וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני רמירז בדרך החוצה מהדודג'רס

24.8.2010 / 9:46

לוס אנג'לס תזרוק את אחד החובטים הטובים בעידן המודרני, שעשוי להפעיל את סעיף הווטו. ג'וני דיימון לא יחזור לבוסטון

מני רמירז, אחד החובטים הטובים בבייסבול בשני העשורים האחרונים, צפוי למצוא את עצמו לראשונה בקריירה בשוק החופשי לפני תום חוזהו. רמירז, שהגיע ללוס אנג'לס דודג'רס בטרייד לפני שנתיים, צפוי להיות מוצב ברשימת הווייברס, חופשי להגיע לכל קבוצה שתחפוץ בו. עם זאת, לרמירז יש בחוזה סעיף של "נו טרייד" שמאפשר לו להטיל וטו על כל העברה.

רמירז הגיע ללוס אנג'לס בטרייד עם בוסטון ב-2008, ובסיום אותה עונה חתם על חוזה לשנתיים. מאז הוא הספיק להיות מושעה מ-50 משחקים עקב שימוש בחומרים אסורים, להיפצע לא מעט ולעשות את השביתות האיטלקיות המפורסמות שלו. בשבוע שעבר שלחו הדודג'רס את מני למיינורס, כרמז בולט לכך שישחררו אותו בהמשך. אם אכן יושם ברשימה, הוא צפוי לעניין קבוצות רבות שנמצאות במירוץ לאליפות.

שחקן אחר עם היסטוריה בבוסטון, ג'וני דיימון, היה אמור לחזור אליה. דיימון, שחתם בתחילת העונה בדטרויט, הוצב ברשימת ההעברות והרד סוקס תבעו אותו משם, אולם גם לו יש סעיף של נו טרייד והוא החליט להישאר בטייגרס. דיימון אמר: "החברים לקבוצה מקלים עלי בכך שהם רוצים שאשאר. אני חושב שדטרויט היא המקום עבורי".

לאחר שבשבוע שעבר הוציא מאמן מינסוטה רון גרדנהייר את קווין סלואי במהלך נו היטר, עשה זאת הלילה גם מאמן טקסס רון וושינגטון, שמשך את ריץ' הארדן מהגבעה לאחר שישה אינינגים ושני שליש ו-111 הגשות. מגישי הריינג'רס המשיכו בנו היטר עד האינינג התשיעי, בו חבט ג'ו מאוור על נפתלי פליז. טקסס ניצחה 0:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully