וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוויליאם אמאמו כבר עושים שריפות

18.8.2010 / 11:11

שוער הפועל פ"ת שמע בשורות קשות: ביתו שבגאנה נשרף יחד עם רכבו היוקרתי. זגורי, בן חמו ואקסברד עברו בבקרה

שוער הפועל פתח תקוה, וויליאם אמאמו, קיבל בשורות רעות. בית שבבעלותו בגאנה נשרף כליל יחד עם מכונית בנטלי מודל 2009. "ניסיתי, אבל אני לא מצליח להתגבר על זה", אמר השוער באתרו הרשמי. "השקעתי מיליונים בבנייה ואני לא מאמין שהכל התבזבז בשריפה. אני מדוכא ומתכוון להגיע בקרוב ולבדוק את הרכוש. רק קניתי את הרכב לפני שמונה חודשים בעלות של 150 אלף יורו ואני לא מאמין למשמע אוזניי".

בשיחה עם וואלה! ספורט, הוסיף אמאמו פרטים על המקרה: "הבוקר התברר לי שעוזר הבית שכח לכבות את המגהץ לפני שיצא מהבית. זה הוביל לשריפה גדולה באזור. הבית שלי נשרף כליל וגם המכונית גם יצאה משימוש. אני לא יודע מה לעשות עכשיו. אדבר עם הפועל פתח תקוה. אני חייב לנסוע לגאנה על מנת לברר מה יעלה בגורל הרכוש שלי. הבהרתי למועדון שאין בכוונתי להיעדר מהמשחק הראשון בליגה. אעמוד בשער ואעזור לקבוצה, אבל לאחר מכן אני מתכוון לטוס לגאנה ולסדר את ענייני הפרטיים".

כזכור, אמאמו בן ה-28 אמור לשמש כשוער הראשון של הפועל פתח תקוה בעקבות הפציעה של אוסטין אג'ידה. השוער הגנאי, שנרכש על ידי הבעלים תומר סיני, רשם ביום ראשון את הופעת הבכורה שלו בהפסד 2:0 להפועל רמת גן בגביע הטוטו. בהפועל פתח תקוה היו המומים מהמקרה, שמצטרף כאמור לפציעות של אג'ידה ושניר דורי: "כל שוער שמגיע לכאן, צריך לחתום על תוספת סיכון", אמרו.

אגב, אמאמו עבר היום סופית בבקרה והוא יוכל לשחק בשבת באשקלון. גם אור בן חמו, ישראל זגורי, עדי מחפוד ועידו אקסברד עברו ויעמדו לרשות הצוות המקצועי. המנכ"ל אפי צפריר מסר בתגובה: "השלמנו את הסגל. יש לנו סגל מאוזן ובריא לפי בחירת הצוות המקצועי. העמדנו להם את כל הכלים".

הקשר כפיר דר, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, הגיע לסיכום עם ראשי המועדון ויקבל פיצוי של 20 אלף שקל בתמורה לעזיבה. השחקן, שהחזיק במספר הצעות כולל מהפועל עכו, החליט לחתום באסי גלבוע מליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully