:1.

הג'איינטס בדרך כלל הניחו שביום שטימי מגיש, הסיכוי לניצחון גדול וכך גם חשב החבר לרוטציה, ג'ונתן סאנצ'ז. ערב הסדרה המכריעה מול יריבתם ב-NL המערבי, סן דייגו פאדרס, יצא סאנצ'ז בהצהרה שהג'איינטס ינצחו בסוויפ את הפאדרס.

סאנצ'ז לא מימש את הבטחתו ורשם הפסד במשחק הראשון, אבל לפחות הג'איינטס ציפו לצאת בסדרה עם ידם העליונה. אלא שאז הגיע המשחק השלישי ולינסקאם אכזב שוב. הופעה חלשה שלו הספיקה לפחות מארבעה אינינגים, בהם רשם שש ריצות ושמונה חבטות. ב-13 האינינגים האחרונים ש"הפריק" הגיש הוא הרשה 13 ריצות. הג'איינטס חייבים את לינסקאם חזרה בכושר טוב, כשבשבת הוא פוגש את אלברט פוחולס. לאחרונה דובר על בעיות מכניות של לינסקאם. אולי הוא יקבל מוזה מהעונה החדשה של העשב של השכן.

המספר הנוסף

ללא המגיש/מרביץ פרנסיסקו רודריגז, המטס משתמשים בהיסאנורי טקאהאשי כקלוזר. שלשום הוא רשם את השמירה הראשונה שלו בקריירה. הלילה המטס נכנעו לשני הומרים של האנטר פנס במשחק מלא של יוהאן סנטנה.

קליף לי הפסיד שוב לרייז ביום שני. זו הייתה הפעם השלישית שלו השנה שהוא נכנע למחבטים מטרופיקנה פילד.

אלברט פוחולס הוא השחקן השישי בהיסטוריה שמגיע ל-30 הומרים פלוס בעשר שנים רצופות. מלך.

ג'ים ת'ומה השיג את ה-581 שלו במשחק מצוין עם אווירת פלייאוף בין הטווינס לווייט-סוקס. שיקגו הובילה 5:6 בעשירי, אבל שתי-ריצות הומר של השחקן הוותיק נתנו עוד סיבה למסיבה במינסוטה, שחוגגת את נחיתת ברט פארב בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully