וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - סכנין: חיים לוי סיכם בדוחא לעונה

המאמן יחתום לאחר המשחק נגד קבוצתו של עטר במסגרת גביע הטוטו (שבת, 20:30): ”כבוד גדול להצטרף למועדון"

לאחר הניצחון המרשים על הפועל תל אביב בשבוע שעבר, תנסה מכבי נתניה לנצח גם את בני סכנין (שבת, 20:30), ולהגדיל את סיכוייה להעפיל לשלב הבא בגביע הטוטו, מה שיבטיח לקבוצה, שזקוקה כעת לכל שקל, עוד כמה עשרות אלפי שקלים. אך למרות המומנטום החיובי, בפני ראובן עטר עומד אתגר לא קטן כששלושת שחקני הקישור ההתקפי המובילים שלו פצועים ולא יפתחו - חן עזרא סובל מרגישות בברך שרק עתה החלימה משיקום הרצועה הצולבת, מאור אסור סובל ממיחושים וכך גם פיראס מוגרבי.

בעקבות הפציעות יאלץ עטר לשנות את כל המערך, ויעבור ממערך של 4:3:2:1 ל-4:4:2 כשבחוד יפתח לראשונה גאגא צחטיאני, שהיה שחקן הרכש הראשון של הקבוצה העונה. הגאורגי יפתח לצד אחמד סבע, ובנתניה חוששים מאוד מהשילוב הזה היות ושני השחקנים משחקים על אותה עמדה. בקבוצה מספרים שהם פשוט לא מסתדרים יחדיו על המגרש ומפריעים האחד לשני עקב סגנונם הדומה.

אופיר עמרם יחזור להרכב הקבוצה לאחר שיצא ממנו בשבוע שעבר, במקומו של חן עזרא שהחליפו, ועומר פרץ הצעיר יערוך הופעת בכורה בבוגרים לאחר שהושאל בעונה שעברה להפועל הרצליה. פרץ, שגדל בבאר שבע הוא אחיינו של מנכ"ל הפועל פתח תקוה לשעבר אבי סמובסקי, שהביא אותו לקבוצתו דאז. זה כבש שער מרהיב מול מכבי נתניה, ונרכש לי ידי הצהובים, אך מאז לא קיבל הזדמנות בבוגרים. בעונה שעברה ניסה ראובן עטר להחזיר אותו מהרצליה, אך בני טבק לא הסכים לשחררו. בשבת יוכל להוכיח עצמו לראשונה.

הרכב משוער: קרלוס אריאס, טל מעבי, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, אוראל דגני, קובי דג'אני, אופיר עמרם, עומר פרץ, דלה ימפולסקי, אחמד סבע, גאגא צחטיאני.

סואן על הקווים

חיים לוי סיכם היום (שישי) את תנאיו בבני סכנין ואם לא יקרה דבר בלתי צפוי הוא יהיה המאמן הבא של הקבוצה מהגליל. ביום חמישי נפגשה לראשונה הנהלת המועדון עם המאמן והחליטה שהוא זה שיהיה מחליפו של יובל נעים, שפוטר מהקבוצה ביום רביעי, ויוביל את הקבוצה בליגת העל בעונה הבאה וקרבה.

לוי, שאימן בעבר את הפועל עכו, מכבי כפר קנא ועירוני רמת השרון, אמור להגיע למשחק הקבוצה בשבת (שבת, 20:30) נגד מכבי נתניה, אותו תארח באצטדיון הקופסא, במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. את הקבוצה יוביל במשחק עוזר המאמן עבאס סואן, כאשר אחרי המשחק צפוי לחתום לוי על החוזה שלו, ואילו ביום ראשון הוא צפוי להעביר את האימון הראשון.

"זה כבוד גדול עבורי לחתום ולהצטרף למועדון כמו בני סכנין", אמר לוי. "באופן אישי אני שמח על ההחלטה של הנהלת סכנין למנות אותי למאמן הקבוצה. אני מקווה, יחד עם השחקנים, שנוכל לשחזר את ההצלחה של הקבוצה מסיום העונה שעברה".

בתוך כך, עבאס סואן העביר היום את האימון המסכם לקראת נתניה. סואן יעלה עם הרכב הדומה לזה שפתח בתיקו 1:1 עם מכבי תל אביב ביום ראשון. חיים בנון יחזור למרכז הקישור על חשבונו של מוחמד אבו ריא הצעיר, שיירד לספסל כשאחמד קאסום יפתח בחוד לצידו של כריסטיאן דנלאקי.

שחקן המריבה הקרואטי בין הנהלת סכנין ליובל נעים שפוטר, דריו זאהורה, ימשיך להיבחן בקבוצה, ולוי הוא האיש שאמור להחליט האם הוא יישאר בסכנין או ישוחרר.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטייה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully