וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "מקווה לסיים את השנה בטופ 50"

15.8.2010 / 18:10

הטניסאי הבכיר חזר למחנה אימון: "הזכייה בוונקובר נותנת ביטחון". האיגוד יצא בקמפיין פרסומי ייחודי לקראת מפגש הדייויס

דודי סלע, הראל לוי, נועם אוקון ויוני ארליך עורכים בימים אלה מחנה אימונים בארץ עם המאמן עמוס מנסדורף לקראת יציאתם לאליפות ארצות הברית הפתוחה. סלע שב לארץ לאחר הזכייה בצ'לנג'ר בוונקובר ונשמע מרוצה: "למרות שזה היה צ'לנג'ר, כל זכייה נותנת ביטחון שחשוב להמשך הדרך. אני משחק יותר טוב מתחילת השנה ומקווה להציג יכולת גבוהה גם בארצות הברית".

על המטרות להמשך השנה, אמר סלע: "אני מקווה לסיים את השנה בטופ 50. בשנה שעברה כמעט ולא שיחקתי בתחרויות בתקופה הזאת כך שאין לי נקודות להגן עליהן, וזאת הזדמנות מצוינת לעלות בדירוג".

כידוע, אליפות ארצות הברית תהיה אחד האתגרים האחרונים שיעמדו בפני חברי נבחרת הדייויס, שתפגוש את אוסטריה בין ה16 ל-19 בספטמבר ביד אליהו. "אני מקווה שהקהל יגיע בהמוניו, כמו שהיה נגד רוסיה. זה תמיד כיף לשחק בארץ ואני בטוח שהקהל יעזור לנו", אמר סלע.

במסגרת ההכנות למפגש יצא איגוד הטניס בקמפיין חדש. לראשונה, יוכוון הקמפיין לתחבורה הציבורית ויתפרס על 50 אוטובוסי "אגד" בתל אביב, ברעננה, כפר סבא, רחובות וראשון לציון. הכרזות יופיעו על האוטובוסים ויעוטרו בתמונת נבחרת הדייויס ובכיתוב "ממשיכים עם ההצלחה - בואו נשאיר את הנבחרת בבית העליון".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully