וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התורם המסתורי שהציל את בית"ר ירושלים

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, גייס חצי מיליון דולר מאיש עסקים דרום אפריקאי והקבוצה עברה בבקרה. פערים עם מישאלוב

תרומה בסך חצי מיליון דולר שגייס ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, סייע לבית"ר ירושלים להעביר היום (חמישי) את תקציבה, כולל שחקני הרכש. ברקת נפגש עם ראשי הקהילה היהודית בדרום אפריקה במהלך המונדיאל ואחד מהם נענה לבקשתו לתרום לקבוצה מהבירה. ברקת אמר היום: "התרומה תסייע לבית"ר לייצב את מצב הקבוצה ולהשיג הישגים. אני מאחל לאיציק, לשחקנים ולכל האוהדים בהצלחה".

יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ומנהל הכספים, חיים נבון, הגיעו היום למשרדי הבקרה התקציבית ולאחר פגישה עם יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, אושר תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. במסגרת אישור התקציב אושרו גם שחקני הרכש החדשים של המועדון: סטיבן כהן, סרג’ איילי וליאור ראובן.

קורנפיין אמר היום: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת על העזרה והתמיכה שהוא מעניק למועדון מאז כניסתו לתפקיד כראש עיריית ירושלים. תרומה זאת תאפשר למועדון להציב השנה קבוצה חזקה שתוכל להתמודד בכבוד בליגת העל".

בתוך כך, משה מישאלוב, שמתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים, עדיין לא סיכם את תנאיו במועדון ונכון להיום ישנם פערים בין הצדדים שלא ברור האם ניתן יהיה לגשר אליהם. מישאלוב צפוי לשבת עם קורנפיין בימים הקרובים ולראות כיצד ואם בכלל, אפשר להתקדם אל עבר חתימת חוזה.

בנוגע לטוטו תמוז, חוזהו נכלל בתקציב אותו הגישה בית"ר לבקרה וכרגע הוא יכול לשחק כשחקן מן המניין. יחד עם זאת, בשל העובדה כי בתום העונה הוא יסיים את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי, קורנפיין מעוניין למכור את השחקן ולהרוויח ממכירתו ובשלב זה המועדון אינו מעוניין להשאיר את החלוץ. עם זאת, ברור לקורנפיין ולאורי מלמיליאן שלקבוצה חסר לפחות חלוץ אחד ובסיטואציה בה לא תימצא קבוצה עבור החלוץ, לא מן הנמנע כי יישאר במועדון בעונה הקרובה. מקורב לתמוז אמרו היום: "הוא תמיד אמר שבארץ הוא רוצה לשחק רק בבית"ר ולא בגלל שבתום העונה הוא שחקן חופשי. אם זה מה שמטריד את בית"ר היא יכולה להציע לו חוזה מעבר לעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully