וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "עדיף לערוך אסיפות קשות, מאשר להמשיך לסבול"

17.8.2010 / 14:09

מאמן הפועל פ"ת הסביר מה גרם לו להתפרץ על שחקניו, ומקווה לקצור את הפירות כבר במשחק באשקלון. מתיאס יילקח לשיחה

"זאת הייתה אסיפה לא נעימה, אבל כשצריך לעשות אסיפות קשות אז עושים. אני אוהב לומר את הדברים לפני הליגה, בשביל שלא נצטער אחרי שהיא תתחיל. האנשים שעובדים בהפועל פתח תקוה לא רוצים להמשיך ולסבול עוד עונה. אכלנו מרורים, הגיע הזמן שנעשה את העבודה העונה. יש לי קבוצה טובה ומבחינתי מה שחשוב זה המשחק באשקלון", כך אמר הבוקר (שלישי) מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד, שהתייחס להתפרצות על שחקניו בחדר ההלבשה בקיבוץ עינת אמש. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הם עדיין מנסים לעכל את הדברים שנאמרו בלהט, והגדירו את האסיפה כ"אסיפה הקשה ביותר שנערכה במועדון מאז שמחפוד הגיע".

תזכורת: אתמול כינס המאמן אסיפה במהלך ביקר כל שחקן בנפרד. מלבד החלוץ אלון תורג'מן והבלם דן אדו, כל השחקנים זכו לביקורת. עמירן שקלים ("תתחיל לקחת את עצמך בידיים") ועמנואל מתיאס ("מצפה ליותר"), שלא נכח באימון, ספגו את עיקר החיצים שירה המאמן, שהוסיף בהמשך: "יש לי מנדט מההנהלה להעיף שחקנים". ייתכן ומחפוד ייקח עוד היום את מתיאס לשיחה אישית. במועדון טוענים כי אין הצדקה ליכולת של המגן הימני שתופקד כבלם. "הוא הגיע לכאן כבלם ומחפוד הסב אותו למגן. אין סיבה שהוא ישחק בצורה כזאת".

בפתח תקוה טוענים כי הבלם יקיר שינה, שהוזכר כמועמד אם יעזוב את הפועל רמת גן, לא יצטרף. יחד עם זאת, במקרה שגל כהן ייעדר תקופה ארוכה, המאמן ישקול לצרף בלם. המנכ"ל אפי צפריר שוחח עם אנשי בקרת התקציבים וביקש להעביר את ישראל זגורי, אור בן חמו ועידו אקסברד לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully