וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד לשחקניו: "יש לי מנדט להעיף מפה שחקנים"

16.8.2010 / 20:08

סוער בהפועל פ"ת: אלי מחפוד השתולל בחדר ההלבשה וביקר כל שחקן בנפרד. מתיאס ושקלים ננזפו. יקיר שינה מועמד

הפועל פתח תקוה התעניינה בשורותיו של בלם הפועל רמת גן, יקיר שינה, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי תל אביב. אתמול נערכה שיחה בין השחקן (שרשם רק חמש דקות כמחליף במשחק גביע הטוטו בין הקבוצות) למאמן אלי מחפוד, ששוקל לצרף עוד בלם למערך ההגנתי שכולל את גל כהן ודן אדו. העובדה שכהן חסר במשחקה של הקבוצה אמש, גרמה למחפוד, בהיעדר בלם בכיר אחר בקבוצה, להסיט את עמנואל מתיאס לעמדת הבלם ולהציב את אור פישביין, חלוץ במקור, בעמדת המגן הימני. אגב, המגן הימני, איאד חוטבא, לא שותף במשחק בגלל פציעה.

בתוך כך, מחפוד כינס היום אסיפה סוערת במיוחד לאור ההפסד להפועל רמת גן (2:0). מחפוד כינס אסיפה ודיבר על המשחק. תחילה פתח מחפוד עם הערות פרטניות לשחקנים ספציפיים. המאמן פתח בביקורת על המגן השמאלי עמירן שקלים ואמר לו "תתחיל לקחת את עצמך בידיים". על עמנואל מתיאס שלא נכח באימון: "לא היה לו משחק טוב כבלם, אני מצפה מהזרים ליותר". לויסה אמר: "היו הרבה מרחקים בין ההגנה להתקפה. אני לא מאשים אותך. חבל שג'ונתן (אסוס, א"י) לא שיחק. אבל גם אם זה צריך לדעת להסתדר". לחלוצים דודו ביטון ואוהד קדוסי אמר המאמן: "לא עשיתם מספיק תנועה ולא חזרתם לעמדות. אני מצפה ליותר". היחידים שקיבלו מחמאות היו דן אדו ואלון תורג'מן. "הם היחידים שאגיד עליהם שהיה להם משחק טוב", אמר להם מחפוד.

בהמשך החליט המאמן לעבור לאסיפה כללית. "יש לי מנדט מההנהלה, אני יכול להעיף כאן שחקנים. הבאתי לכאן שחקנים שחשבתי שהם רעבים. אתם שבעים. המקום של אף אחד לא מובטח, אני יכול להחליף כאן את כל הצוות", אמר המאמן. "לא הגעתם למשחק, לא הבאתם מוטיבציה ולא נלחמתם מספיק. הם רצו יותר מאיתנו. הליגה חשובה יותר, אני מקווה שתביאו יותר מעצמכם ותתעוררו במשחקים האלה. אתם הייתם רכים ולא סגרתם טוב אלכסונית. לא עשיתם גליצ'ים".

ישראל זגורי יעבור במהלך השבוע בבקרת התקציבים לאחר שטופס ההשאלה הגיע חתום ממכבי חיפה. גם אור בן חמו ועידו אקסברד נמצאים במעמד דומה וצפויים להיכלל בסגל למשחק החוץ באשקלון. הבלם גל כהן יעבור בדיקת MRI, אבל לא נראה שיטול חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully