וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל חן: "הייתה לנו ירידה בחשק ובאנרגיה"

דור בלך

14.8.2010 / 22:58

בלם בני סכנין הגיב לאירועים שקדמו להפסד 2:1 למכבי נתניה בגביע הטוטו. עטר: "הוכחנו שהניצחון על הפועל לא היה מקרי"

מכבי נתניה השיגה היום (שבת) ניצחון בית שני 1:2 ברציפות, הפעם מול בני סכנין, שהעלה אותה למקום הראשון בבית ב' של גביע הטוטו. לקבוצה הצעירה של ראובן עטר מדובר בניצחון חשוב לא רק מבחינת הביטחון שזה ייתן לה לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא, אלא גם מפני שעלייה לשלב הבא ובטח לשלבים הגבוהים יותר, תעזור למועדון מבחינה כלכלית, ואם יש משהו שבנתניה חשוב בתקופה הזו זה בעיקר הנושא הזה. בתוך כך, נודע כי הצהובים מנהלים מו"מ עם בלם ארגנטינאי בשם אנדראס אימפריאלה, שצפוי להצטרף לליאוניד קרופניק במרכז ההגנה.

מאמנה הנכנס של סכנין, חיים לוי, שחתם רק לפני המשחק, אמר: "פעם ראשונה שראיתי את הקבוצה. נכון שנראנו לא טוב אבל יש קבוצה טובה ונהיה טובים. המטרה היא לשחק כדורגל טוב ושמח ולקדם כמה שיותר שחקני בית תוך כדי התברגות כמה שיותר גבוה בטבלה ולברוח מהתחתית

טל חן סיכם את השבוע הסוער שעבר על סכנין: "אני שמח שעברנו את המשחק בלי פציעות זה מה שחשוב, שבוע הבא מתחילה הלגיה וזה הדבר האמיתי. כל הבלאגן בשבוע שעבר עשה לנו לא טוב. אני לא אוהב להיות במועדון עם יותר מדי טלטלות. הייתה ירידה בחשק ובאנרגיה וזה השפיע עלי לרעה. נצטרך להיות חזקים ולאסוף את השברים. כרגע המטרה הכי ריאלית עבורנו היא להשאר בליגה".

מאמן נתניה ראובן עטר אמר בסיום: "הוכחנו שהניצחון בשבוע שעבר לא היה מקרי. אני מרוצה מהחבר'ה הצעירים שלנו שמוכיחים מה הם שווים בהמשך ישיר למחנה האימונים. היום פתחנו עם שלושה צעירים שלא פתחו שבוע שעבר במקום צעירים אחרים וגם הם היו טובים. אני מרוצה מאוד מההשתלבות הזו, המטרה היא שתהיה רוטציה בהרכב. בשביל זה אנחנו גם מביאים את הבלם אנדראס אימפריאלה, שעקבתי אחריו כבר לפני חודש אבל הוא לא רצה לבוא למבחנים. עכשיו אחרי שכנועים של השוער אריאס הוא הסכים ונקווה שיוכיח שהוא שווה ואכן יוחתם. אולי בהמשך הליגה נגייס כסף לעוד חיזוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully