וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אלרואי כהן וחסארמה שבו לאימונים

הדס גרינברג

17.8.2010 / 15:32

החלוץ, שהושעה כי לא התייצב לאימונים, הוחזר לקראת סכנין, הבלם התאושש מהפציעה. בן שמעון יכריע בין חיימוב ועמוס

חלוץ עירוני קרית שמונה, אלרואי כהן, שב היום (שלישי) לאימוני הקבוצה. כזכור, כהן הושעה ביום שישי שעבר ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו מול הפועל עכו לאחר שלא התייצב לאימון עם חזרתו מהנבחרת הצעירה. המאמן רן בן שמעון, שלא אהב את התנהלותו של כהן, השעה אותו לאלתר והוסיף כי הוא ישוב לסגל אחרי שישלם את המחיר. כפי הנראה, כהן שנחשב לכישרון עולה ומשתייך לסגל הנבחרת הצעירה, צפוי לשוב לסגל כבר במשחק הליגה הראשון מול בני סכנין ביום שבת. יש לציין כי בצוות הניהולי והמקצועי התאכזבו מאוד מהחלוץ, עליו בונים רבות העונה כשחקן הרכב.

גם הבלם סאלח חסארמה שב להתאמן לאחר שסבל מפציעה. חסארמה צפוי להיות כשיר למשחק בשבת ולפתוח בהגנה לצידו של הקפטן יניב לביא. מי שעלול להיעדר גם ממשחק הליגה הראשון הוא המגן ברק בכר. בכר אמנם עורך אימונים עם הקבוצה, אך עדיין לא קיבל דקות משחק לאחרונה לאור רגישות בברך. נראה שאלעד גבאי, שמילא את מקומו בעבר, יעשה זאת גם מול סכנין, כאשר בכר ישתלב במשחקים הקרובים בהתאם למצבו על מנת לא לסכנו.

כאב הראש שליווה את בן שמעון לפני המשחק מול הפועל עכו באשר לאיש שיאייש את העמדה שבין הקורות, מלווה אותו גם השבוע. בגביע הטוטו שיחקו כל אחד מהשוערים, גיא חיימוב ודני עמוס, מחצית כל אחד, אולם כעת צריך בן שמעון להחליט עם מי הוא פותח את העונה. בקבוצה מרוצים מהיכולת של חיימוב שהצטרף הקיץ לקבוצה, עם זאת קיים רצון לקדם את עמוס כשחקן בית. בן שמעון ייאלץ לפתור את הדילמה עד יום שבת ב-8 בערב אז יחל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully