וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער יצאה לדרך

14.8.2010 / 18:18

25 אלף צופים נהנו מטקס מרשים בסינגפור, ו-3,500 ספורטאים יחוו 12 ימים של תהילה. ארבעה ישראלים יתחרו בראשון

אולימפיאדת הנוער הראשונה יצאה היום (שבת) לדרך בטקס פתיחה מרשים בסינגפור. אחרי יום של גשמים חזקים, השמיים בסינגפור התהברו וכ-25 אלף צופים נהנו מהטקס במעמדו של יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי, ז'אק רוג. הלפיד האולימפי הושט למקום על ידי סירה ענקית בדמות דרקון, ומי שהדליק בסופו של דבר את הלהבה היה דארן צ'וי, שייט סינגפורי בן 16.

אולימפיאדת הנוער תימשך 12 ימים וישתתפו בה 3,500 ספורטאים בגיליאים 14-18, שיתחרו ב-26 ענפי ספורט. ז'אק רוג אמר בטקס הפתיחה: "אני מרגיש כמו אבא שחיכה ללידה. מדובר בפרוייקט שאפתני, ואני מאוד אופטימי לגביו".

גולשת הרוח נעמי כהן נשאה את הדגל של המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה. ארבעה ישראלים ישתתפו ביום התחרויות הראשון שייצא לדרך בראשון בבוקר. בבריכת השחיה יקפצו למים יעקב טומרקין, שיתחרה במוקדמות המשחה החזק שלו ל-100 גב (בו זכה באליפות אירופה), וגם אימרי גניאל, שיתחרה במוקדמות ה-100 חזה. פאני ביסרון תתחרה בטריאתלון לנשים ואלוף אירופה לנוער בטאקוונדו, גילי חיימוביץ', ינסה להשיג מדליה ראשונה במשלחת בתחרות שמתקיימת ביום אחד. חיימוביץ', המתחרה בקטגוריית משקל של עד 48 ק"ג, הוגרל לקרב בסיבוב הראשון נגד קירק בארבוסה מהפיליפינים. במידה וינצח את הקרב, הוא יבטיח לעצמו בכל מקרה את מדליית הארד לפחות, מאחר ושמונה לוחמים בלבד מתחרים בכל קטגוריית משקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully