וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירוף נדיר: סנסוני נגס בעבר באפו של שחקן יריב

15.8.2010 / 8:27

שלוש וחצי שנים לפני שנתלש חלק מאוזנו, סנסוני הושעה על ידי ההתאחדות בהולנד. גולן יוכל לעבור גם אחרי תום מועד ההעברות

לא בטוח שאחרי המקרה הזה, שחקנה של מכבי פתח תקוה סבסטיאן סנסוני יוכל לבוא בטענות של ממש לשחקן בני יהודה, חסן אבו זייד, שתלש אתמול (שבת) חלק מאוזנו במהלך משחק כדורגל, לפחות אם הוא מאמין שתפקידו של גלגל - להסתובב.

בחודש פברואר 2007 נגס שחקן סנסוני, אז שחקן ויטסה ההולנדית, באפו של שחקן ניימיכן (צפו בתקרית הלינק המקושר), כשעל פי עדויות הוא תלש חלק מעורו והושעה מחמישה משחקים. האירוע הזה היה אחד האירועים ההזויים בהם עסקה התקשורת ההולנדית בעשור האחרון והוביל לכתב אישום חמור נגד השחקן.

שלוש שנים וחצי לאחר מכן, אחרי שחוש הריח כבר חזר לאפו של רוי בירנס, חלק מאוזנו של סנסוני נתלש במשחק מול בני יהודה והוא הובהל לבית החולים כדי לקבל טיפול. "זה צירוף מקרים נדיר שספק אם קרה בעבר בעולם הכדורגל. מעולם לא שמענו על שחקן שתולש חלק מאף ומאבד חלק מהאוזן בתוך תקופה כל כך קצרה", אמר גורם במכבי פתח תקוה. במקרה הקודם, תובע ההתאחדות ההולנדית החליט להגיש כתב אישום על סמך צילומי הטלוויזיה. בפתח תקוה מקווים שאבו זייד מבני יהודה ישלם את המחיר במידה שסנסוני לא יוכל לפתוח את העונה. אוזנו של סנסוני נתפרה בבית החולים והוא עדיין מאושפז ונותר להשגחה.

החלוץ עומר גולן נכח אתמול ביציע הכבוד יחד עם אבי לוזון. בפתח תקוה יודעים כי בעוד שבועיים ייסגר מועד ההעברות ולכן הם מקווים שהשחקן ישוחרר מלוקרן ויעבור אליהם, כפי שקובע ההסכם שנחתם לפני שנתיים. אלא שגם אם גולן לא יצליח להשתחרר לפני תום מועד חלון ההעברות, הרי שהוא עדיין יוכל לעבור לקבוצה המלבאבסית, זאת בגלל שההליך הבוררות מול לוקרן החל עוד במהלך חלון ההעברות. נראה שמצבו של גולן יתברר תוך כחודש ואז תתקבל תשובה סופית.

הבלם ג'ו ביזרה אמור להשתלב בהדרגה בקבוצה מפני שהוא עדיין לא נמצא בכושר משחק. ישנה התלבטות גדולה האם לכלול את השחקן בהרכב הקבוצה כבר במחזור הראשון של העונה, אז תארח הקבוצה את הפועל באר שבע. החלוץ עומר דמארי חזר לאימוני ריצה עד יום שישי, כשאז יחזור לאימונים מלאים, אולם נראה כי הוא עדיין לא יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully