וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד התבשר: כשיר לשוב למגרשים

17.8.2010 / 18:31

כתפו של הקשר החלימה והוא צפוי להיכלל בסגל למשחק מול מכבי ת"א. הירוקים שוב מתעניינים ברואש, כץ דורש סכום גבוה

קשר מכבי חיפה עידן ורד כשיר לחזור למגרשים עוד השבוע וצפוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק ביום ראשון בבלומפילד. הבשורה התקבלה הבוקר (שלישי), לאחר שהשחקן עבר אתמול בדיקה בכתפו שתוצאותיה הנחו את הצוות המקצועי כי הוא יכול לשחק כבר עכשיו. עניין הכושר הגופני לא צריך להוות בעיה משום שורד כבר ערך לכל אורך התקופה האחרונה אימונים מלאים.

כזכור, ההערכה הראשונית שהתקבלה לפני מספר שבועות הייתה שורד יוכל לחזור למגרשים רק באמצע ספטמבר, כלומר בעוד כחודש. כעת, מסתבר, ורד מקדים את חזרתו למגרשים והכללתו בסגל תלויה כעת אך ורק בהחלטה מקצועית שיקבל של אלישע לוי.

כפי שפורסם אתמול, סוכנו של החלוץ שלומי אזולאי, דודו דהאן, נפגש עם פרקליט הקבוצה, עו"ד אודי שוכטוביץ', והשניים הגיעו לסיכום עקרוני על הצטרפותו של השחקן למועדון. כזכור, לכל אורך השבועיים האחרונים מנהלים הצדדים מגעים חשאיים להחתמת השחקן, שכבר שוחרר מאימוני הקבוצה ונסע למחנה האימונים של הפועל כפר סבא בבולגריה. ההערכה היא שאזולאי יחתום עד סוף השבוע, בכפוף לתנאי שהציבה לו מכבי חיפה – להתגייס מחדש לצה"ל לאחר שערק מהשירות כבר בתחילת דרכו.

החלוץ הרוסי פאבל מוסליל, שאמר אתמול כי יתעכב בשל מחלה, הודיע להנהלה באמצעות סוכנו כי ייתכן שיגיע לקראת סוף השבוע, כנראה עד יום חמישי. אם השחקן שהוצע על ידי בוריס נורמן יודיע על עיכוב נוסף, ייתכן שלא יגיע למבחנים כלל. החלוץ הברזילאי רודריגו לאונרדו דה קוסטה ימשיך להתאמן. שי מימון וליאור רפאלוב אמורים לערוך אימונים מלאים ולהיכלל בסגל למשחק בבלומפילד.

הבלם מור דהן ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שיגיע להסדר עם בית"ר ירושלים או כל קבוצה אחרת שמעוניינת בו. הפועל כפר סבא הציעה לקבל את השחקן לשורותיה במסגרת עסקת אזולאי.

מכבי חיפה חידשה לפני מספר ימים את המגעים לצירופו של בלם הפועל חיפה, אושרי רואש, שהיה מבוקש על ידה בתחילת מועד ההעברות הנוכחי. היום שוחחה מכבי חיפה עם הבעלים של הפועל, יואב כץ, שסירב להגיב על הידיעה. במכבי חיפה מחפשים בלם נוסף לצידם של שלושת הבלמים הקיימים בקבוצה, איגנסיו קאנוטו, שי מימון ואריק בנאדו. גורם בחיפה אמר: "זה נכון שיש התעניינות בבלם. אנחנו בודקים גם אופציות נוספות ועד תום מועד ההעברות נחתים שחקן הגנה והתקפה".

לוואלה! ספורט נודע שראשי הפועל חיפה עידכנו את אנשי מכבי חיפה כי בתחילת העונה הציעה הפועל באר שבע מיליון שקלים על השחקן, ואילו כץ עצמו סירב לאותה הצעה. הסכומים שמכבי חיפה תציע עבור השחקן נמוכים בהרבה ועל כן לא ברור אם כץ יאשר את מהלך העסקה.

עדכון ראשון: 8:49
עדכון אחרון: 18:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully