וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשלם לכפר סבא מיליון שקל על אזולאי

18.8.2010 / 9:50

המועדונים הגיעו להסכמה כי חיפה תחזיק 85 אחוז מהכרטיס. במועדון מרוצים מחזרת ורד. מוכלין הרוסי הגיע כדי להיבחן

מכבי חיפה תשלם להפועל כפר סבא מיליון שקל תמורת 85 אחוז מכרטיסו של החלוץ שלומי אזולאי, שיחתום כנראה הערב על חוזה ארוך טווח בקבוצה. כך סוכם הבוקר בין הנהלת הקבוצה לבעלים של הפועל כפר סבא, הראל רייכמן. מכבי חיפה ואזולאי הגיעו לסיכום עקרוני באשר להצטרפותו, זאת לאחר שסוכנו של השחקן דודו דהאן נפגש שלשום עם פרקליט הקבוצה, עו"ד אודי שוכטוביץ'. הבעיה היחידה הייתה נושא שירותו הצבאי, אך העניין נפתר משום שאזולאי יודיע בפגישה כי הוא יסכים להתגייס מחדש לצה"ל.

"זה נכון שהבהרנו לאזולאי שזה התנאי לחתימה, אבל הייתה עוד בעיה טכנית שנפתרה הבוקר", אמרו בחיפה. מתברר כי קבוצת נעוריו של השחקן, עירוני טבריה, דרשה 25 אחוז מהמכירה, אך העניין נתון לבוררות עם הפועל כפר סבא וחיפה לא מעורבת בעניין. כזכור, לכל אורך השבועיים האחרונים מנהלים הצדדים מגעים חשאיים להחתמת השחקן.

בחיפה מרוצים מאוד מחזרתו של עידן ורד למגרשים. ורד צפוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד ביום ראשון, לאחר שאתמול קיבלה הקבוצה את תוצאות הבדיקה שעבר, המאשרות כי הוא יכול לשחק לפני המועד המקורי שנקבע. "חזרתו של ורד רק תחזק את היצע השחקנים בקישור, שחקנים בכירים ישבו על הספסל בגלל זה", אמרו אתמול בחיפה. אם עד כה התמודדו אייל גולסה וליאור רפאלוב על משבצת אחת, כעת יתמודד ורד עם מוחמד גדיר, שזוכה לאשראי רחב מהמאמן.

בתוך כך, ממשיכה הקבוצה בירוק לחפש אחר חיזוק לחלק הקדמי שלה, והיום נחת בארץ פאבל מוכלין, חלוץ ממוצא רוסי, שינסה להרשים את אלישע לוי. הבלם שי מימון והקשר ליאור רפאלוב ערכו אימונים מלאים עם הקבוצה ואמורים להיות כשירים למשחק בבלומפילד. כל 1,750 הכרטיסים ליציעי חיפה אזלו כבר אתמול, כשאת רוב הכרטיסים רכשו בעלי המנויים. מאוחר יותר נפתחה מכירה באתר האינטרנט של "גרבר" והכרטיסים אזלו תוך זמן קצר.

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, דורש יותר ממיליון שקל עבור הבלם אושרי רואש והירוקים הבהירו אתמול שלא ישלמו סכומים כאלה עבור הבלם, שיוכל להצטרף בעונה הבאה ללא תשלום. למרות הדרישות של כץ, נודע כי חיפה מוכנה לשלם 800 אלף שקל תמורת השחקן.

הבוקר הושלמה העברתו של החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לקבוצת אייאקס קייפטאון. הירוקים השאילה את השחקן לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully