וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "ואשקונסלוס עדיין רחוק ממה שאני דורש"

15.8.2010 / 23:05

מאמן הפועל ב"ש מסמן מטרות לחלוץ שכבש עבורו שער ניצחון. אלקיים צפוי להיעדר מספר שבועות. תומר בן חיים עשוי לחתום

בהפועל באר שבע הביעו הערב (ראשון) שמחה גדולה לאחר הניצחון בגביע הטוטו, 0:1 על הפועל אשקלון. החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס שכבש, הרגיע מעט את ניר קלינגר, ואם לשפוט לפי המשחק היום, נראה שהשחקן ממשיך להתאקלם בקבוצה. קלינגר, אמר לוואלה! ספורט: "במחצית הראשונה היו לנו 30 דקות לא הכי טובות, אבל החל מהדקה שבה הבקענו הקבוצה שיחקה טובה יותר. במחצית השניה המשחק שלנו השתפר והגענו למצבים, אבל יש עוד מקום לשיפור".

המאמן אף התייחס לחלוץ החדש שלו, ואמר: "חבל שואשקונסלוס נפגע דקה לפני סיום המחצית, אבל היה לו משחק לא רע. העבודה שלו היא לתת גולים. אני מקווה שהוא ימשיך להתקדם כי הוא חלוץ תשע אמיתי. הוא יכול גם להשתפר, זה עדיין רחוק ממה שאני דורש ממנו. אין ספק שהוא שחקן טוב שיעזור לקבוצה". יוסי אלקיים שהובל לבית החולים סובל מפגיעה בברך. אלקיים ייעדר מספר שבועות אם אכן יתגלה שהוא סובל מקרע, אך בצוות הרפואי מקווים לבשורות טובות מהתוצאות שיתקבלו כנראה מחרתיים. קלינגר שוחח עם השחקן ואיחל לו החלמה מהירה.

הקשר תומר בן חיים קיבל הודעה להגיע למשחק אימון שייערך מחר נגד הפועל רעננה. בן חיים יפסיק להיבחן מחר כיוון שאחרי המשחק תתקבל החלטה לגביו. אם קלינגר יחתים את בן חיים, הוא ימשיך לחפש מגן ימני. בקבוצה מרוצים מהתפקוד של אבי יחיאל בעמדה הזאת, אבל מחפשים יותר עומק בספסל. גם הבלם עודד גביש הרשים במשחק. בקבוצה עדיין לא ויתרו על האפשרות להחתים את המגן שגיב כהן, אולם כרגע אין התקדמות במשא ומתן בין הצדדים. כזכור, גם גם איציק עזוז ונאור פסר נמצאים ברשימת המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully