וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'ידה התבשר: "ייתכן שלא תחזור למגרשים העונה"

12.8.2010 / 14:04

בשורה קשה לשוער הפועל פתח תקוה, שעל פי חוות דעת נוספת עשוי להיעדר שישה חודשים. הקבוצה ביטחה את עצמה בחוזה

הצרות בעמדת השוער לא מפסיקות ליפול על הפועל פתח תקוה. יממה אחרי שפורסם כי השוער אוסטין אג'ידה ייאלץ לעבור ניתוח, מה שאילץ את הקבוצה להחזיר את השוער ויליאם אמאמו ששוחרר, השוער קיבל הבוקר (חמישי) בשורה קשה כי ייתכן וגמר את העונה. לפי חוות הדעת של הרופא המנתח, אג'ידה ייאלץ להיעדר בין ארבעה וחצי לשישה חודשים, זאת בניגוד להערכה הראשונית שקבעה כי ייעדר כשלושה חודשים בלבד.

"עד אתמול היינו בטוחים שמדובר בהתאוששות ארוכה, עכשיו לא בטוח שהוא יחזור למגרשים", סיפר גורם בקבוצה. בהפועל פתח תקוה צריכים להיות מודאגים בכל הקשור לפן המקצועי, אבל באשר לחוזה של השחקן, ההנהלה יכולה להיות רגועה. מתברר כי המועדון ביטח את עצמו בחוזה עם השחקן במקרה שייפצע על מנת לצמצם את הנזקים הכלכליים הצפויים אם ייפצע.

מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, הגיב הבוקר על האירוע, שאילץ את המועדון להחזיר את השוער הגנאי אמאמו, אל בין הקורות. "כשאג'ידה נסע למונדיאל, ידענו שיהיה קיים סיכוי שהוא יצטרך לעבור ניתוח", אמר צפריר. "בראייה לטווח הרחוק, דאגנו לגבות את עצמנו בהחתמת שוער נוסף בעל שיעור קומה שיוכל למלא את מקומו. אג'ידה שוער עם פוטנציאל ענק, ברגע שיחלים יהיה לו הרבה מה לתרום להפועל פתח תקוה ולנבחרת ניגריה. כולם הרימו גבה כשהחתמנו שני שוערים זרים, היום כולם מבינים למה".

ישראל זגורי חתם במכבי חיפה לשלוש שנים ויושאל להפועל פתח תקוה באופן רשמי וסופי. שחקן נוסף מחיפה, אור בן חמו, עדיין לא קיבל את האישור הסופי. ביום ראשון (וינטר, 19:30) תתמודד הקבוצה במסגרת גביע הטוטו מול הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully