וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי לגזל: "לא מוציא עוד כסף על חיזוק"

הדס גרינברג

15.8.2010 / 12:53

הקשר, שניהל מגעים עם ק"ש לפני כחודשיים, הביע את רצונו להגיע, אבל הבעלים פסל את האפשרות. חסארמה כשיר לליגה

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, שוחח לפני מספר ימים עם הקשר רביד גזל, בנוגע למעבר אפשרי של האחרון לקבוצה. גזל כבר היה על הכוונת של קרית שמונה בתחילת הקיץ, ואף זכה להצעה, אך אז הצדדים לא הגיעו לסיכום.

במסגרת השיחה שהתקיימה לאחרונה, אמר הקשר לשירצקי כי הוא מעוניין להצטרף לקבוצה וממתין להצעה משופרת, אך הבעלים הבהיר כי כרגע הוא לא מעוניין להוציא עוד כסף על חיזוק. כזכור, גזל התאמן בשבועות האחרונים בבית"ר ירושלים, אך לא חתם בה בסופו של דבר. גם המאמן רן בן שמעון התייחס אתמול לאפשרות של התחזקות ואמר: "כרגע זה הסגל שלנו, הוא סגור ואיתו אנחנו פותחים את הליגה".

בתוך כך, סלאח חסארמה, שנעדר משני משחקי גביע הטוטו האחרונים בשל פציעה, צפוי במהלך השבוע להגביר את קצב האימונים ולהיות כשיר לפתיחת הליגה. לעומתו, המגן ברק בכר אומנם מתאמן עם הקבוצה לאחר שסבל מרגישות בברך, אך עדיין לא כשיר לחלוטין ונראה שאלעד גבאי ימשיך להחליפו גם במשחק הליגה הראשון. בכר עשוי לשוב לפעילות מלאה במחזור השני.

אלרואי כהן, שהושעה מהקבוצה ביום שישי, צפוי לשוב לאימונים ולהיכלל בסגל למשחק הליגה הראשון מול סכנין. כזכור, כהן לא הגיע ביום חמישי שעבר לאימון, אך ההסברים שהעביר לצוות המקצועי לא התקבלו ולכן הושעה. "הראש שלו לא בכדורגל וכשהוא יחזור להיות בכדורגל הוא ישוב לסגל", אמר רן בן שמעון והוסיף: "הוא ישוב לאימונים אחרי שהוא ישלם את המחיר שהוא צריך לשלם". הבוקר ערכה הקבוצה אימון שחרור ומחר השחקנים יזכו לחופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully