וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ומכבי ת"א יועמדו לדין על התפרעות אוהדיהן

בזמן שהפועל ת"א התאמנה בזלצבורג והראל מבטיח ש"נעלה לשלב הבתים, ונעבור גם אותו", הקבוצה משלמת על נזקי הדרבי

אתר רשמי

צילום וידאו: עמית גולדשטיין
עריכה: עידן גוראל

הפועל תל אביב נחתה אמש (שני) באוסטריה, לקראת המשחק הראשון נגד רד בול זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 21:45), ויו"ר הקבוצה מוני הראל משדר ביטחון ואמונה. "אני מאמין שנגיע לשלב הבתים בליגת האלופות, ושנעבור גם אותו", אמר הראל, "מקווה שנגיע עד לרבע הגמר. יש לנו קבוצה מצוינת".

בינתיים הקבוצה התבשרה כי היא תועמד לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות באשמת התפרעות אוהדים והתפרצות אוהדים לשדה המשחק במהלך הדרבי בשבת. הדיון בעניין ייערך בראשון לספטמבר, יום רביעי.

כזכור, עוד לפני ההמראה קיבלו בקבוצה בשורה לא פשוטה - החלוץ מהראן לאלה ייעדר כחצי שנה בשל קרע ברצועה הצולבת. "לא ציפינו לפציעה כה קשה. נחזק אותו ונתמוך בו. הוא יחסר לנו, אבל זו המציאות וצריך להתמודד איתה", אמר ורמוט.

הקבוצה ערכה את האימון הראשון שלה באוסטריה, ועל פי התרגול, מסתמן כי אלי גוטמן יפתח עם הרכב זהה לזה שפתח מול אקטובה בגומלין, כאשר אם עד היום התלבט המאמן בין יוסי שבחון לרומן רוקי, אמש תורגל שבחון. גוטמן נראה דרוך ולאורך כל האימון עודד וצעק על שחקניו לסירוגין. באחת ההתקפות התעצבן המאמן על שבחון ובן סהר וצעק להם: "אסור לכם להיות סטטיים. אנחנו חייבים תנועה בהתקפה". לאחר מכן, עודד גוטמן את השניים ובסך הכל קיימת אוירה חיובית מאוד במועדון.

"הפועל בנויה על האוהדים שלה, אלה האוהדים הכי טובים שיש בארץ ואני מאמין ש-1,000 אוהדים יגיעו לכאן", אמר הבעלים מוני הראל. הבעלים נשאל אם הוא מאמין שהקבוצה תגיע לשלב הבתים וענה: "כן. אנחנו קבוצה טובה אפילו מצוינת. בעזרת השם, נגיע לבתים ואפילו נעבור את הבתים. זאת התחושה שלי וזה הרצון שלי".

הראל התייחס לעובדה שבלומפילד לא אושר לקיום משחקים בשלב הבתים: "בלומפילד זה הבית שלנו בניגוד למקומות אחרים. אני אעשה את כל המאמצים כדי שנשחק בבית שלנו". לגבי חיזוק אפשרי אמר: "נעבור את המשחק ואת הגומלין ואז נעשה חושבים".

שי אבוטבול לא יצא עם הקבוצה לאוסטריה בשל אזכרה לאביו. לקשר הובהר שאם תימצא קבוצה שתעמוד בחוזהו, הוא ישוחרר מיידית בהשאלה. בקבוצה לא יעמדו בדרכו ולא יבקשו ממנו להישאר עד ינואר. הפועל אשקלון והפועל באר שבע הוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן.

שיחת היום בקבוצה נגעה לארוסתו לשעבר של גילי ורמוט, שניסתה להוציא נגד הקשר צו יציאה מהארץ. השניים נפרדו לאחר מספר שנים של זוגיות והחברה לשעבר תדרוש מבית המשפט להכיר בה כידועה בציבור לצורך תביעה כספית. בלי קשר, שעת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת הוזזה ל-18:00.

סטיבנס: "אנחנו קבוצה יותר מסודרת העונה"

גם בזלצבורג הגבירו את ההכנות לקראת המשחק. המאמן הוב סטיבנס בטוח שהקבוצה שלו תשיג תוצאה טובה יותר ממה שהשיגה אשתקד מול מכבי חיפה. "אנחנו עכשיו קבוצה יותר מסודרת ממה שהיינו בעונה שעברה", אמר סטיבנס שצפוי להעלות בהרכב את כריסטוף לייטגב במקום שחקן הרכש אלאן: "אנחנו יודעים ששחקן חדש צריך זמן. בהתקפה זה אפילו יותר משמעותי מאשר בהגנה". רק ארבעה שחקנים ששיחקו מול חיפה בעונה שעברה צפויים לפתוח הפעם, כשפרט ל-לייטגב, אמורים לשחק גם כריסטיאן שווגלר, פרנץ שימר, דושאן שבנטו. לכן משוכנע סטיבנס כי אי אפשר להשוות בין שני המשחקים.

פרנץ שימר, קפטן רד בול זלצבורג, לא רוצה ללכת בעקבות ראפיד וינה, שהושפלה 5:1 בידי הפועל תל אביב. "אי אפשר להפתיע אותנו, לא יקרה לנו מה שקרה לראפיד", אמר שימר. "הפועל תל אביב היא קבוצה מאוד חזקה, בנוסף מצפה לנו מסע ארוך ומשחק במזג אוויר קיצוני בגומלין. לכן, כששאלו אותי מה ההעדפה לקראת השלב הבא לאחר המשחק מול ניקוסיה עניתי: 'רק לא ישראל'. אנחנו קבוצה טובה יותר מבעונה שעברה, ניתן הכל מהרגע הראשון ונשמור על ריכוז עד הסוף".

שימר הצביע על הנקודות החזקות של הפועל תל אביב: "יש להם התקפה מצוינת, בעיקר במתפרצות. הם תוקפים בצורה מהירה עם הרבה שחקנים ואנחנו צריכים להיזהר. לעומת זאת, המעבר שלהם ממצב התקפי להגנתי הוא מעט איטי. לא נשחק מולם בסגנון הגנתי, אבל גם לא נבצע חרקירי ונצא כולם קדימה נלחץ אותם בפתיחה, ויש לנו את זראטה ויאנטשר שהם כלים התקפיים חזקים מאוד במרכז המגרש וידחפו קדימה".

עדכון ראשון: 16.8, 23:00
עדכון אחרון: 17.8, 11:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully