וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "פתחתי פרק חדש בחיי"

קשר הפועל ת"א כבש נגד האקסית בדרבי בגביע הטוטו: "שמח שזה עבר בשלום". האדומים יצרפו זר נוסף אם יעלו לליגת האלופות

הפועל תל אביב פותחת את אחד השבועות המכריעים והחשובים ביותר בתולדות המועדון עם חיוך רחב והרבה מאוד ביטחון, לאחר הניצחון אמש (שבת) 2:3 בדרבי על מכבי תל אביב במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. חרף הניצחון, הרי שבקבוצה האדומה לא ייחסו חשיבות רבה למשחק לפניו ואחריו, ואחרו, והעדות הטובה ביותר לכך הייתה כאשר המאמן אלי גוטמן לא הזכיר את מכבי כמעט לפני המשחק ואמר כי "זה משחק הכנה מצוין לפני רד בול זלצבורג. מהבוקר ועד שאני הולך לישון אני חושב רק על זלצבורג".

יוסי שבחון, שכבש אמש את השער הראשון, אמר: "התרגשתי מהדרבי, ולא מהעובדה ששיחקתי במכבי, אני שמח שזה עבר בשלום. פתחתי פרק חדש בחיים שלי, בקבוצה חדשה, ושמתי הכל מאחוריי. אני מאושר ומקווה שמשיך כך גם נגד זלצבורג, אנחנו רחוקים 180 דקות מליגת האלופות, אבל אנחנו לא יוצאים לטיול בזלצבורג אלא למשחק חוץ קשה מאוד, אלי כבר התחיל להסביר לנו לקראת מה אנחנו באים ונגיע מוכנים לאוסטריה".

אבל כנראה שלדרבי חוקים משלו ועל אף חוסר החשיבות, מכבי הצליחה להכניס את האדומים להתלהבות יתרה בעקבות התקרית לפני המשחק, כאשר יו"ר המועדון האדום מוני הראל לא קיבל את ההזמנה שלו ליציע הכבוד, וכן לאור זאת שחבריהם לקבוצה, גילי ורמוט וערן זהבי, לא הורשו תחילה להיכנס לאצטדיון ועוכבו. "מכבי חושבים שהם נוקמים בנו על זה שביטלנו להם את יציע 8 בעונה שעברה בדרבי הקודם, אמרו אמש בהפועל. "כמו תמיד, הם מתחילים במלחמה".

כעת, כשהיא עם הפנים לגמרי למשחק החשוב שלה ביום רביעי בפלייאוף ליגת האלופות נגד זלצבורג באוסטריה, קיבלה אמש הפועל בשורה רעה, כשהתברר שמהראן לאלה נפצע במהלך המשחק בעקבות התיקול של קלמי סבן. חלוץ האדומים סובל מתיחה בברך וייאלץ להיעדר לתקופה של בין שבועיים לשלושה. מלבד לאלה, מי שעוד ייעדר מהמשחק הוא המגן השמאלי גל שיש עקב צבירת כרטיסים צהובים, כשמי שישוב להרכב הראשון נגד זלצבורג הוא דדי בן דיין. כמו כן, בקבוצה מקווים כי הקפטן וואליד באדיר, שסבל אמש מכאבי בטן, יתאושש ויהיה כשיר למשחק.

לאחר המשחק, בקבוצה האדומה הבינו שלסגל עדיין חסר שחקן נוסף משמעותי, אם הקבוצה תעלה לליגת האלופות היא כנראה תחתים זר נוסף בעמדת הקשר הקדמי או המגן הימני. מלבד זאת, לגוטמן יש עדיין לבטים לקראת יום רביעי כאשר קיים סיכוי שרומן רוקי, שהציג משחק טוב נדג מכבי, יפתח בהרכב על חשבונו של יוסי שבחון, אך ההחלטה תתקבל על ידי גוטמן בהמשך השבוע סמוך יותר למשחק.

ערן זהבי, דדי בן דיין וגיל ורמוט, שלא שיחקו בדרבי, ערכו הערב (ראשון) אימון מלא והם יפתחו בהרכב במשחק בזלצבורג ביום רביעי. שאר השחקנים שנטלו חלק בדרבי ערכו אימון קל בלבד. הקבותה תמריא לאוסטריה מחר בשעה 12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully