וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל אשקלון: עזורי חוזר לווסרמיל

המאמן יפגוש את קבוצתו הקודמת, אותה עזב בטונים צורמים. חנן פדידה יפתח (א', 19:00), ג'יימס ביסו יקבל עוד הזדמנות

בהפועל באר שבע הפנו בימים האחרונים מאמצים לפנות לגרעין הקשה של האוהדים כדי שיקבל בצורה מכובדת את המאמן לשעבר, גיא עזורי, לקראת שובו לוסרמיל כמאמן הפועל אשקלון (א', 19:00, אין שידור). ההנהלה תעניק למאמן זר פרחים לפני המשחק, כשגם החלוץ חנן פדידה יתקבל בצורה דומה. "האוהדים צריכים לדעת לכבד את גיא, במיוחד אחרי מה שקרה איתו בעונה שעברה", אמר גורם במועדון.

בצד של קלינגר מתכוונים לתת הזדמנות, אולי כמעט אחרונה, לקשר ג'יימס ביסו, שאם לא יגלה שיפור ימצא את עצמו בדרך החוצה. החלוץ הפורטוגלי ברנרד ואשקונסלוס יפתח בחוד לצד ליאור אסולין וינסה להוכיח שהוא הוריד את החלודה מאז מחנה האימונים. אבי יחיאל ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני וקלינגר ינסה לייצב את מרכז ההגנה שלו בעזרת עודד גביש הצעיר, שמקבל לא מעט שבחים מהמאמן שלו.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארז, אופיר דוידזאדה; ריקרדו פרננדש, מאור מליקסון, דוד רביבו, ג'יימס ביסו; ברנרד ואשקונסלוס, ליאור אסולין.

הפועל אשקלון: מנטאשאשווילי בספק

לאחר ההפסד למ.ס אשדוד בשבוע שעבר, והתיקו מול בית"ר ירושלים שבוע קודם לכן, תנסה מחר הפועל אשקלון להשיג ניצחון ראשון העונה מול הפועל באר שבע, במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת הליגה. עבור אשקלון מדובר במשחק מיוחד מאוד, היות ומאמנה המוערך, גיא עזורי, יפגוש את הקבוצה אותה עזב בטונים צורמים בעונה שעברה. כזכור, אוהדי באר שבע לא אהבו את עזרוי בלשון המעטה, ובשיא האירועים ניסו מספר אוהדים לפגוע בו פיזית בעת שנסע ברכבו.

שחקני הקבוצה כבר הכריזו כי ינסו לנצח במיוחד בשבילו, על אף שעזורי הבהיר כי אין לו שום רגשות שליליים כלפי באר שבע או אוהדיה וכי הוא מעריך מאוד את המועדון. גם בלם הקבוצה יניב אלול הוא שחקן בית של הפועל באר שבע במקור, וייפגש עם הקבוצה לראשונה מאז עזב אותה בתחילת העונה שעברה בצורה לא נעימה.

לרשות עזורי יעמוד סגל כמעט מלא, פרט לזוראב מנטאשאשווילי שבספק למשחק. הגאורגי, שנחשב לאחד מהברגים המרכזיים בהרכב של עזורי, יעבור מבחן כשירות אך בכל מקרה נראה כי יזכה למנוחה על מנת שיהיה כשיר לפתיחת העונה. את מקומו בהרכב יתפוס חנן פדידה. הבלם שנבחן בקבוצה בשבוע שעבר והורחק, הוגו קאוליו, יוחלף ביהו ניירקו, שישאר בקבוצה כל עוד לא יימצא בלם אחר. פרט לכך לא מתכנן עזורי שינויים נוספים.

הרכב משוער: סטפן אהרולו, קובי מוסא, יניב אלול, יהו ניירקו, אדיר טובול, אמייה טגה, שניר גואטה, חנן פדידה, מחמוד עבאס, ערן לוי, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully