וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אופטימיות לגבי כשירות זהבי לזלצבורג

רופא הקבוצה בדק את הקשר הפצוע והתחזית היא שהוא יחלים עד יום רביעי. עוד בשורה טובה: סומן צ'וי לא ישחק במדי היריבה

הפועל תל אביב קיבלה היום (חמישי) בשורות אופטימיות, על פיהן ערן זהבי יהיה כשיר למשחק נגד רד בול זלצבורג ביום רביעי הקרוב. הקשר שסובל מדלקת בגיד, יקבל מנוחה בימים הקרובים ולא ישחק בשבת בדרבי בגביע הטוטו, אך בהפועל כאמור מאמינים שיהיה כשיר למשחק באוסטריה.

כזכור, זהבי נאלץ לנטוש את אימוני הנבחרת לפני יומיים בגלל כאבים ולאחר מכן נבדק ואובחן שהוא סובל מדלקת בגיד ברגלו. הקשר נבדק היום על ידי רופא הקבוצה, ד"ר לוינקוף, שהודיע שהוא יוכל לנסוע עם הקבוצה לזלצבורג. בדומה לזהבי, גם גילי ורמוט, שבעצמו סובל מפציעה קלה, אמור לקבל מנוחה, אבל רק מחר באימון המסכם יחליט גוטמן אם הוא ישחק בדרבי.

גם אביחי ידין, שהתלונן על כאבים, בספק לדרבי ונראה דדי בן דיין, ששב לאימוני ריצה בלבד, לא ישותף במשחק בשבת. את מקומו יתפוס גל שיש ובקבוצה מקווים שהמגן הוותיק יהיה כשיר ליום רביעי מכיוון ששיש מוצהב ולא יוכל לשחק.

שחקן בהפועל תל אביב אמר היום: "הולך להיות מטורף בשבת. אפילו שזה גביע הטוטו, בשביל האוהדים זה דרבי ראשון העונה והם רוצים ניצחון. אני מקווה שהרכב שלנו יהיה מספיק חזק לנצח את מכבי".

הנהלת הקבוצה מסרה היום שנותרו מקומות בודדים במטוס שהיא חכרה וכי היא מזמינה את האוהדים שמעוניינים להצטרף, לרכוש כרטיס למטוס הקבוצה בעלות של 620 דולר.

בתוך כך, התקשורת האוסטרית מפרסמת היום כי כוכב רד בול זלצבורג, סומן צ'וי ממשיך לנהל משא ומתן עם ווסט ברומיץ' האנגלית, כאשר לאור עזיבתו הצפויה החליט מאמן האלופה האוסטרית, הוב סטיבנס, שלא לכלול אותו בסגל הרחב שמונה 24 שחקנים לקראת צמד המשחקים מול האדומים מבלומפילד.

הקשר הקמרוני (27), שהצטרף לרד בול זלצבורג בשנת 2008 ונבחר בשנה שעברה לשחקן השנה בליגה האוסטרית, צפוי להצטרף כבר בשבועיים הקרובים לשורות ווסט ברום, שעלתה בסוף השנה שעברה לפרמיירליג. על פי דיווחים בתקשורת, צפוי צ'וי לחתום ב"באגיז" לשלוש שנים תמורת 1.5-2.5 מיליון ליש"ט, וליטול חלק כבר במשחק הראשון של העולה החדשה העונה, מול לא אחרת מהאלופה צ'לסי.

(עדכון ראשון: 15:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully