וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן נפגש עם יעקב שחר

12.8.2010 / 20:09

קפטן מכבי חיפה, שסולק מהאימון הבוקר, יזם שיחה עם נשיא המועדון, וצפוי לשוחח גם עם אלישע לוי לפני האימון הבא

קפטן מכבי חיפה יניב קטן נפגש הערב (חמישי) עם נשיא המועדון יעקב שחר, ושוחח עימו על התקרית שאירעה הבוקר עם אלישע לוי. קטן הסביר את עמדתו בנוגע לדברים שאמר באימון והנשיא, ששמע על כך, לא מתכוון לפחות כרגע להעמיד אותו לדין. גורם במכבי חיפה התייחס לפגישה בין השניים: "קטן הגיע למשרדו של שחר על מנת לשוחח איתו על עניינים אישיים, ובתוך כך עלה גם נושא התקרית הבוקר. כרגע אין שום כוונה להעניש את קטן". מחר לפני האימון, קטן צפוי להיפגש עם לוי על מנת ללבן את הדברים. לאחר מכן הוא אמור ליטול חלק באימון.

כזכור, באימון הבוקר סילק מאמן הקבוצה, אלישע לוי, את הקפטן הוותיק, יניב קטן. במהלך משחקון פנימי שנערך, פגע מרפקו של קטן במוחמד גדיר, שהחליט לא להגיב אבל בעט את הכדור שפגע בטעות בעוזר המאמן, גיאורגי דרסיליה. קטן התעצבן, סינן מספר מילים, ואלישע לוי אמר לקפטן בתגובה: "אתה יכול ללכת". בחיפה ציינו כי קטן יחזור כבר מחר לאימונים ולא יעמוד בפני ועדת משמעת. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק ויטופל במסגרת המועדון".

הלחץ בחיפה החל לתת את אותותיו אחרי ההפסד לדינמו מינסק בבלארוס (3:1). למרות זאת, במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול לקראת תחילת העונה, ביקש הקפטן סבלנות מהקבוצה, והפגין דווקא ביטחון: "השנה הקבוצה עוברת תהליך מסוים, עזבו אותנו ארבעה-חמישה שחקנים מאוד דומיננטיים, וזה לא פשוט לכל קבוצה בעולם. זה ייקח זמן, אבל יש לנו סגל טוב ועם קצת סבלנות זאת תהיה קבוצה מצוינת. עם כל הכבוד למכבי תל אביב והפועל תל אביב, אני מאמין במכבי חיפה ובסגל השחקנים שלנו".

ליאור רפאלוב, שלא שותף באימון המסכם במחנה הנבחרת, לא התאמן כצפוי. הקשר, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי קיבל זריקה מרופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, וימשיך את הטיפול עם הצוות הרפואי של חיפה. במועדון מעדיפים בשלב זה שינוח בדרבי בשבת משום שהוא זקוק למנוחה של חמישה ימים. בתוך כך, ישראל זגורי חתם במכבי חיפה לשלוש עונות נוספות וכעת השאלתו להפועל פתח תקוה תוכל להתבצע באופן רשמי.

עדכון ראשון: 12:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully