וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היינו זקוקים לניצחון הזה"

מאמן מכבי חיפה חגג אחרי הניצחון בדרבי. דה קוסטה הברזילאי יגיע להתרשמות למקרה שמסיללה יעזוב, פורוקארה על הכוונת

ברני ארדוב

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

מכבי חיפה חזרה לעניינים בדיוק בזמן הנכון. שבוע לפני פתיחת הליגה, הירוקים הוציאו את זעמם על הפועל חיפה בדרבי במסגרת גביע הטוטו וניצחו 0:3, שקצת טשטש את אירועי השבועות האחרונים. ולדימיר דבאלישווילי כבש בפנדל את הראשון אחרי מחצית ראשונה מאופסת, יניב קטן היה אחראי לשני ותומר חמד חתם את הסיפור.

בינתיים הירוקים מדווחים כי רודריגו לאונרדו דה קוסטה, חלוץ ברזילאי, אמור להגיע להתרשמות ביום ראשון בבוקר ובמידה וירשים, הוא יוחתם. שחקנים בחיפה הביעו פליאה בעקבות הגעתו של הברזילאי. אלישע לוי עצמו ביקש לזמנו למבחנים במקרה שפיטר מסיללה יעזוב. אם זה לא יקרה, והשחקן ירשים, הוא עשוי לבחון מחדש אפשרות לשחרר את אחד הזרים שלו, למרות שבחיפה הכחישו כי קיימת כוונה לשחרר את איגנסיו קאנוטו.

לפי התקשורת הזרה, גם רוני פורוקארה נמצא על הכוונת של הירוקים, כמו גם של מועדונים מאנגליה וגרמניה. כפי שכבר פורסם, פורוקארה היה על הכוונת של חיפה בסיום עוד לפני תום העונה שעברה, אבל לא ברור האם לוי ירצה לצרף שחקן התקפה שאינו משחק ממש כחלוץ בעמדה שבה שיחק שלומי ארבייטמן, אלא באגפים או מתחת לחלוץ.

"היה לחץ שאם לא ננצח, כדור השלג ימשיך להתגלגל", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "הפועל חיפה הציגה יכולת של קבוצת תחתית, לכל היותר. המשחק הזה היה קל". חדר ההלבשה היה שקט יחסית. אלישע לוי ויניב קטן לא שוחחו עם השחקנים, כפי שהם עושים בדרך כלל אחרי ניצחונות. דבאלישווילי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא ייבדק מחר.

"היינו זקוקים לניצחון הזה", הודה אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, בסיום המשחק. "הקבוצה עוברת תקופה לא קלה, ואני מדבר על כולם, לא עליי באופן אישי. תקופה כזו צריך לעבור בשקט ובביטחון ואין יותר טוב מלשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה. צריך לנצח ולהתחיל לבנות לאט לאט את הרוח והביטחון".

אלישע לוי סיפר כי הוא מאמין בסגל שיצעיד אותו העונה, ואמר: "זה לא חדש שיש סגל טוב במכבי חיפה, ואנחנו נתחבר. נביא עוד שחקן או שניים ונהיה טובים ממשחק למשחק". על התקרית עם יניב קטן מהאימון השבוע, אמר המאמן: "אמרתי שמה שקרה לא היה חריג. יניב קצת התעצבן והוצאתי אותו שיירגע. זה נופח מעבר לכל פרופורציה".

יניב קטן לא מיהר להתלהב, ואמר: "עשינו היום משחק די טוב, נראינו טוב על המגרש, הנענו את הכדור טוב. היה לנו קשה במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה ידענו לנצל טוב יותר את המצבים שלנו. למרות זאת, אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. זו רק ההתחלה".

על התקרית שלו עם אלישע לוי, אמר: "אני חושב שזה קצת יצא מפרופורציה כי הייתה לי שיחה עם יעקב שחר. אני מדבר לעיתים קרובות עם שחר מתוך דאגה. המצב בקבוצה עדיין חייב להשתפר. זה עדיין לא מספיק למשחק מול מכבי תל אביב כי נצטרך להיות טובים יותר כדי לנצח".

ניצן שירזי: "המשחק הכי חלש שלנו במשחקי ההכנה"

מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, לא אהב את המשחק ועוד פחות אהב את התוצאה, ואמר בסיום: "זו אינדיקציה רעה מאוד, זה המשחק הכי חלש שלנו במשחקי ההכנה. דווקא בדרבי, משחק אחד לפני המשחק הראשון בליגה, אנחנו נראים לא טוב. שילמנו מחיר על טעויות שעשינו היום והתוצאה בהתאם".

על המשחק הקשוח שהפגינה קבוצתו, שאף זיכתה חלק משחקניו בכרטיסים צהובים (ובהמשך באדום אחד של חנן ממן), אמר שירזי: "לא הייתה הוראה לכסח, הייתה הוראה לשחק כדורגל. כשמשחקים מול מכבי חיפה חייבים להראות כדורגל טוב. אגרסיביות זה חלק מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully