וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיי וורן כבר סיים את העונה

14.8.2010 / 12:11

הקיצוני הגנתי של הפטריוטס יעבור ניתוח בירך. מרימן חתם על חוזה לעונה בסן דייגו, טאצ'דאון ראשון למקנאב בוושינגטון

עונת 2010 ב-NFL טרם החלה, וביל בליצ'יק כבר צריך להתמודד עם פציעה קריטית ראשונה. טיי וורן, הקיצוני הגנתי של ניו אינגלנד פטריוטס, נאלץ לעבור ניתוח בירכו הפגועה, מה שמחייב מנוחה של מספר חודשים טובים והחמצה של כל העונה. הפציעה של וורן דומה לזו שהייתה לאלכס רודריגז לפני שנה, ממנה התאושש כעבור כארבעה חודשים.

"אלה לא חדשות טובות", אמר בליצ'יק, "אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה. הוא החמיץ לא מעט משחקים בשנתיים האחרונות והיינו צריכים להתמודד עם הפציעות האלה בכל מקרה. זה חוסר מזל, אבל זה חלק מהמשחק".

שון מרימן, הליינבקר של סן דייגו, סיים את החרם שלו על הקבוצה וחתם על חוזה של 3.3 מיליון דולר לעונה אחת. הוא הודה שלא השיג דבר בשבועיים שבהם החרים את הקבוצה. "אני חושב שהגיע הזמן להכין את עצמי לעונה", אמר מרימן, "הדרך היחידה להתכונן למשחק פוטבול היא לשחק פוטבול".

גלן קופי, הרץ האחורי של סן פרנסיסקו, עזב את הפורטי ניינרס אחרי שנתיים בלבד במועדון והחליט לפרוש ממשחק. בהצהרה שהוציא עם המועדון כתב השחקן: "אני מרגיש שהצעד הטוב ביותר עבורי הוא להמשיך בלי פוטבול". הניינרס סובלים גם מחסרונו של שחקן קו ההגנה קנטואן באלמר, שעדיין לא הופיע לאימונים מאז יום שני, כשהסיבה כרגע לא ברורה".

דונובן מקנאב, הקוורטרבק של וושינגטון, זרק לטאצ'דאון ראשון במדי הקבוצה ב-17:42 של הרדסקינס על בפאלו. הבילס סבלו במשחק הזה מפציעות של הרצים פרד ג'קסון ומרשואן לינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully