וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: לאלה ייעדר כחצי שנה מהמגרשים

החלוץ סובל מקרע ברצועה הצולבת, זכר לפציעה בדרבי. הקבוצה נחתה בזלצבורג. עוד קודם לכן אמר זהבי: "קונה 0:0"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב קיבלה הבוקר (שני) בשורה רעה מאוד, כשהתברר שמהראן לאלה סובל מקרע ברצועה הצולבת והוא ייעדר כחצי שנה מהמגרשים. כזכור, לאלה נפצע במהלך הדרבי בגביע הטוטו ביום שבת אחרי תיקול של קלמי סבן, שהתנצל מאוחר יותר. ההערכות הראשונות דיברו על כך שהוא ייעדר כשלושה שבועות, אך הבדיקות שנערכו לו הבוקר הראו אחרת. החלוץ יעבור ניתוח בשבועיים הקרובים והאדומים הוציאו היום הודעה רשמית: "אנחנו מאחלים למהראן החלמה מהירה ובריאות. נעמוד לצידו ככל שנדרש במהלך תקופת ההחלמה".

לאלה היה אחד מהשחקנים החשובים של הפועל תל אביב בשנתיים האחרונות והוא כבש שערים במפגשים עם בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב וכן את השער היחיד במשחק העונה שעברה, בו ניצחו האדומים את מכבי חיפה 0:1 בקרית אליעזר. מי שצפוי לקבל כעת יותר דקות משחק הוא ויקטור מרעי, אך האדומים, שישחקו באחד מהמפעלים האירופאים לפחות עד דצמבר, יצטרכו למצוא פתרונות נוספים לחוד לאור העומס הצפוי.

כזכור, מלבד לאלה, מי שעוד ייעדר מהמשחק מול זלצבורג הוא המגן השמאלי גל שיש, עקב צבירת כרטיסים צהובים, כשמי שישוב להרכב הראשון יהיה דדי בן דיין. בקבוצה מקווים כי הקפטן וואליד באדיר, שסבל מכאבי בטן, יתאושש ויהיה כשיר למשחק.

הקבוצה המריאה לאוסטריה. סהר: "זה הזמן שלנו"

בצל החדשות הללו, נחתה היום הקבוצה באוסטריה, לקראת המשחק הראשון נגד רד בול זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות, כאשר הקשר שי אבוטבול נשאר בארץ לאור אזכרת אביו. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, התייחס לפציעה של לאלה לפני ההמראה, ואמר כי "אלו בשורות לא מי יודע מה. זו פציעה לא פשוטה, ואנחנו נתמוך בו. עכשיו יש לנו עוד סיבה להילחם במשחק, גם בשבילו, שלשערים שלו מול הבוסנים תהיה משמעות". באשר למשחק עצמו אמר המאמן: "נצטרך להיות במיטבנו גם מבחינת משמעת טקטית וגם מבחינת יכולת קבוצתית ואישית. זה לא עניין של תוצאה. נצטרך להיות מרוכזים. זה שני משחקים, שצריך לטעות בהם כמה שפחות ולשחק נכון וחכם".

בן סהר הוסיף: "זה הזמן שלנו. זה לא לחץ, זה פשוט רצון מאוד גדול להצליח. יש לנו שני משחקים, ובשני משחקים אפשר יהיה לראות מי הקבוצה הטובה יותר. אנחנו באים לשם עם הרבה כוחות ורצון להצליח. להגיע לליגת האלופות זה החלום של כל השחקנים, האגודה והאוהדים".

ערן זהבי לא נלחץ למראה הקהל האדום הגדול שמלווה את הקבוצה לאוסטריה: "לא לחוצים, ההפך, שמחים בשביל האוהדים, ומקווים שלא נאכזב אותם ושבשבוע הבא הם יחגגו איתנו בבלומפילד. אני קונה 0:0, אבל מעדיף לנצח. אנחנו לא מפחדים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully