וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: "דברים יוצאים מפרופורציות בגלל הלחץ"

אלישע לוי ניסה להרגיע הרוחות לקראת הדרבי בגביע הטוטו (שבת, 18:30, 5+ לייב) עם שובו של הקפטן יניב קטן לאימונים

קפטן מכבי חיפה יניב קטן שוחח הבוקר (שישי) עם המאמן אלישע לוי לפני אימון הקבוצה בעקבות התקרית ביניהם אתמול, במסגרתה סולק השחקן מהאימון לאחר שפלט מילים מיותרות. לאחר השיחה הוחלט כי קטן יחזור לאימונים ויתפקד כרגיל. באימון עצמו אמר לוי לשחקנים: "דברים יוצאים מפרופורציות בגלל שיש פה לחץ. הלחץ הזה מגיע בסופו של דבר מהתקשורת. אתם תהיו מלוכדים".

לפני האימון סיפר קטן למקורביו כי אמש ביקש ממנו הבעלים של הקבוצה יעקב שחר להתפייס עם לוי על מנת להרגיע את הרוחות במועדון. "גם ככה האווירה השתנתה בעקבות ההדחה מאירופה, אין סיבה לגלגל את כדור השלג", הסבירו במועדון. כזכור, אתמול נפגש קטן עם נשיא המועדון יעקב שחר על מנת לדון איתו, בין היתר, גם בנושא זה. קטן הבהיר את עמדתו, ושחר לא התכוון להעמידו לדין. על פי גורמים בחיפה, הסיכום הלא רשמי היה שהשניים יקיימו שיחה ברוח טובה על מנת שלא להלהיט את היצרים ביניהם.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, לאחר שכבר שוחרר מהאימונים וטס למחנה האימונים של הפועל כפר סבא בבולגריה, חיפה פתחה עם הפועל כפר סבא במשא ומתן לרכישת כרטיסו של החלוץ שלומי אזולאי. בימים הקרובים עשוי אזולאי לחזור להתאמן בקבוצה ואף לחתום רשמית בקבוצה, באמצעות סוכנו דודו דהאן. אזולאי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בכפר סבא, שדורשת דמי העברה. "הצדדים טרם הגיעו לסיכום, אבל הכיוון הוא חיובי", אמר גורם המקורב למשא ומתן.

החלוץ מוחמד גדיר שוחח לפני האימון עם גיורגי דרסיליה והתנצל על כך שבעט עליו כדור אתמול במהלך האימון. דרסיליה חייך והיחסים ביניהם לא השתנו.

בחיפה עושים מאמצים על מנת להכשיר את השוער ניר דוידוביץ' למחזור הראשון של הליגה שתפתח בעוד שבוע מול מכבי תל אביב. כזכור, בשבוע שעבר התקבלה הערכה שדוידוביץ' יהיה כשיר למפגש זה. לוי מתכוון לפתוח בדרבי גביע הטוטו שייערך בקרית אליעזר (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) עם שני חלוצים, תומר חמד וולדימיר דבלאישווילי, שלדעת שחקנים רבים בקבוצה נמצא בכושר מצוין. ליאור רפאלוב ייעדר מהמשחק בשל פציעה. כזכור, הקשר שוחרר השבוע מהמשחקון המסכם שערכה הנבחרת.

הקשר גוסטבו בוקולי לא יפתח במשחק מאחר ואלישע לוי רוצה לשמור אותו למשחק מול מכבי תל אביב ולהוריד ממנו מעט עומס. אייל גולסה שחוזר לכושר בהדרגה יעלה ב-11 של לוי. התלבטות נוספת של לוי היא מי החלוץ שישחק לצד ולדימיר דבאלישווילי, תומר חמד או מוחמד גדיר. איגנסיו קאנוטו יתורגל לצד שי מימון לקראת משחק פתיחת העונה בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

הרכב משוער: אמיר אדרי; עלי עוסמאן (אייל משומר), שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, אייל גולסה, אדריאן סילבה, יניב קטן; תומר חמד (מוחמד גדיר), ולדימיר דבאלישווילי.

שירזי: "זה לא עוד משחק בגביע הטוטו"

יממה לפני הדרבי הראשון של העונה, ניצן שירזי עדיין מתלבט באיזה הרכב לעלות מחר מול היריבה העירונית. שירזי תרגל היום הרכבים שונים באימון המסכם של הפועל חיפה, והוא עדיין מתלבט בין מספר עמדות. סביטי ליפנייה יפתח כבלם, אך לצידו תורגלו באימון גם גולן חרמון וגם אושרי רואש. באגף ימין של ההגנה מתלבט שירזי בין עודד אלקיים לעומר ורד. גם בקישור טרם החליט שירזי האם לעבות את הקישור האחורי עם רן אבוקרט, או להציב את חנן ממן כקשר התקפי נוסף.

האדומים מהכרמל יודעים שניצחון מחר יפתח את התיאבון לאוהדי הקבוצה, ואם אכן יצליחו לנצל את מצב הרוח אצל הירוקים ולהנחיל להם הפסד מפתיע, מצפים בקבוצה לעלייה בקניית המנויים. "זה לא סתם עוד משחק בגביע הטוטו", אמר שירזי לשחקניו באימון. "זה משחק עם חשיבות גדולה לקראת העונה בליגה ותוצאה טובה תיתן לנו דחיפה משמעותית לקראת המשך העונה".

הרכב משוער: טברטקו כאלה, עודד אלקיים (עומר ורד), סביטי ליפנייה, אושרי רואש (גולן חרמון), אייל טרטצקי, יוסי דורה, עידן ויצמן, גל אראל, חנן ממן (רן אבוקרט), סאשה סטוינוביץ, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully