וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "אין סיכוי בעולם שזו העונה האחרונה שלי"

הדס גרינברג

17.8.2010 / 14:37

בגיל 38, קפטן סכנין לא חושב על פרישה, מכיר בכוח הריאלי של הקבוצה ועדיין חולם: "מקום 5 יהפוך אותי להכי מאושר". ראיון

בעוד ארבעה ימים תפתח בני סכנין את עונתה הרביעית ברציפות בליגת העל. מי שמלווה אותה בשש השנים האחרונות ברצף וסך הכול פותח את עונתו השמינית בסכנין הוא קפטן הקבוצה, השוער מאיר כהן בן ה-38. כמו קבוצתו, כהן, אחד השחקנים הוותיקים בליגת העל, עובר סוג של טלטלה ושינוי בימים האחרונים כשהוא עוזב לראשונה בחייו את המקום בו נולד והתגורר כל חייו, בית שאן, לטובת העיר עפולה.

בצל העזיבה והשינויים האישיים בחייו, יעבור היום כהן באופן רשמי בבקרת התקציבים יחד עם טל חן, לירן כהן וחיים בנון. "באמת טוב שנזכרו להעביר אותי", צוחק השוער וגם נזכר בשבוע האחרון שפחות החמיא לקבוצתו: "כל השינויים בקבוצה בקיץ השפיעו בהתחלה, אבל קבוצה בריאה צריכה לעזוב את הכל בצד. אמנם לא היו לנו הכנות רגילות, אבל יש אצלנו שחקנים מנוסים שנמצאים כבר כמה שנים ביחד בסכנין שמכירים אחד את השני, אני חושב שזה השלד היחיד בליגת העל שמשחק כבר כמה שנים יחד. אני לא מאמין שזה ישפיע עלינו כי יש לנו מספיק ימים עד המשחק מול עירוני קרית שמונה, אם אנחנו מקצוענים אנחנו צריכים לנצח את המשחק".

שוער בני סכנין מאיר כהן. אדריאן הרבשטיין
"אם אנחנו מקצוענים אנחנו צריכים לנצח את קרית שמונה". מאיר כהן/אדריאן הרבשטיין

"יכולים לנצח את מכבי והפועל תל אביב"

- עבאס סואן שיחק איתך שנים רבות, איך זה להסתכל עליו מהעבר השני של הקווים?

"קשה לראות מעבר של שחקן ששיחק שנים רבות, הוא ותיק, אפילו הכי ותיק בליגת העל. אבל צריך לדעת לעשות את הסוויץ'. אני אישית לא רואה את עצמי עושה את הצעד הזה עוד שנה-שנתיים, אני רוצה לשחק כמה שיותר. אני מאחל לעבאס בהצלחה, כמו גם למאמן שהצטרף חיים לוי. את חיים אני מכיר מזמן, הוא העביר אימון טוב. אני חושב שהוא מאמן מצוין ואני מקווה שבימים הספורים מאז שהוא החל לעבוד הוא יצליח לחבר את הקבוצה".

- ניצחתם את הפועל ומכבי תל אביב בגביע הטוטו. אתה מאמין שתוכלו לעשות את זה גם בליגה?

"כן. יש לנו קבוצה טובה, החתמנו שני זרים טובים ונעשה הרבה צרות לכל הקבוצות בליגה, במיוחד שמדובר בדוחא. כל קבוצה שבאה לאצטדיון שלנו, בין אם זה מכבי או הפועל תל אביב, יודעת שמחכה לה משחק קשה. אנחנו יכולים לנצח אותם גם בליגה, ובגדול".

- אחרי שסיימתם במקום השביעי בעונה החולפת, מהן המטרות של הקבוצה העונה?

"אני קונה את אותו מקום כמו אשתקד. מקום שישי עד שמיני, אלו המקומות הריאליים לסכנין. אני חושב שעונה שעברה סכנין עשתה עונה מדהימה ויהיה קשה לחזור על שנה כזאת, בכל זאת אם נסיים במקומות חמש-שש אני אהיה הכי שמח בעולם, אבל אסור להיות חזירים".

- יש סיכוי שזו העונה האחרונה שלך בליגת העל כשוער?

"אין סיכוי בעולם ואין סיכוי בחיים שזו תהיה העונה האחרונה שלי, אני מרגיש טוב ואסור לשכוח ששנה שעברה הייתי במקום השלישי מבחינת ספיגות בליגת העל, אחרי מכבי חיפה והפועל תל אביב כשספגתי 31 שערים. משנה לשנה אני מרגיש טוב יותר כי אני עובד קשה. כל עוד ארגיש טוב, אשחק עוד הרבה-הרבה שנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully