וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "הפציעה של אוקוצ'ה קשה משחשבנו"

הדס גרינברג

15.8.2010 / 11:57

החלוץ סובל מסדק בעצם כף הרגל וישוב למגרשים רק בעוד כחודש. שמעון הרוש וג'וני טננבאום אמורים להיות כשירים לאשדוד

לאחר מספר בדיקות גילו בהפועל עכו כי החלוץ אובודו אוקוצ'ה סובל מפציעה חמורה יותר משחשבו. כזכור, החלוץ סובב את הקרסול באחד האימונים לפני כחודש ומאז לא התאמן. בקבוצה היו סבורים תחילה כי זוהי בעייתו הרפואית היחידה, אך סדרת בדיקות נוספת גילתה כי מצבו חמור יותר, מה שאכזב, כמובן, גם את השחקן עצמו, שמתנייד בינתיים עם קביים. "מדובר בפציעה קשה משחשבנו", אמר מאמן הקבוצה, אלי כהן, "המצב של אוקוצ'ה לא טוב, הוא סובל מסדק בעצם כף הרגל ואני לא רואה אותו חוזר בזמן הקרוב".

הערכות בקבוצה מדברות על היעדרות של כחודש לערך, כשבינתיים מסתדר כהן עם אושרי גיטא ורועי דיין כמו גם עם הרכש שהגיע הקיץ, ג'קו עראפת, ניקולס פלצ'וק ומוחמד כלביאת. כמו אוקוצ'ה גם פלצ'וק סבל מפציעה ולכן שותף אתמול (שבת) לעשרים וחמש דקות בלבד.

שמעון הרוש, שלא נכלל אתמול בסגל הקבוצה בשל מחלה, צפוי לשוב ביום שלישי לאימוני הקבוצה, כמו גם ג'וני טננבאום שסבל ממתיחה, השניים צפויים להיות כשירים למשחק הליגה הראשון מול אשדוד. הבלם הניגרי, פידליס דמקאו, שהיה הרכש הראשון הקיץ של הקבוצה, צפוי לפתוח את העונה על הספסל, כאשר בצוות המקצועי מעדיפים את השילוב בין הישראלים איציק כהן לגבע ברקאי במרכז ההגנה. כזכור, דימקאו הגיע הקיץ מרמת השרון והוחתם במועדון לשלוש השנים הקרובות.

על אף ההפסד לקריית שמונה, בעכו היו מרוצים אתמול מהשיפור ביכולת הקבוצתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully